Me käytiinkin eilen varhaisultrassa. Aika oli tänään, mutta siirrettiin se. Menin eilen terveysasemalle päivistykseen mahakipuje vuoksi. Sain ihan käsittämättömän huonoa palvelua. Lääkäri pisti mut itse mittamaan verenpaineeni ja oli vain kiinnostunut, onko mulla klamydiaa tai muuta sukupuolitautia. Muuten ei tehnyt mitään, vaan lähinnä sähläili verikokeiden kanssa. Ei enää ikinä sille lääkärille! Hermostuin sitten siitä käynnistä niin, että soitin yksityiselle ja pyysin siirtämään aikaa eiliselle.
Mentiin miehen kanssa lääkärille ja olin ihan paniikissa, että onko tämä nyt menossa kesken vai tuulimuna tms. Siellä se sydän kuitenkin sykki Raskausviikkoja mulla onkin 7+1 eli pari päivää vähemmän kuin olin laskenut.
Alamahakivut, jotka ovat välillä olleet kivualiaita, ovatkin ihan raskauteen kuuluva juttu. Joillakin kivut ovat vain suurempia. Nyt on niin helpottunut olo :)
Ihania uutisia Beisla! :)
Mentiin miehen kanssa lääkärille ja olin ihan paniikissa, että onko tämä nyt menossa kesken vai tuulimuna tms. Siellä se sydän kuitenkin sykki Raskausviikkoja mulla onkin 7+1 eli pari päivää vähemmän kuin olin laskenut.
Alamahakivut, jotka ovat välillä olleet kivualiaita, ovatkin ihan raskauteen kuuluva juttu. Joillakin kivut ovat vain suurempia. Nyt on niin helpottunut olo :)
Ihania uutisia Beisla! :)