Pitkään yrittäneitä

Me käytiinkin eilen varhaisultrassa. Aika oli tänään, mutta siirrettiin se. Menin eilen terveysasemalle päivistykseen mahakipuje vuoksi. Sain ihan käsittämättömän huonoa palvelua. Lääkäri pisti mut itse mittamaan verenpaineeni ja oli vain kiinnostunut, onko mulla klamydiaa tai muuta sukupuolitautia. Muuten ei tehnyt mitään, vaan lähinnä sähläili verikokeiden kanssa. Ei enää ikinä sille lääkärille! Hermostuin sitten siitä käynnistä niin, että soitin yksityiselle ja pyysin siirtämään aikaa eiliselle.

Mentiin miehen kanssa lääkärille ja olin ihan paniikissa, että onko tämä nyt menossa kesken vai tuulimuna tms. Siellä se sydän kuitenkin sykki :Heartred Raskausviikkoja mulla onkin 7+1 eli pari päivää vähemmän kuin olin laskenut.

Alamahakivut, jotka ovat välillä olleet kivualiaita, ovatkin ihan raskauteen kuuluva juttu. Joillakin kivut ovat vain suurempia. Nyt on niin helpottunut olo :)

Ihania uutisia Beisla! :)
 
No huh huh Jeilou. Mikähän lääkäriä riivasi?

Onneksi kuitenkin se tärkein voi hyvin! Minullakin ultra näytti kaksi päivää vähemmän. Toivottavasti kivut ovat pian muisto vain. :happy:
 
Beisla, Kiitos! :happy: Olen seurannut teidän polkua myös tuolla kuumeilu-ketjun puolella ja paljon onnea raskaudesta teillekin! On se jännä miten hyvä mieli tulee kun käytännössä ihan tuntematon ihminen onnistuu pitkän yrittämisen jälkeen. Ymmärsit ihan täsmälleen mikä siinä IVF:ssä olisi minua ahdistanut. Onneksi asia ratkesi muuten. Onnellista odotusta sinulle! :happy:
 
No huh huh Jeilou. Mikähän lääkäriä riivasi?

Onneksi kuitenkin se tärkein voi hyvin! Minullakin ultra näytti kaksi päivää vähemmän. Toivottavasti kivut ovat pian muisto vain. :happy:

Eestiläinen perusterveyskeskuslääkäri, joka vain sähläsi eikä osannut hommiaan. Laitoin kyllä palautetta takaisin.
 
Josko sitä pikkuhiljaa uskaltais näyttää nenää nurkan takanta ja ilmottautua odottajaksi :) plussasta saakka olen salaa käynyt täällä lukemassa...
Meillä takana yritystä jo jonkun aikaa... Toukokuussa 2013 jätettiin ehkäisy pois ja annettiin pienelle lupa tulla...Loppu vuodesta eka plussa ja oltiin onnemme kukkuloilla...Nt seulassa kärähdettiin ja siitä alkoi pitkät viikot...täällä etelä-karjalassa ei tehdä istukkabiopsiaa joten jouduttiin odottamaan rv15 että voitiin ottaa lapsivesi näyte...Siitä saatiin ns.puhtaat kromosomit ja onni palasi :happy:
Rakenneultrassa rv21 ei kunnolla nähty rakenteita ja koko jätätti reilun viikon...Määrättiin kotiin kasvamaan ja sitten rv22 lopulla uusi ultra...Siellä edelleen jätätti koko ja nyt jo enemmän ja lapsiveden määrä vähäinen..Siitä Helsinkiin tutkimuksiin ja sellä todettiin vielä enemmän rakenteellisia muutoksia...
Raskauden keskeytys päätös Valviralle ja seuraavana päivänä aloitettiin keskeytys...Pieni enkelityttö syntyi rv 23+ 9.5.2014 ja tutkimuksien jälkeen köytyi kromosomi poikkeavuus kromosomissa 11 joka aiheutti kaikki "viat"...
Yksi keskenmeno rv7 v.2015 ja nyt vihdoin uusi raskaus....
Huh kun tuli pitkä sepustus mutta joo raskaaksi tulo ollut vaikeaa, mitään ei kuitenkaan olla tutkittu kun luomuna ollaan raskauduttu vaikkakin työn ja tuskan takana :happy:
Nyt rv 12+5 eilen otettu istukkabiopsia ja lopetan stressaamisen tähän paikkaan :grin
 
Tervetuloa mukaan recent_unicorn! On teilläkin ollut kuoppainen tie. Toivotaan nyt parasta! Milloin istukkabiopsian tulokset tulee?
 
Onpa raskas taival recent_unicorn. Jotenkin näin nt-ultra korvilla iskee vieläkin kovempaa... Toivon todella että kaikki menisi teillä nyt hyvin!
 
Meillä katsotaan näytteestä koko kromosomisto eikä vaan ne kolme "yleisintä" mitä normaalisti katsotaan...
Lupasivat että viikon päästä vois olla aikaisintaan mut voi mennä neljkin viikkoa...Riippuu vissiin miten se näyte lähtee kasvamaan...

Tie on ollu kivikkoinen ja täynnä pudotuksia mut jotenkin tässä järissään on kestetty ja vielä suht positiivisenakin :happy:
 
Takaisin
Top