Helinäkeiju <3
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Deb: minäkin olin perjantaina iltaa viettämässä ja join alkoholia,oli tarkoitus ottaa vain yksi mutta kun vessassa käydessä tulikin sitä tuhrua ni join sitten useamman,olen aivan samaa mieltä ettei joka kuukausi voi elää niin että entäs jos, juon kuitenkin itse harvoin ja yritystä on jo takana kesällä se pari vuotta niin aion myös nauttia elämästä,alussa elin kokoajan niin että jospa oonkin raskaana- periaatteella ja se lisäsi stressiä.
Frozen: onko kyllä aika varmasti stressioireita sinulla,ihan liikaa olet nyt saanut kestää :/
Joo lugeja minäkin kyllä haluan taas sitten kun voi seuraavan kerran yrittää,varsinkin kun endolaisilla on ongelmaa just tuossa loppukieron hormoonien kanssa. No mut onpahan sekin sit testattu.
Frozen: onko kyllä aika varmasti stressioireita sinulla,ihan liikaa olet nyt saanut kestää :/
Joo lugeja minäkin kyllä haluan taas sitten kun voi seuraavan kerran yrittää,varsinkin kun endolaisilla on ongelmaa just tuossa loppukieron hormoonien kanssa. No mut onpahan sekin sit testattu.
Kp25/23-28, dpo12? Saatan aamulla vielä testata että ei pääse pää turhaa enää piinailemaan.
Se on kyllä tosi stressaavaa, kun ei edes tiedä mikä mättää
se ei oma-alotteisesti puhu lapsiasiasta mitään, mutta yleensä kun mä oon siltä kyselly yms, niin kyl se on sitä mieltä että meillä vielä joskus tärppää. Sanoo että on valmis tutkimuksiin ainakin, mutta ei tee mitään asian eteen. Ei esim. käy yksityisellä tutkituttamassa simppoja, vaikka oon useaan otteeseen pyytänyt ja neuvonut miten sinne mennään. Ja eikä esim. käy vaihdattamassa lääkitystään, kun nykyinen saattaa huonontaa simppoja. Ja huom, ei myös suostu petihommiin kun olis otollisin aika!!
Alkais nyt sitten vaan se vuotoki äkkiä eikä vasta kolmen päivän kipujen jälkeen niinku viime kierrossa.
plussia olis niin kaivannut tähän ketjuun
tsemppiä!
pieni teoreettinen mahdollisuus on, jos ovis olisikin ollut viikon myöhemmin.