Elisenda, meillä oli kans miehen kanssa pitkään niin, että mä en uskaltanu sille edes puhua tulevista hoidoista tms, koska musta tuntu että ei olla samalla tavalla mukana tässä lastentekoprojektissa, mutta sit me juteltiin (tai no riideltiin) asiasta ja kävikin ilmi että hän on valmis tekemään mitä vaan sen eteen että me saadaan se pikkunen :)
Ja pahoittelut negasta
Täytyy kyllä sanoo, että oon teiän kaikkien kans samoilla linjoilla. Toiset tuntuu saavan lapsia kokoajan ja tosta vaan, mullakin on yks kaveri joka odottaa jo toista sinä aikana kun me ollaan miehen kanssa yritetty omaa.
Triana puhui noista suunnitelmista, ite kans ajatellu 'aina', että haluan kolme lasta, mutta nyt olisin onnellinen jos saisin edes sen yhden..
On niin väärin kuten joku tuolla sanokin, että toisia ei tarvii kun miehen vilkasta niin se on paksuna, ja toiset ei vaan millään sitä lasta saa. Mä itkin eilen ja olin tosi vihanen kun luin jostain naisesta joka oli tullu raskaaks, ja sai tietää siitä vasta kun oli niin pitkällä, että ei voinu enää aborttia tehdä (olis halunnut) ja kertoi kuinka vihaa tätä lasta eikä sitä haluaisi. On niin väärin että tollaset raskautuu ennemmin kun ne jotka haluais sen lapsen ja rakastais sitä kaikesta sydämestään!
Helinäkeiju, onneks ei mitään kauheeta hätää vielä oo, testasin varhain (dpo9), kun olin menossa iltaa viettämään ja tarjolla oli alkoholia, joten piti jonkunlainen vastaus saada. Joku kai täällä sanokin aiemmin, että ei sitä voi joka kuu elää loppukierrosta kokoajan sen mukaan että "no jos mä oonkin raskaana", koska kun on pidempään yrittäny.. niin.
Kuitenkin, oireita on edelleen aivan ihmeellisiä. Tissit on isommat kun koskaan ennen, mieskin siitä huomautti. Alavatsa tuntuu tosi pinkeeltä ja on turvonnu, jalat tuntuu siltä kun oisin juossu maratonin vaikka oisin vaan maannu sohvalla, iskias vaivaa (ei oo vähään aikaan vaivannu ku oon saanu selkää kuntoon, mulla on siis notkoselkä), viimeyönä oksensin vaikka en kovin paljoo alkoholia viittiny kuitenkaan juoda.. tokikin nää voi johtua jostain ihan muusta kaikki. En oo vielä testannu, en viittiny aamun ekasta pissasta kun jostain luin että edellisenä iltana juotu alkoholi laimentaa sitä.
Frozen, kuulostaa tuo sun vatsaoire vähän samalta mitä mulla on joskus kausittain, ja mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä. Sillon ku mulla tulee tuo kausi, mikään ruoka ei maistu kunnolla ja syön vaan kaikkee mahdollisimman helppoo, tai siis sellasta mikä tuntuu siltä omasta mielestä että sitä voi syödä. Joskus se saattaa olla munakas tai vaikka banaani, joskus hesen megahamppari. En oikeen tiedä miten, mut se menee itsestään ohi mulla aina. Toivottavasti sulla helpottaa pian kans!