Triana, mulla näytti just tolta kun sun kp12 ilta, sillon vähän ennen kun tuli LH-huippu (mitä en tikkuun saanu, kp10) kun se tuli tikutuksien välissä.. selkeesti tunsin kyllä oviksen. Toivottavasti on varmuuden vuoks tallettelut tehty, jos ovis olikin tossa kp12 esim
Frozen, voi nyt kurja ettei se täti meinaa millään tulla, kun sitä kerrankin haluais! Kutsumattomana tulee aina.
Bambi, olispa plussaa siellä lauantaina, olispa! ++++
LaraS, täällä kans yks jolla kilpparin vajaatoiminta, mutta Thyroxiinit on auttanu tosi paljon elämää kaikin puolin! Itellä oli arvot vaan vähän koholla, TSH tais olla 4,7 ja T-4V 12,3, mutta en meinannu millään saada lääkkeitä vaikka oireet oli aivan jäätävät.. koko kilpparin vajaatoiminta on niin kiistelty juttu, et mitkä on oikeet viitearvot ja koska määrätään lääkkeet. Sain helpommin rauhottavia kun tyroksiineja sillon.
Villisilmä, oon kans lukenu jostain että on mahdollista jos molemmilla puolilla tapahtuu ovulaatio, että se ei tapahdu samaan aikaan aina. Olihan jossain lehdessä jonkin aikaa taaksepäin uutinen, että nainen oli synnyttäny kaks lasta samaan aikaan, mutta ne ei ollu kaksoset - ne oli hedelmöittyny kuukauden erolla toisistaan. Nainen oli siis jo raskaana ollessa ovuloinu uudelleen, ja tullu siitäkin raskaaks.
Sininen Kirahvi, toivotaan että nuo hoidot auttais, ettei sitä inssiä tarviikaan! Tsemppiä piinapäiviin!
Alina, oviksen bongailu on onneks ihan viihdyttävää puuhaa, ja se tallettelu tietenki kans

ovisplussia sinne!
Elisenda, mietin kans että mistähän johtuu, että näin ajoissa alkanu oirehtimaan.. jospa siellä joku toimis oikein?
ON: Eilen join lasin punkkua, josko siitä sit jotain hyötyä olis

Huonosti nukuttu yö takana, heräilin vähän väliä ja näin ihan ihmeellisiä unia. Tänään on huipannu, enkä oo saanu kauheesti syötyä mitään. Väsyttää aivan kamalasti, mutta en osaa millään nukahtaa päiväunille. Rinnat edelleen arat ja turvoksissa, alavatsaa kihelmöi välillä vähäsen. Kumman ajoissa nää kaikki oireet, niinku aiemmin sanoin niin oisin odottanu tällasta viikon päähän. Tiedä sit mitä mun keho sekoilee
Dep kp15/26, dpo4.
Niin ja ihanaa naistenpäivää kaikille!!