Bambi.
Näppärä viestien naputtelija
Helinä täällä kaikki peukut pystyssä ja sormet ja varpaat ristissä! Plussapuhuria puuuh!!
Elisenda hyvä että oli parempi lääkärikokemus kun viimeksi ja asiat nytkähti taas eteen päin. Tsemppiä miehenkaatoon
se ei aina meilläkään oo ollut helppoa kun just tiettynä päivänä pitäs, mä luulen et mies ottaa sit helposti suorituspaineita ja sit "alkaakin väsyttää" tms.
Lara oireet kuulostaa hyvältä, laitahan kuva huomenna!
Deb mullakin menee sekasin välillä kp ja dpo ja pp ja mitä vielä
oon kans lukenut et siihen kiinnittymiseen käytetään joskus kortsonia mut ei oo varmaan kauheen tavallista. Ivf kierrossa sain 2 pv alkionsiirron jälkeen pistää gonapeptyl nimisen piikin joka tukee kiinnittymistä, en tiedä voiko sitä käyttää muulloinkin kun ivf hoidossa?
Triana olipa hoitaja! En tiedä saako sen varhaisraskauden ultran, mut ainakin sen voi käydä tekee sit yksityisellä jos ei muuten onnistu. Jos mä joskus tuun raskaaksi ni meen varmaan vararikkoon kun koko ajan haluun käydä ultrassa
Frozen mulla oli sullekin jotain mut en nyt millään muista enää.. oot ihana!
Täällä kp 25, dpo 10, pp 7, r-testi 11.3. jos uskallan
ei erityisiä oireita mutta ei myöskään vuotoa
Elisenda hyvä että oli parempi lääkärikokemus kun viimeksi ja asiat nytkähti taas eteen päin. Tsemppiä miehenkaatoon
Lara oireet kuulostaa hyvältä, laitahan kuva huomenna!
Deb mullakin menee sekasin välillä kp ja dpo ja pp ja mitä vielä
oon kans lukenut et siihen kiinnittymiseen käytetään joskus kortsonia mut ei oo varmaan kauheen tavallista. Ivf kierrossa sain 2 pv alkionsiirron jälkeen pistää gonapeptyl nimisen piikin joka tukee kiinnittymistä, en tiedä voiko sitä käyttää muulloinkin kun ivf hoidossa?Triana olipa hoitaja! En tiedä saako sen varhaisraskauden ultran, mut ainakin sen voi käydä tekee sit yksityisellä jos ei muuten onnistu. Jos mä joskus tuun raskaaksi ni meen varmaan vararikkoon kun koko ajan haluun käydä ultrassa

Frozen mulla oli sullekin jotain mut en nyt millään muista enää.. oot ihana!
Täällä kp 25, dpo 10, pp 7, r-testi 11.3. jos uskallan
ei erityisiä oireita mutta ei myöskään vuotoa

voi kumpa tulis plussa kun testaat
Jäi kyl ihan hyvä fiilis siitä lääkärikäynnistä, mä vaan nyt tajusin, että kun mehän muutetaan kuukauden päästä toiselle paikkakunnalle, että pitääkö mun nyt mennä sieltä ruinaamaan sitä lähetettä vai miten.. Täytyy kysyä siltä sitten kun soittelee mulle ne ultratulokset. Se ultra on onneks tän kuun lopulla.
Hyvä, että saat loppukuun ultrassa selvyyden tuohon, miten edetä, kun muutatte. Toivottavasti menee sujuvasti! :) Ja kiva, että sait tukea ystävältäsi, kun kerroit. Meilläkin "tietävien" piiri laajenee; yks miehen kaveri oli kertonu miehelleni, että he ovat lapsettomuusklinikan asiakkaita, ja mies sitten tietysti kertoi, että niin ollaan mekin. (Heillä itse asiassa sama ongelma, eli ovis uupuu, mutta simpat kunnossa.) Ihan kiva, että mieskin kertoi jollekulle, koska oli mulle hieman "vihainen", kun kerroin äidilleni, siskolleni sekä yhdelle kaverilleni.

Jonotetaan tällä hetkellä lääkäriaikaa terveyskeskukseen, josta sitten saatais lähete tarkempiin tutkimuksiin.
! Jotenkin jännää siksikin, että mulla ei aiemmin ole koskaan löytyny tuota venyvää limaa missään kierron vaiheessa, ja nyt sitä sitten on vaikka koska
vai onko ne raskausoireetkin käytännössä kenties keltarauhasen aiheuttamia.. Mä niiiin toivon ja pidän peukkuja että plussaat