LaraS
Sanavalmis juttuseppä
Sininen kirahvi oi, onpa ollut vaste hyvä :) hienoa! Harmi, ettei inssi mahdollistunut, mutta jospa plussa tulee silti 
Trianallakin hyvät ultrakuulumiset :)
Helinä huomiseen ultraan toivon hyviä uutisia :)
Bambi en tiiä "oireista", mutta alavatsalla täyteläistä tunnetta ja oli tänään aika runsas vv. Luultavasti normi pms-oiretta. Mulla oli siis oviskipuja jo kp9, tosi aikaisin siis. Kivut oli sitä luokkaa, että ihme, jos ei silloin ollut. Tikkuilut mulla jäi vähän niin ja näin, mutta enpä usko että tälläkään kerralla olisin plussaa siihen saanut. Malttamattomana ajattelin, josko huomenna tekisi vakavissaan eka r-testin
(tein pe-iltana laimeesta pissistä ihan vitsinä ja olipa yllätys että oli nega
)
Kääk! Kävin jo ajoissa viikolla ostamassa Terolutit, mutta ne oli häveyksissä!
Olis pitänyt eilen aloittaa ja eihän niitä löytynyt. Tänään onneksi mies löysi apteekkipussin auton hanskalokerosta - johon oli ne itse myös laittanut
Anna mun kaikki kestää...
tänään siis päivän myöhässä aloitin, voin siis odottaa kierron venyvän loppupäästä. Ei paha silti jos on sen 28pv.

Trianallakin hyvät ultrakuulumiset :)
Helinä huomiseen ultraan toivon hyviä uutisia :)
Bambi en tiiä "oireista", mutta alavatsalla täyteläistä tunnetta ja oli tänään aika runsas vv. Luultavasti normi pms-oiretta. Mulla oli siis oviskipuja jo kp9, tosi aikaisin siis. Kivut oli sitä luokkaa, että ihme, jos ei silloin ollut. Tikkuilut mulla jäi vähän niin ja näin, mutta enpä usko että tälläkään kerralla olisin plussaa siihen saanut. Malttamattomana ajattelin, josko huomenna tekisi vakavissaan eka r-testin
)Kääk! Kävin jo ajoissa viikolla ostamassa Terolutit, mutta ne oli häveyksissä!
Olis pitänyt eilen aloittaa ja eihän niitä löytynyt. Tänään onneksi mies löysi apteekkipussin auton hanskalokerosta - johon oli ne itse myös laittanut
tänään siis päivän myöhässä aloitin, voin siis odottaa kierron venyvän loppupäästä. Ei paha silti jos on sen 28pv.
Muokattu viimeksi:

vaik en mielestäni oo todellakaan mikään vaativa niissä hommissa, riittää tasan se että saan ne siemenet
mahtaako olla oviksen merkkejä sekin, koska viime kierrossa oli samanlaista kipua (ei vaan yhtä voimakasta) samana päivänä?