Bambi, mä tosiaankin pidän peukut pystyssä!! Ja joo, luultavasti jotain yritystä on ollut. En tiiä mitä, ja yrittääkö edelleen jotain tapahtua (vai näyttääkö vaan jotain jos oli kemiallinen), koska mua jäi vaivaamaan se hailu ja menin testaa uudestaan, niin kyllä se vaan jonkinlainen hailura siinä on. Kannattaisko käydä huomenna lääkärissä?
Tosiaan varattu yhteinen aika maaliskuun 20pvälle tk:hon, sieltä sit varmaankin johonkin mistä sit vois apuja saada :)
Niinjoo ja tässä kuva tästä epävarmuuden vuoks äsken tehdystä testistä:
Onko teillä kokemuksia noista davidin liuskatesteistä, tuleeko helposti viivanpaikkaa tms? Toi tuli kyllä ihan testiajalla ja nään siinä jopa väriä, kai se on sinne lääkäriin huomenna mentävä.
Tosiaan varattu yhteinen aika maaliskuun 20pvälle tk:hon, sieltä sit varmaankin johonkin mistä sit vois apuja saada :)
Niinjoo ja tässä kuva tästä epävarmuuden vuoks äsken tehdystä testistä:
Onko teillä kokemuksia noista davidin liuskatesteistä, tuleeko helposti viivanpaikkaa tms? Toi tuli kyllä ihan testiajalla ja nään siinä jopa väriä, kai se on sinne lääkäriin huomenna mentävä.

Muttamutta, oliko kellään muulla semmosta tilannetta että ilmeisesti (ovisplussat tulee) itsekin ovuloi mutta silti letrot käytössä? Tää vaan jotenki hämmentää mua 

Nyt pe siis ultra, ja tämä lääkäri on ens viikon lomalla niin ei oo meidän tk:ssa ketään joka vois ultrata kun ihan gynelle on sit vähintään kuukauden tai puolentoista jono. Tuosta tikuttamisesta, multa lääkärit on kysyny että oonko testannu ovista ja kehottaneet jatkamaan ku oon kertonu saaneeni plussia. Toivon tosissaan että sullekkin tulis nut oikea ovulaatio letroilla!