Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Bambi, mä tosiaankin pidän peukut pystyssä!! Ja joo, luultavasti jotain yritystä on ollut. En tiiä mitä, ja yrittääkö edelleen jotain tapahtua (vai näyttääkö vaan jotain jos oli kemiallinen), koska mua jäi vaivaamaan se hailu ja menin testaa uudestaan, niin kyllä se vaan jonkinlainen hailura siinä on. Kannattaisko käydä huomenna lääkärissä?

Tosiaan varattu yhteinen aika maaliskuun 20pvälle tk:hon, sieltä sit varmaankin johonkin mistä sit vois apuja saada :)

Niinjoo ja tässä kuva tästä epävarmuuden vuoks äsken tehdystä testistä:

IMG_20170227_180244.jpg

Onko teillä kokemuksia noista davidin liuskatesteistä, tuleeko helposti viivanpaikkaa tms? Toi tuli kyllä ihan testiajalla ja nään siinä jopa väriä, kai se on sinne lääkäriin huomenna mentävä.

Vähän typerä olo kun testailen tällai ja kyselen :bag: lääkäri tietää huomenna sit sanoo paremmin.

Bambi, hienoa, että oli kivuton toimenpide! :) Kai ne olis siellä sanonut, jos virtsarakko ei ois ollu tarpeeks täys? Hyvät rakontäyttöoperaatiot sulla ainakin on ollu! :) Nyt kyytiläiselle vain napakat vyöt ja näkyköön parin viikon päästä kunnon viivat! En meinaa testata ollenkaan tämän kierron päätteeksi, koska ovista ei varmastikaan ollut; kp13 ultrassakin lapsettomuusklinikalla näkyi vain 9-millinen rakkula, mikä ilmeisesti voi olla kahden Clomi-kierron "perintöä"; jotain yritti kasvaa, mutta ei tarpeeksi kuitenkaan. Odotan siis kovasti tätiä, eli tänne saa lähettää, niin pääsen alottaa Letrot. :)

Deb, tottakai tänne saa ja pitääkin laittaa kuvia! :) Minä en vain saanut zoomattua valitettavasti kuviasi kovin isoiksi, joten en osaa sanoa hailurasta, mutta luonnossa näkee varmasti paremmin. Hyvä ajatus tuo lääkäriin meno huomenna, oispa siellä kuitenkin kyytiläinen. :)

Bambi: nyt isot turvavyöt kyytiläiselle,pidän niin peukkuja sinulle!!!! Olkoon tämä kiertosi!!!:):smiley-angelic001
debille tsemppiä lääkäriin, jotenkin itse uskon että olis voinut olla kemiallinen tmv.

Tämä oli eka kerta kun reagoin noin kovin letroille,noh toivotaan että tehoavat sitten hyvin ;) soitin polille ja sanoi että panadolia voin ottaa pieninä annoksina, muttei sitä buranaa, niinkuin arvelinkin. Tissejäkin juilii välillä nää :grin

Helinäkeiju, toivotaan tosiaan, että on merkki siitä, että Letrot todella tehoaa! Millon sulla olikaan folliultra? Hyvä tietää tosta Panadolista, täytyy käydä ostamassa itsellekin sitä varuiksi Letro-kiertoa varten. :)

Frozen ja Helinäkeiju, mä uskon kans että joku kemiallinen ollu tai jotain. Eniten pelkään että siellä on vieläkin jotain mutta ei elävää :(

Tiiamariia tosi hienoo että laitat viestiä tänne, piristävää meidänkin kuulla välillä toisten raskaudesta :happy:

Helinä mulla kans on nyt kova usko letroihin että tehoaisivat, kun kerran tulee näin selviä oireita!

Tosiaan tää lievä päänsärky jatkuu yhä ja alavatsa melkosen turvonnu, kipuilujaki ollu nyt iltaa kohti enemmän. Mietin vaan että onkohan mulla ultra liian aikasin ku se on kp9, mutta muille päiville ei ollu mahollista niin kai sillon jo jonkun käsityksen saa jos se munasarja saadaan näkyviin :hilarious: Muttamutta, oliko kellään muulla semmosta tilannetta että ilmeisesti (ovisplussat tulee) itsekin ovuloi mutta silti letrot käytössä? Tää vaan jotenki hämmentää mua :wideyed:

Bambin kyytiläiselle nyt paljon liimaa ja tarrasukkia peliin!

Nyt onkin paljon letrokiertoja meneillään! Jännää! Tsemppiä Helinälle ja Trianalle :)

Triana, kyllä ilmeisesti jo kp9 saa hyvän käsityksen. :) Mua siis käskettiin varaamaan sit Letro-kiertoon ultra jo kp8. Eikös aika monellekin määrätä ovulaatiota induktoivia lääkkeitä, vaikka saisikin myös luomuna ovisplussan..? Halutaan vielä buustata sitä ovista entisestään, näin olen ymmärtänyt (saa korjata). Itselläni ei siis tätä tilannetta ole (en ole ilmeisesti ovuloinut sitten vuoden 2009, koska sillon viimeisen -todellakin viimeisen!- kerran aloin syödä pillereitä), mutta muistaakseni tosiaan monet ovuloivatkin naiset ovat Letroja tai Clomeja syöneet. :)

Bambi, ihanaa että yksi selvisi, toivon niin kovasti että kaikki menee hyvin ja tämä vauvanalku tarraisi napakasti kiinni :Heartred

debin testeissä näkyy kyllä jotain hailuraa, huomenna selviää lääkärissä sitten enemmän!

Tsemppiä letroilijoille ja muillekin, jospahan alkaisi plussia ropisemaan tähän ketjuun :happy:

Täällä täti pakkasi kamppeensa. Mä vieläkin tässä pohdin että tikuttaisko ovista vai ei.. Ja millä tikuilla vai cb:llä.. Ja kannattaako ees :wacky:

Frozen: minun folliultra on kp.12 eli ensi maanantaina, en halunnut sitä vielä kp.9 kun minun ovis yleensä tullut myöhemmin niin haluaisin että selviäis yhdellä käynnillä,vaikka tuskin selviän. Mutta hyvinkin voi näkyä trianalla jo kp.9.
Triana: minulla on sama tilanne,ovuloin testien mukaan kyllä ja menkat alkaa aina sopivan ajan päästä oviksesta eli uskon kyllä siihen. Mutta minulla on jostain syystä heikko ovis, koska tiputteluakin loppukierrossa niin halutaan buustata omaa ovista paremmaksi. Tämä on yleistä, että määrätään näin, niinkuin Frozenkin kertoi.

Tuokoon tämä Letro-kierto nyt toivotun tuloksen sekä Trianalle että Helinäkeijulle! :) Peukut pystyssä myös sen suhteen, että selviätte vain yhdellä folliultralla. :)

Elisenda, toi oviksen tikuttaminen on joo aina pohdinnan aiheena... Mulle parikin lääkäriä sanoi, etteivät suosittele, koska siitä tulee usein lisästressiä. Minä taas itse ajattelen niin, että jos en olisi ekassa Clomi-kierrossa tikuttanut, en olisi tiennyt, että johtofollista huolimatta en ovuloinut (silloin ei otettu progearvoa, "koska ovulointi johtofollin löytymisen jälkeen on niin selvä" - mutta eipä siis ollut ainakaan mun tapauksessa). Meinaan siis vastoin lääkärin määräyksiä tikuttaa myös tulevassa Letro-kierrossa, koska uskon ovuloivani vasta, kun saan ovisplussan. Mutta miten kukin haluaa. :)

Onpa joo jännä kun on useampi letro-kiertolainen! Kertokaa tuntemuksia, on mielenkiintoista kuulla kun ei itsellä kokemusta. Tässä tulee ihan asiantuntijaksi näiden kaikkien eri hoitomuotojen tiimoilta:grin

Elisenda mulle suosittelivat klinikalta cb digiä, kun on niin yksiselitteinen: hymynaama tai ei, ei tarvii arpoa viivojen vahvuuksia. Olin tyytyväinen vaikka onkin vähän kallis..

On. Täällä ei uutta, kyytiläiselle juteltu kovasti että pysyisi matkassa. Huomenna vielä joku piikki joka varmaan kiinnittymistä tukee, en edes tajunnut kysyä. Kp 19 dpo 4 alkio 4pv.

Jos mäkin uskallan kuulumisia kertoa, kirjottelin täällä ketjun alussa enemmän eli on varmaan paljon niitä ketkä ei mua muista. Eli yritystä ehti olla 2 vuotta ja siinä ajassa 2 kkm. Letroilla plussa elokuussa joka meni kesken vko 9 ja sitten tämä toinen letroplussa joulukuussa, joka ei olekaan mennyt kesken verenvuodosta ja peloistani huolimatta! Eli nyt ollaan jo rv 13+4. Nt-ultrassakin kaikki hyvin.

Tsemppaan kaikkia letrolaisia ja tottakai muitakin täällä taustalla koko ajan! Uskon että ennemmin tai myöhemmin (toivottavasti tietty ennemmin) kaikki saamme sen kovasti kaivatun esikoisen syliin!

Jahtu ihanat viikot jo :happy: kylläpä aika rientää!! Vastahan ilmoitit plussasta :eek:
Miten meni ultrassa? Oli varmaan mahtavaa nähdä pikkunen :love017

Deb tänne vaan testikuvia ja kummastelua, sitä vartenhan täällä ollaan :) Davidin testeistä ei mulla oo kokemusta. Oon nyt noita pc-liuskoja ite käyttänyt, kiinatestien varmistamiseksi. Niitä ebay-testejä kun tuli tilattua vimmassa aika kasa :rolleyes:
Joko kävit lääkärissä? Saitko selvyyttä noihin haamulaisiin?

Bambi kerro kyytiläiselle täältäkin terveiset, että punoo itsensä napakasti vöihin :Heartpink

Helinäkeiju mullaki on välillä ollu tuota tiputtelua ennen menkkoja ja tosiaan luteaali mun mielestä vähä lyhkänen niin jospa letrot auttais siihen.

Frozen toivotaan tosiaan että toi mun ultra riittää koska toiseen ei oo mahdollisuutta :nailbiting: Nyt pe siis ultra, ja tämä lääkäri on ens viikon lomalla niin ei oo meidän tk:ssa ketään joka vois ultrata kun ihan gynelle on sit vähintään kuukauden tai puolentoista jono. Tuosta tikuttamisesta, multa lääkärit on kysyny että oonko testannu ovista ja kehottaneet jatkamaan ku oon kertonu saaneeni plussia. Toivon tosissaan että sullekkin tulis nut oikea ovulaatio letroilla! :happy:

Bambi millon sulla olikaan virallinen testipäivä? Sori jos kerroit sen jo ja mulla meni ohi. Kunpa sieltä tulis sit muhkeat leffaviivat :p

Deb täälläki ootellaan "uutisia" miten sulla meni lääkärissä? :)

Bambi tsemppejä paljon että pysyis kiinni <3

Mä soitin sinne lääkäriin ja kysyin josko pääsisin käymään tutkittavana, ni tää perkele alko selaamaan koska ois seuraavaa aikaa lääkärille tms!! Ilmoitti sit että ai, sulla onkin varattu aika tonne maaliskuulle, se voi siellä sit tutkia.

Koitin siinä kovasti änkyttää että kun mulla on ADHD ja siihen lääkitys, ja ehdin juomaan jo alkoholia ja mietin mitä jos siellä onkin jotain. Hoitajaa ei vaan tuntunu vähempää kiinnostaa koko homma, käski tehdä testin uudelleen viikon päästä ja jos sit näkyy vielä jotain niin pääsen lääkärille..

Pääsisinhän mä yksityiselle mutta kallista..

Anteeks omanapailu, mä vähän putosin kärryiltä mistä kaikesta täällä puhutaan.

Dep kp7/26-29.

Takaisin