Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Babe, tervetuloa mukaan! Ihanat appivanhemmat sulla! Varmasti helpottaa, kun tietää ettei rahasta jää kiinni. Hoidot voi kuitenkin kalliiksi käydä.

Deb, välillä tappelut ja itkeminen puhdistaa ilmaa. Ei se aina oo pahasta :) tsemppiä!

Oliko täällä joitakin keskenmenon/kemiallisen läpikäyneitä? Mietin tässä kun en yhtäkkiä ite muista miten mulla keskenmenon jälkeen oli, jatkuiko raskausoireet jonkin aikaa sen jälkeen..?

Mulla on tosi turvonnut olo, öklöttää ja vatsa menee edelleen sekasin syömisien jälkeen. Alavatsalla paineentunnetta ja jotkin hajut ällöttää..

Mä pähkäilen voisinko kuitenkin olla raskaana, koska nuo menkat oli niin oudot? Tai jos siellä olikin yhden sijaan kaks, ja toinen tuli ulos? (Äidillä käynyt näin pikkuveljeäni odottaessa). Aion huomenna kyllä tehdä testin, mutta nyt vähän pelottaa koska kun ajattelin että menkat oli, niin en oo raskaana ja sit oon juonu alkoholia ja polttanu muutaman tupakin myös.. mitä jos oonkin raskaana?

Tarkennan vielä että tunsin ovulaationippasut molemmilta puolilta viime kierrossa, mikä vielä vahvistaa sitä ajatusta että siellä olis ollut erimunaset kaksoset..

Mulla ei ainakaan keskenmenoissa eikä yhdessä kemiallisessakaan niin raskausoireet jatkuneet vuodon aikana/jälkeen. Pikemminkin päättyivät aiemmin josta arvasin että kesken varmaan menee. Eilen just harmittelin ku en oo edellisistä raskauksista oireita niin tarkkaan kirjoittanut, ois kiva vertailla ja että voiko jostain aavistaa jos meneekin kesken eikä vaa pyöritellä peukaloita... :D

Deb onpa jännää! Tulethan huomenna heti kertomaan testituloksen:nailbiting: mulla on ollut km viikolla 5+6, epäilty että oli mahdollisesti kohdun ulkopuolelle kiinnittynyt. Hcg ei noussut kovin korkeelle missään vaiheessa ja ainoo oire oli että yhdestä viinilasillisesta tuli paha olo, vähän ku olis liikaa ottanut. Tätä jatku jonkun aikaa vaikka hcg laski ja se normaalistu jossain 2 kuukaudessa. Mut muuten en siis tiennyt olevani raskaana ennen kuin alko vuoto keskellä kiertoa ja ihan jäätävä vatsakipukohtaus, mulla oli menkatkin tullu ihan normaalisti eikä siis mitään raskausoireita.. toivotaan että sulla siellä kuitenkin kyytiläinen olisi tiukasti matkassa! Ei sillä vielä olisi sun kanssa yhteistä verenkiertoa et ei se alkoholi varmaan nyt mitään haittaisi:)

Bambi: minä käytin lugeja viime kierrossa ja sain ohjeeksi ensin että käytän niin kauan kun menkat tulee, mutta tarkensin sitten gyneltä että enkös voi lopettaa siihen kun saan negatestin ja koska ne voi pitkittää vuodon alkua,ja sain luvan eli lopetin kp.30 käytön ja menkat olkoi sit kp.33, muuten oli ohjeistus käyttää raskausviikolle 10 asti. Minulla auttoi tiputteluun hyvin,ei tiputellut ollenkaan. Jospa olisi sinullekin toivottu apu.
Babe: tervetuloa ja pikaista plussaa!!!
Deb. komppaan Eltsiä tappelu puhdistaa ilmaa välillä.

Allekirjoituksen saa tuolta nimimerkin alta laitettua,siis tuon hoitohistorian, mutta en hoksannutkaan ettei näy puhelimella kun vaakatasossa. Itse kun käytän paljon koneella tätä.
Kiva kun on paljon kiertokamuja.

Olin eilen viihteellä piiitkästä aikaa ja oli kyllä mukavaa,kun ollut niin matalapainetta nyt viimeiset pari viikkoa mut tuli niin järkky olo ja migreeni tänään,mietin että pahensiko nuo letrot sitä mut voi olla että oli itseaiheutettua kokonaan. Voi olla että jatkan tätä juomatttomuuslinjaa ihan jatkossakin.

Tuliko sulle Helinä niistä mitään haittoja? Mua on eilen ja tänään vähän huimannut, ihan pikkuisen vaan mut se voi johtua ehkä siitä punktiostakin.. mulla ei oo tiputtelua mut nyt punktion jälkeen ei varmaan oo omaa toimivaa keltarauhasta ni täytyy noita käyttää. Näin ainakin ite järkeilin.

LaraS, kiitos ymmärryksestä. ♡ Joo, kyllä tässä jonkin verran paineiseksi tuntee olonsa. Anoppi ei tiedä yrityksestämme mitään, sanoin miehelle, että saa kertoa jos haluaa, mutta ei ole halunnut ainakaan vielä. Voi hitsi kun sun kierto nyt temppuilee/temppuili tolleen! Jospa siellä ovis ois kuitenkin nyt tulossa ja luomuplussa just ennen lisätutkimuksia yllättäisi. :)

Deb, kuten muutkin on kirjotelleet, riitely puhdistaa ilmaa. Ihanaa, että miehesi on täysillä mukana. :) Ja tuo kaksoisraskaus, joista toinen tuli ulos, kuulostaa minustakin loogiselta. Kerro sitten tänne, kun olet tehnyt testin. Peukut pystyssä!! :) Ja kun miettii, kuinka moni on viikkoja tietämättään raskaana ja syö ja ja juo vaikka mitä sinä aikana ja silti saa terveen lapsen, niin ei varmasti ole haittaa parista tupakasta ja alkoholista. :)

Tiiamariaa joko olet varannut ekan ultran? :)

Helinäkeiju, kiva että oli kiva ilta, mutta harmi että olo tänään ei ollut niin kiva. Kyllä nuo läkkeet varmasti voi myös tuon tehdä. Mä join eilen kaks siideriä ja vähän boolia ja yöllä oli äklö olo. Mietin, voiko pari Clomi-kiertoa tehdä ton. Teroluteista ei mielestäni ole koskaan tullut mitään oireita edes alkoholin kanssa. Syön tosin metmorfiiniakin, joka myös saattaa aiheuttaa pahoinvointia...

Bambi, toivottavasti oireet eivät pahene! Tulethan huomenna heti kertomaan, kun tiedät siirrosta. :)

Tiiamariia pitkästä aikaa kuuluu sustakin :) tänään pitikin kysellä, miten sun vointi ja raskaus etenee? Käyhän aina välillä kertomassa kuulumisia :)

Deb Täällä myöskin jännitän sun testiä :rolleyes:

Tiimariaa, minäkin kuulen mielelläni voinnistasi ja raskauden etenemisestä. :) Sama juttu, kun puhvis pohti, viitsiikö kirjoittaa enää tänne; tosi kiva kuulla myös sinusta, en vain muistanut silloin kommentoida. :)

Onkos tästä ketjusta muita plussanneita (tiiamariaan ja puhviksen lisäksi siis)? Ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen. Ei ole helppoa ei... Toivottavasti pian kuitenkin kaikki plussataan!! :)

Tänään oviksesta laskettuna 7+0. Alkuraskauden ultra on yksityisellä 10.3, neuvola samana päivänä ennen sitä. Viimeksi pieni lopetti kasvunsa 6+5 joten huoli on :( oireita on ja ei. Tissit välillä hyvinkin kipeät, välillä vähemmän. Oksentanut en ole aiemmissakaan raskauksissa enkä tässäkään. Etovaa oloa kyllä on ja ällötyksiä. Tosi väsybyt oon ja melkein joka päivä nukun päikkärit - normaalisti en siis ikinä.

Tiiamariia, hienoa kuulla välillä sun kuulumisia! Toivottavasti kaikki on kunnossa, kaikilla naisilla ei oo mitään oireita välttämättä ja monilla niitä tulee vaan välillä, joten en huolestuis oireettomuudesta kauheesti :)

Eltsi, Bambi, Frozen ja LaraS, tuun kertomaan tulokset kun oon testin tehny :) rinnatkin on kipeet ja turvonneet, en kertakaikkiaan keksi mistä muustakaan nää kaikki oireet johtuis :o kun ei näitä kaikka voi oikein kuvitellakaan..

Bambi: ai joo,varmaan tosiaan käytät vähän eri syystä :D ei muuta kuin vähän huimasi minuakin.
Ihana kuulla kuulumisiasi tiiamariia, kohta onneksi pääset pientä kurkkaamaan, tsemppiä ultraan :)

Täällä oli ihan kauhea aamuyö,otan nuo letrot yötävasten ja huh huh,mikä pääkipu,tuntu että pää räjähtää ja oli pkko hakee panadolia,harmi ku en tiiä saako oikeesti ottaa mut tää oli niin paha migreenin tyyppinen kipu ettei ollu vaihtoehtoja,itkin vaan.. nyt onneks helpotti ja pääsen töihin kun on sellanen päivä ettei vaan voi olla pois.

Tiiamariaa, kyllä siellä pieni varmasti on tukevasti kiinni. :) Tsemppiä ultran odotteluun!

Helinäkeiju, voi ei, kuulostaa hirveältä yöltä! :( Oliko eka kerta, kun tuli noin voimakkaat oireet? Itsekin reilun viikon päästä varmaan alotan noi Letrot (riippuu miten täti tulee Terojen jälkeen), pelottaa... Eikös Panadol tosiaan ole ihan sallittu? Buranaahan ei kannata ottaa, kun lasta yrittää. Korjatkaa viisaammat, jos oon väärässä.

Tiiamariia voi, on varmasti pelko ja huoli matkassa :sorry: Mutta uskon, että nyt on hyvät uutiset ar-ultrassa :) voimia ultran odotteluun :Heartpink

Helinä huh, kuulostaa tosi inhottavalle kivulle :confused: kannattaiskohan kysyä asiasta lääkäriltä, että olisiko joku muu lääke parempi? Ei kai tollasia kipuja oo pakko kuunnella, jos ne lääkkeet ei vaan sovi sulle :sorry:

Kuulostaapas Helinäkeiju kamalalta kivulta :( mulla kans välillä migreeniä, ei oo mitään huippua ja jos en lääkettä ota niin makaan sykkyrällä sängyssä kylmä kääre otsalla, auttaa jonkun verran.

Tilasin torstaina mammaksilta ne testit, kirjekuoressa pitäs tulla, ja perjantaina tuli s-posti että on lähetetty. Ei ollu tippunu luukusta kun yks ainoo lasku kun hiivin kattomaan ennen ku menin aamupissalle :( en voinukaan tehdä siis testiä vielä..

Täällä malttamattomana odotan soiko puhelin vai ei! Klinikalta soitetaan jos ei tarvii tänään mennä (alkiot joko kuollut tai siirto vasta 5pv iässä joka olis keskiviikko). Ja jos ei soiteta ni kahdelta meen sinne hakemaan kyytiläisen:nailbiting:

Bambi täällä pidetään peukkuja!! :smiley-angelic001

Että kun voi ärsyttää kun se mammaksin kirje ei vielä tullu, olin ihan valmis heittelemään tavaroita sen takia (?!) :angry9. Ärsyttää! Yleensä tulee aina kirjeet seuraavana arkipäivänä lähetyksestä. Varsinkin kun siinä luki että oli postitettu klo se ja se ennen kun ne tyhjentää ne laatikot perjantaisin :smiley-angry017

Takaisin