Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mä koitan pitää toivon mahdollisimman kaukana, etten pety. Odotan oikeestaan että koska ne menkat alkaa :hilarious: negasin nyt illasta taas, mut huomenna teen aamupissasta kun kp30/30 ja dpo14.

Plussanneet kerto saaneensa jotkut dpo12 vielä negan, sit haamun dpo13, jotkut taas plussannu vasta kun menkat ollu kunnolla myöhässä.

Mä ihmettelin että hassusti "kiristää" alavatsalla, ja oon turvonnu kun ilmapallo, vessassa käyminen ei auttanu asiaan joten ei johtunu eksyneestä ilmasta ainakaan :eek:
 
Negaa pukkas taas aamun iloksi,huoh.. dpo 13 nyt menossa. Testi oli herkkyydeltään 25.
Leikkaus taitaa olla edessä, alkaa tosissaan pelottaa tää homma jo et eikö koskaan..

Frozen.onpa kurjaa miehesi asenne,kaikki sympatiat täältä sinulle, tuki olisi nyt tärkeää,mutta jospa pieni tauko tekee hyvää. Miehet ei kyllä aina ymmärtä mitä joudumme kokemaan ja miten raskasta tämä on. Halaukset sinulle.
 

Liitteet

  • IMG_20170323_063326.jpg
    IMG_20170323_063326.jpg
    903.4 KB · Katsottu: 95
Frozen onpa ikävä tilanne :sorry: onhan tää kaikki tosi vaikeeta, vuoristorataa toivon ja epätoivon välillä. Ja sulla ollut muutenkin isoja asioita, menetystä ja huolta viime aikoina. Ei varmasti oo helppoa pysyä positiivisena ja se heijastuu kotielämään ja parisuhteeseenkin. Jos keskustelisit miehesi kanssa, kertoisit miten kaikki asiat painaa ja on vaikee löytää positiivisia asioita. Kysy myös, mitä hän on mieltä ja mitkä on hänen tuntemukset. Kenties esim. psykiatrisella hoitajalla käynti voisi tulla kyseeseen sun raskaassa elämäntilanteessa. En meinaa mitään "masennuspillerien hakemista", vaan ihan jutteluapua elämän kriisitilanteissa. Kokemuksesta tiiän, että puhuminen ulkopuoliselle ja täysin vieraalle auttaa. Kun ei tarvi miettiä miten toinen reagoi tai lisääkö oma vuodatus hänen taakkaa, on helpompi puhua kaikista asioista ilman tarvetta suodattaa mitään. Ja itkeäkin saa, vaikka koko käynnin, ellei muuhun kykene.
Ehkä muutama käynti auttaisi? Ja voisit saada sairauslomaa muutaman päivän akuutissa stressitilanteessa.
Kovasti tsemppiä! :Heartpink

Helinä Ei vitsi!! Arvaa mitä? Mun silmään näkyy viivan kohdalla kaks haaleeta pinkkiä raitaa, molemmin puolin viivaa suunnilleen tikun keskikohdanla! Muuttuispa pysyväksi plussaksi!!
:wav
 
LaraS: minä vaikka kuin kääntelen ja vääntelen tuota kuvaa ni en nää mitään,tai sit alan kuvittelemaan... voi jospa olisit oikeassa:smiley-angelic001 ei oo kyl mitään oireita,ei menkkajomoja jotka yleensä olleet jo, eikä tiputteluakaan, mut ei kyl mitään raskauteen viittaavaakaan. mut luulis et nyt jo näkyis jos jotain ois tapahtunut,harmi kun herkät testit on loppu. Itkua jo väänsin täällä, ettei tää onnista ikinä.
 
Helinäkeiju mä en valitetattavasti nää mitään, mut oispa Laras oikeessa ja lähtis vahvistumaan! Lupaavalta kuulostaa myös ettei oo menkkajomoja vielä :)

Frozen mä oon samaa mieltä ku LaraS, että voisit ehkä käydä juttelee jonku ammattilaisen kans? Mä oon menneinä vuosina käyny just psykiatrisella sairaanhoitajalla pari kertaa ja eri tilanteessa työterveyden psykologilla, molemmilla kerroilla 2-3 kertaa riitti siinä pahimman kriisin keskellä. Voimia sulle! :Heartred

Joko Deb teki testin?
 
Helinäkeiju, mäkään en nää tossa mitään, mutta toivon että LaraS on oikeessa ja vahvistuis viiva :p Tein kans pc-liuskan tänää, en tiiä miten kuvaan näkyy mut se lähti molemmin puolin piirtää sitä toista viivaa, mitä ei kuitenkaan ikinä tullu siihen.

IMG_20170323_113753.jpg


Frozen, voin kans kokemuksesta puhuu että oikeesti helpottaa oloo kun puhuu jonkun ammattilaisen kanssa. Mulla on takana 8 vuotta psykoöogeilla, psykiatreilla ja terapeutilla ravaamista, ja sit kun se terapeutti oli oikee (oon vaikee asiakas :D) niin parannuin vaikeesta masennuksesta mikä pahimmillaan meinas viedä mut junan alle. Nyt tosiaan oon ihan kun eri ihminen, positiivinen ja elämäniloo täynnä - vaikka välillä masentaakin, mutta ketäpä ei koskaan masenna?

Vielä vähän omanassuilua: nyt tuntuu ehkä vähän siltä, että ne menkat saattais huomenna jopa alkaa. Juilii, mutta ihan tosi hassusti silleen välillä (ja sekin helpotti kun kävin vessassa?). Valkovuoto on sellasta tahmeeta mutta juoksevaa, vähän maitokahvin väristä. Vaikee selittää, mutta verta on joukossa ollu tippa siellä ja toinen täällä. Ei kuitenkaan läheskään samanlaista tiputtelua kun yleensä.. en ees sanois tiputteluks. No, pitää seurata mitä tässä tapahtuu :)

Dep kp30/30, dpo14
 
Itse kanssa suosin ammattilaiselle puhumista ja nykyisin on oppinut hakemaan sen avun melko varhain. Pahimmillaan paniikkikohtauksia tuli ihan joka asiasta ja myös heräsin niihin, en pystynyt poistumaan kotoa kun ahdisti niin paljon. On kyllä ollut paljon apua kun on päässyt puhumaan asioista.
 
Tuossa vielä Helinän kuva negatiivina (sori, oli pakko tarkistaa onko mun silmät ihan viivalasittuneet :shy: :hilarious: ).
Kyllä mun silmään siinä jotain erottuu!! Tulispa kunnon viivat ja täti kiertäisi ainakin vuoden Helinän kaukaa! :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20170323_141121.jpg
    IMG_20170323_141121.jpg
    630.7 KB · Katsottu: 103
Ihana laraS:happy:, nyt minunkin simmut erottaa jo jotain pientä... voi jospa:smiley-angelic001 täti pysynyt ainakin toistaiseksi poissa. Menee varmaan ilta tota negatiivia tutkiessa ja tuijottaessa..
 
4.4 vasta niskaturvotusultra neuvolan mukaan viikoilla 12+0 niin siihen asti jännäilyä..alkuraskauden ultrassa oli ekaa kertaa ikinä kaikki hyvin ja syke, neuvolan mukaan viikoilla 8+3 ja ultran mukaan 8+6 :)
 
Deb: toivottavasti siellä pysyis myös täti kaukana,testissä en näe mitään mutta jospa kevät toisi ihanan yllätyksen mukanaan, pidän peukkuja!!!
Tiiamariia: ihana että kohta on jo uusi ultra,ja että kaikki siellä teillä hyvin.
 
Tsemppi halaus Frozenille:) sähän voit sieltä lapsettomuuspoliltakin kysyä onko niillä joku erityisesti näihin asioihin perehtynyt psykologi tms. Mä kanssa kannustan herkästi juttelemaan jos tuntuu että kotona toinen vaan sun murheista ahdistuu, olis kuitenkin tosi tärkeetä päästä purkamaan niitä omia tuntoja ulos.

Debillä ja Helinällä nyt jännät paikat! Plussatuulia hirmusti puhaltelen:talk017
 
Tuossa negatiivissa minäkin nään jotain! :rolleyes:
Kunpa täti pysyis poissa ja viivat vahvustuis! +++

Tänään alko tää ärsyttävä lievä päänsärky mikä oli myös viimeksi letrojen kans. Just sen verran särkee, että se tuntuu mutta ei niin paljoa että kehtaisi ottaa särkylääkettä sen takia. Vähä jännittää jo etukäteen tuleeko taas huimausta ja pahoinvointiaki :nailbiting:
 
Kiitos taas kerran kaikille lohdutuksesta ja neuvoista. ♡ Parin päivän sairasloma ei valitettavasti tule kuuloonkaan, koska mun täytyy joka tapauksessa tehdä ohjeet ja sitten kun palaan töihin, kaikki on entistä huonommin siellä kun kaikki on sekasin. Stressaisin vaan parin päivän saikulla jo tulevaa töihinpaluuta, eli ei hyötyä. Klinikalla ois tosiaan psykologi, jonka juttusille vois mennä, mutta siinä stressaa taas se, että ne on tietty päiväaikoja, eli mun pitäis järkätä ite sijaiset. Lisäks se tulis tosi kalliiks, koska pitäis ottaa palkatonta ja myös se käynti itsessään maksaa. Vaikka toki oman terveyden pitäis mennä kaiken edelle, mutta kun pitäis tässä yrittää myös säästää mahdollista IVF:ää varten... Tänään on onneks parempi päivä. :)

Helinä, mustakin tossa näkyy jotain! :) Uutta testiä kehiin vaan pian ja kuvia tänne! Olkoon siellä kunnon plussa! :)

Deb ja LaraS, toivottavasti sielläkin Helinän tavoin pysyis täti poissa ja pitkään! :)

Triana, toivottavasti ei tulis kamalia kipuja! ♡
 
Voi frozen, voimia. Sais kuulua jo pitkään yrittäneille joku keskusteluaika automaattisesti samaan rahaan. Itse ainakin kokisin tarpeelliseksi. Kallista hommaa tämä yrittäminen,jospa lopulta olisi kaiken tämän vaivan arvoista.

Tein ovistestin parin tunnin pidätyksestä,tiedän ettei oo plussa ja ei merkkaa mitään, mut ei mielestäni aivan hailurakaan.
 

Liitteet

  • IMG_20170323_181511.jpg
    IMG_20170323_181511.jpg
    872.1 KB · Katsottu: 97
Helinäkeiju ja LaraS laittakaa tosiaan kuvia sitten ku testaatte, täällä jännäillään teidän puolesta :happy:

Mulla nyt stressaa kauheesti ku sieltä polilta ehdottivat sitä inssiä jo kp12. Toki sitä ei tehdä jos kp10 ultrassa näyttää siltä ettei ehdi folli(t) kasvaa tarpeeksi. Jäi kuitenki vaivaamaan, että jos vaikka follit kasvaiski sopivasti, mutta jos en saakkaa ovisplussaa siihen kp12 aamuun mennessä, niin mitä sitte, silti tehään inssi vaikka ei mitään tietoa millon munasolu irtoaa vai irtoaako edes? Itku pääsee taas tämän kaiken miettimisen ja epätietosuuden kans :sorry:
 
Takaisin
Top