Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Fertipolilta soitettiin. Sanoivat, että nyt ei muuta kuin odotella vaan menkkoja se toistaa r-testiä, miehen labroja sekä simppanäytteitä odotellessa. Mikäli ei kierto käynnisty, niin ei kuulemma alkukierron labrojakaan tarvi ottaa. Tärkeintä on saada mut tutkittavaksi, että sais selvyyttä tilanteeseen.
Miehelle taas eilen verikokeista sanoin, mut ei hän ole töistä tällä viikolla päässyt irtautumaan ja labrat on kiinni ennenku hän pääsee duunista :sad001 sanoin, että en haluu nalkuttaa asiasta, mutta ne pitäisi saada hoidettua. Kyllä tiedän, et häntäkin stressaa, ettei pääse menemään verikokeisiin. Ymmärrän myös hänen työkiireet ja -stressin. Pattitilanne, mut minkäs teet.... Pitänee pyytää pitämään pekkasia pois, että saa käytyä labrat ja ruikkaamassa purkkiin :grin toki ensikäynnillekin hänen pitää päästä. Saispa vaikka lomapäiviä pitää, kun ei oo lähes vuoden aikana ollut päivääkään lomalla!!

Pc-liuskat oli kahdessa lähikaupassa loppu (en löytänyt mitään markettitestejä), onneksi on eBayn tilaukset tulleet ja varastot täydennetty :rolleyes: :hilarious: taidan lirutella kohta 2h pidätyksellä purkkiin. Olisipa väriä toiseenkin viivaan :smiley-angelic001 niin olis hyvästä syystä menkat pois.

Hitsi, kun oon näkevinäni noissa mun testikuvissa jotain. Ehkä oon vaan valeraskaana; kuvittelen kaikki oireet ja näen mitä haluun :oops: saanut piiskattua menkatkin pois :bag: tosin tää piinailu alkoi kunnolla vasta, kun menkkoja ei tullutkaan :rolleyes:

LaraS niinpä muuten onkin, mä käyn pelkästään puhelimella täällä niin en aatellukkaa :) Näkyy mullakin siis jos käännän puhelimem sivuttain, mut tykkään lukee mielummin niin että luuri on normiasennossa. Sit mulla on toi Vaufoorumin sovellus, mut se on jotenki tosi alkeellinen, en tiiä näkyykö siinä allekirjotukset ollenkaa. Laita kuvaa testistä niin me viivalasien kans analysoidaan :pompus:

mievaan pahoittelut tädistä :sad001

Alina toivottavasti sulla tulee tarpeeksi pitkä luteaalivaihe ja sen päälle plussa!

Triana Minäkin kännykällä käytän enimmäkseen ja luen pystyasennossa yleensä. Mutta sit voi pistää sivuttain, jos tulee jotain mieleen vilkaista. Tosin eihän kaikilla tota allekirjoitustakaan oo, mullakin tuli lisättyä se vastoittain :)

Laitan kohta kuvia :) (etäopiskelen tässä samalla webinaarissa, niin pitää välillä koittaa keskittyä opiskeluunkin :p)

Ei nää kyllä näytä mitään selvää. Kännykän ruudulta pienenä kuvana näkyy jotain viivantapaista, tosi hentoisena. Ärsyttää, että mun kännykän negatiivi-app on muuttunut ja se negatiivi on ihmeen haalee; edellisellä sinertävällä erotti paljon paremmin, jos jotain nähtävää oli.
Testit on siis ebayn ("herkkä" ja 25mlu?), mamin sivuilla oli puikot saman näköisiä, että liene ne samoja kuin siellä.
Huomenna ne pc-liuskat ostamaan...

Liitteet

• IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    141.3 KB · Katsottu: 153
  • IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    141.4 KB · Katsottu: 141
Pahoittelut tädeistä,niitä on taas kohdannut ihan liian moni,toivottavasti huhtikuun kierto lisi suotuisampi!!!
Deb: minä menen myös loppukierrossa,dpo 12 menossa.
LaraS: voi jospa olisi toinenkin viiva,:smiley-angelic001 kuvaa odottelen ja jännitän!!!

Minustakin se alkusivun juttu ois kiva, jos puhelimella käy niin näkis myös,mut jos sellanen raskas ylläpitää ni käy näinkin.

aa,kerkesitkin ensin laittaa kuvat, tosta en kyl erota valitettavasti mitään,mut jos menkatkin myöhässä ja kännystä erottuu niin pidän niin peukkuja ja puhaltelen täältä plussatuulia, että vahvistuu!!!!!!!! puuh,puuhhhh!!!!

Laran kuvissa en valitettavasti erota toista viivaa.. mutta luonnossa voi näkyä ja kun tätiä ei näy, niin toivoa on!

Frozen meen gynelle 30.3. eli viikon päästä ja silloin tehdään jatkosuunnitelmaa. Miehen ei tarvii tulla mukaan kun on se ivf info jo saatu ja sopimukset allekirjotettu ekalla kerralla.

Mä luen yleensä padilta ja silloin noi allekirjoituket näkyy hyvin eli lista ei välttämätön. Pitäs itekin tehdä toi allekirjoitus:)

Kp 10, ajattelin alkaa oviksen tikuttelun tänään, aamulla tosin unohdin mutta ehkä nyt kun pääsen kotiin dippaan tikun:wink

LaraS, nään tossa kans kännykän näytöllä samanlaista hailuraa kun omissa testeissäni oon nähny! Vahvistuispa molemmilla :smiley-angelic001

Helinäkeiju, ootko testaillu?

Bambi, ovisplussatuulia sinne!

ON: edelleen lorisee vaan valkovuotoo ja kunnolla, eilen luulin että se tiputtelu alkais, mutta sekin oli vaan (yksityiskohdat taas, sori!) sellanen maitokahvin värinen, vähän isompi ja kiinteempi kasa valkovuotoo :hilarious: Pissattaa kokoajan, ja nyt tunnen kevyttä paineentunnetta kohdussa, mitä on ollu vaan kerran aiemmin: sillon kun olin raskaana!!! Vähäsen toivoo? :smiley-angelic001

En tiedä kuinka moni oikeesti plussaa vasta kun menkat pitäis alkaa/on myöhässä, tuntuu että niin moni plussaa tosi aikasin täälläki :o voisin kysellä raskautuneiden keskustelussa onko kuinka monella tullu plussa vasta aikaisintaan sillon kun menkkojen pitäis alkaa..

deb: testasin eilen raskaustestillä negaa oli,tänään oli ovistesti nega myös,ei ihan tasavahvat. Ei ole mitään oireita,janon tunnekkin helpottanut. Tiputtelu jäi siihen dpo 7-8 muutamaan vessareissuun jossa oli rusehtavaa valkkaria. En oikein osaa sanoa juuta en jaata toiveista,en uskalla toivoa liikoja enää. Huomenna ehkä testaan aamupissasta.
Minuakin kiinnostaa tuo jos kyselet sieltä, miten aikasin plussanneet kun itestä tuntuu myös että kaikki plussaa hyvin aikaste.

LaraS kyllä mä noissa jotain hailuraa nään, ylemmässä ainaki :rolleyes:

Mä oon selvinny tänään kipujen kans pelkästään 500mg panadolilla, en muistakkaan millon ois jo kp3 näin kivutonta ollu :p Jotain positiivista tähän muuten niin masentavaan alkukiertoon.

Deb ja helinä, tuolla pitkään yrittäneiden toisessa ketjussa, minusta on ollut useampi kuin yksi tapaus jossa on vasta aika myöhäisillä dpoilla ekan kerran testit plussaa näyttäneet. Eli saattaa näkyä vasta kun menkat myöhässä!

LaraS, minäkään en valitettavasti nää kuvissa mitään, mutta toivoa on!
Ja etusivulle lista on ok, mutta tuo allekirjoitus kyllä kätevä ja ehkä näppärämpikin, voi henkilön viestiä lukiessa helpommin tarkastaa. Pitäisi itsekin laatia :rolleyes:

Triana hyvä että sullakin kivut vähän hellittäneet!

Mievaan, pahoittelut menkoista :(

Alina, toivotaan että sieltä muutaman päivän päästä plussa yllättäis!

Toivottavasti teillä piinailijoilla näkyisi vain hieman myöhemmin raskaus! :) Tosiaan joillakuilla saattaa näkyä vasta monta päivää sen jälkeen ku menkkojen ois pitäny alkaa.

Mievaan, pahoittelut kp1. ♡ Olikohan joku muukin joka taas oli kohdannut tädin..? Jos oli, niin pahoittelut sinnekin!

Bambi, kiva että pääsette suht pian taas eteenpäin. :)

LaraS, jos vain jaksat, niin mun mielestä tonne alkusivulle vois laittaa kaikkien historiat. :) Ite en oo saanu aikaseks täyttää hoitohistoriaani allekirjoitukseksi, vois yrittää, onnistunko siinä... Niin ja mäkään en valitettavasti erota kuvissa mitään, mutta varmasti luonnossa näkee paremmin! Kunpa näkemäsi hailura vahvistuisi! ♡

Saatan olla hieman hiljempaa täällä jonkin aikaa, koska mulla on ehkä monta viikkoa tyhjäkäyntiä edessä, ja se masentaa. Eilen kun taas itkin miehelle tätä toista välikiertoa putkeen sekä sitä, saadaanko mua ikinä ovuloimaan, se hermostu ihan kunnolla ja sano ettei se jaksa pian enää tätä mun valittamista ja harkitsee muuttamista jollekin kaverilleen hetkeks ellen lopeta. Siksi yritän keskittyä nyt kokonaan muihin juttuihin, en tosin tiedä, kuinka hyvin onnistuu...

-Frozen kp11, ei mahdollisuuksia ovikseen tässä(kään) kierrossa, sais siis kierto vaihtua jo mutta siihen voi mennä viikkokausia (jopa kuukausia)

Kissankulta, mikä sulla olikaan vaste edellisessä Letro-kierrossa? Mä oon ymmärtänyt, ettei niillä juuri koskaan tule liian suurta vastetta, koska ne ilmeisesti keskittyy yhden johtofollin buustaamiseen. :) Eli eiköhän sun määrä ole OK. :)

Onko täällä muita, joilla on jokin pitkäaikaislääkitys, jonka takia ois hyvä tietää mahdollinen raskaus ajoissa? Mä en ite varmaan muuten hermoilis niin kauheesti tän 'tuleeko plussa vai ei' kanssa, mutta kun mulla on Concerta (ADHD-lääkitys), mistä ei oo tietoo miten vaikuttaa alkioon/sikiöön (eikö muut adhd-potilaat tee lapsia?), ja voisin kuvitella että kun ko. lääke on amfetamiinijohdannainen, niin sitä ei suositeltais käyttämään raskaana.. oon monesti miettiny että mitä jos tuo lääke jollain tapaa vaikeuttaa raskautumista?

Oon vaan niin hirveen levoton ja keskittymiskyvytön jos en sitä lääkettä ota.. raskaushormonit varmaan rauhottaa vähän luonnostaan sit, mutta ärsyttää kun ei oo tutkimuksia tehty liittyen raskauteen ja Concertaan.

Frozen, tosi harmillista että miehesi sanoi noin, jospa sitäkin ressaa kun ei oo tärpänny? Voimia <3

Deb, en valitettavasti osaa sanoa pitkäaikaislääkityksistä mitään, kun ainoa pitkäaikaislääke ikinä on ollu e-pillerit (ja mistä hiton syystä oon niitäkin popsinu? :D). Mutta on joo omituista, jos ei mitään tietoa tosta oo, koska ADHD on nykyään niin yleinen ja varmasti muutkin ADHD-potilaat ovat lapsia saaneet! Eikö kukaan hoitaja tai lääkärikään oo osannu sanoa mitään?

Ja kiitos. ♡ Jotenkin mun mies ei tunnu tajuavan, kuinka turhauttavaa tää on, kun oon ravannu labroissa, ultrissa, käyny aukkarissa, syöny vaikka mitä lääkkeitä, laihduttanu n. 10 kg (vaikken ollu aluksikaan ihan hirveen ylipainoinen) ja silti ei saada ovista aikaseks, joka sekään ei vielä toki takais yhtään mitään, mutta ilman sitä ei ainakaan onnistu. Eniten miestä varmasti stressaa tää mun valitus ja masentelu, minkä ymmärrän kyllä, koska oon ollu tosi ikävää seuraa viime aikoina. Yritän parantaa tapani. Kiitos ja anteeksi että on tullu vuodatettua tännekin hirveesti! Toivottavasti kevät tuo meille kaikille parempia uutisia! ♡

Frozen, apteekissa ei osattu sanoo mitään, ja lääkärissä ei maanantaina kommentoitu siihen ollenkaan. Sit psykiatrikaan ei tienny oikein, ymmärrän kyllä koska se on pääasiassa nuorten psykiatri, joten harvempi lasta yrittävä potilas käy sillä.

Tänne saa aina vuodattaa, ja mun mielestä pitääkin, sitä varten me täällä ollaan, koko poppoo melkein samassa veneessä.. tai ainaki viereisissä veneissä, samassa myrskyssä.

Onpa nyt tosi outoa, ettei kukaan osaa ottaa kantaa. :( Ja kiitos vielä kerran, niinhän me tosiaan ollaan samassa myrskyssä mutta toivottavasti ei enää kauaa! :)

Takaisin