Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Deb, viivoille vahvistumista! Oireet on kyllä sellaset että hyvinkin voit muutaman päivän päästä katsella leffaviivoja testissä :)

Frozen, hyvä että sait kerrottua äidillesi :) Ehkä sekin jo helpottaa omaa taakkaa. Ja on muuten ihan samanlainen tarina meikäläisenkin alkuun saamisella :D Meillä oli porukat jo luovuttanu ja sit mä ilmottelin itsestäni.

Ai tosiaan... tänne pyyhälsi täti. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä siis :/

Voi Anannaa, pahoittelut tädistä. :Heartred Mutta hyvä, että sulla on se gyne varattuna. :) Aika hauska, että sun alkuunsaamisessa on samanlainen tausta kuin mulla. Kyllä mekin siis vielä onnistutaan. :Heartred

Triana ihana uusi profiilikuva :) Kuulostaa otolliselta kiinnittymisoireelta, olispa siellä testissä kohta muheva + :happy:

Deb viivalle vahvistumista :happy: jännittää, millaiset viivat (toivottavasti vahvat) nähdään seuraavan kerran :rolleyes: oireet on hyvin lupaavat, olispa siellä pikkuinen napakasti kyydissä :happy:

Eltsi osaisinpa itsekin ajatella noin, eikä turhia toiveita kasaisi ajatuksissa. Ei ne jonakin päivänä toivottavasti turhia toiveita ole... :shy: Tulispa siellä ihana + :happy:

Bambille kamalasti positiivisia asioita tän päivän tuloksiin :smiley-bounce016

Frozen hienoa, että oot äitisi kans asiasta jutellut! :thumleft Ihanaa, että saat sieltä rahallista ja henkistä kun tukea :happy: Sun äiti varmaan vielä muistaa, mitä se omalla kohdalla on ollut ja pystyy tukemaan ainutlaatuisella tavalla.
Uskon ite, että pco on periytyvää; meillä äiti ollut nuorena (ja vielä meidät saatuaankin) todella hoikkanen, silti ollut pitkät kierrot (joka toiset menkat "jäänyt väliin") - kuitenkin oltiin kuulemma kaikki sisarukset tultu heti, kun oli yritys alkanut. Siinä se hoikkuus on ollut varmaan avainasemassa. Mulla on valitettavasti pyylevä kroppa perua isän suvun puolelta :oops: toki elämäntavoilla on tekonsa tässäkin, mutta pco yhdistettynä tuohon perimään on mulle just sattunut kohdalle :confused: äidin täti oli myös hoikka, mutta jäi lapsettomaksi (en usko, että mitään hoitoja silloin saanut); olisiko sielläkin ollut pco taustalla :sorry:

Alina sullakin ihanan jännät piinapäivät :) sinne myös toivon testiin tuplaviivoja :happy:

Anannaa pahoittelut kp1 :sad001 vaikkei ehkä vielä tunnu siltä, niin uusi kierto, uusi mahdollisuus :Heartpink itsellä vie pari pv, että saa surtua edellisen menneen mahdollisuuden, jotta pystyy taas nostamaan nokan uuteen nousuun. Tsemppiä!

Täällä kp9 ja edelleen vv vanhanveristä, ruskeaa :bored: edellisten kiertojen perusteella ovis voisi olla jo parin-kolmen päivän päästä. Ovista oon tikuttanut 1x/pv, tänään jos muistaisi myös. Aamutikkuilu jäi, kun oon asioilla aamupäivän enkä viitsi julkisissa vessoissa tikuttaa :grin

Tylsä vaihe siis menossa. Edelleen auki, aloitanko terolutin kp15-24, vai jättäiskö ihan oman kropan varaan... Toisaalta, näkispä sitten maaliskuussa toimiiko omat hormonit ollenkaan :shy: Mun pitäis ostaa uusi lääkepaketti ja ketuttaa ostaa 3kk annos (ei saa pienemmissä pakkauksissa), jos sitten ne lopetetaankin tän kierron jälkeen ja 2/3 rahoista menee hukkaan.

LaraS kp9/27?

Triana, ajattelin, että sunnuntaina (dpo 11) vois ehkä testailla, mut jos ei, niin sitten piinailen dpo 14 asti ja testaan varmistukseksi, että voin lopettaa luget :)

Oon kehitellyt jo kaikenmaailman oireita, mut silti oon jo ihan satavarma, ettei taaskaan tärpännyt :happy118 Rinnat on kipeät ja raskaan tuntuiset, masua turvottaa, ja kokoajan on nälkä. Tyhjällä vatsalla etoo. Hajut aivastuttaa :dead: Yleensä oireettomuus on ollut meikäläisen kohdalla vaan hyvä merkki, joten eiköhän nämä mene pms:n piikkiin.

Anannaa, pahoittelut tädistä :( <3

Alina, ihanaa jos jaksat odottaa ton testaamisen kanssa :) toivotaan että noi oireet on just niitä, sehän siinä on aina ärsyttävintä, että iso osa oireista jotka vois viitata raskauteen, voi myös olla PMS-oireita.

Ite heräsin siihen ku mies näki ilmeisesti pahaa unta, ei kuitenkaan heränny mutta äänteli hassusti ja hyssyttelin sen sitte. Sit koitin nukkua mut oli pakko mennä vessaan. Sit koitin sen jälkeen nukkua vielä mut eihän siitä tuu mitään, vaikka väsyttää ihan kamalasti. Käännyin just selälleen kyljeltä ja oikee munis jakso ilmotella itestään :shy:

Bambi toivottavasti sumut ja piikit on tehny tehtävänsä :) Tsemppiä ultraan!

Frozen on varmasti äidistäsi hieno tuki nyt kun kokenut samaa. Ja tosiaan hoidot niin paljo kehittyny että harva joutuu 4 vuotta taistelemaan, toki niitäkin joukkoon mahtuu :sorry:

Anannaa pahoittelut tädistä :sad001

Lara tuo kuva oli niin söpö että oli pakko vaihtaa :rolleyes: Voitko ostaa ja alottaa terolutit vasta sitten jos kierto venyy, jos ensin odottelisit että tuleeko täti itsekseen?

Alina mäki oon sunnuntaita miettiny testipäiväksi ku ei oo töitäkään niin saa sit rauhassa surra puhdasta negaa. Oireita on kyllä mullaki vaikka muille jakaa, toki osa varmaan kuviteltuja :hilarious:

ON: Kp 23/23-26, dpo 8. Näin viime yönä unta että testasin plussan dpo 11 :grin On se ku ei nukkuessakaan saa rauhaa näiltä ajatuksilta ja toiveilta. Vasemmalla puolella polttelut/jomottelut jatkunu. Illalla nukkumaan mennessä maistu joku outo suussa, oliko se nyt se metallinmaku? :hilarious: Aamulla herätessä oli heti nälkä, yleensä se tulee vasta tunnin parin päästä. Mietin, että jos näin paljo "oireita" nyt ja täti varmasti tulee, niin millaset ne oikeat oireet sit on ku raskautuu :grin

Triana, mäkin huomasin tossa eilen aamulla enne hampaiden pesua, et suussa maistuu rauta :woot: Tietty kaikki nää klassiset muka raskausoireet tässä kierrossa. Mulla on noissa edellisissä keskenmenneissä raskauksissa ainoa oire ollut, että rinnat on ollu kuin silikonit :hilarious: Muuta varsinaista oiretta olotilassa ei ole ollut ennen plussaa.

Deb, mikä dpo sulla on nyt menossa?

Alina dpo 9

Lara, niin pitkä yritys takana niin tämmöinen ajatusmaailma on iskostunut päähän!
Mä käytän kaikissa välikierroissa primoluttia, et aina on kotona paketti. Mulle peruslääke :D ollut jo yli vuoden näin. Jokaista pakettia ostaessa mietin, et meneeköhän hukkaan.. no, ei ole mennyt! Oon ajatellut, et pikkujuttu mennä hukkaan, jos se plussa tulisikin..

Frozen, hienoa, et sait kerrottua äidillesi! Varmasti helpotti! Eiköhän osaa olla sitten tukenakin, kun on omaa kokemusta takana :)

Hui ku täällä on monella jännät paikat meneillään! Tuliskohan kunnon plussa-aalto?

Mä en kyl taida siihen aalton päästä mukaan :( alkuviikosta olin ihan varma, et tärppi ois käynyt. Nyt en usko siihen enää lainkaan.. menkkajomot on vähentynyt, en oo enää niin väsynyt kuin alkuviikosta, rinnat vielä arat, mutta muuten ihan perusolo. Uskon, et mieli heitti vaan alkuviikosta niin kuperkeikkaa, kun olin intona, et päästiin hoidoissa "näin pitkälle". Tänään dpo 13. Huomenna loppuu luget.

Tsemppiä kaikille testailijoille ja minäkin puhaltelen plussatuulia täältä <3 Debille viivan vahvistumista :)

Mä varasin nyt alkuraskauden ultran. Mietin tosi kauan sitä kun se maksaa yli 100€, ja viime kerrallakin siitä tuli vain huono mieli kun todettiin kkm. Mutta yritettiin nyt järkevästi ajatella että jos taas käviskin huonosti niin on se kuitenkin parempi aikasemmin tietää ja saada hoitoa kuin että 3 kk on raskaana vaikka olisi mennyt kesken jo viikolla 7. Yyh kamala pohtia tämmösiä kyllä. Toivottavasti nyt kaikki olisi hyvin <3 3 viikkoa siihen ultraan tänään.

tiiamariia Niin, on varmaan pelottava uä tulossa, kun on tuollainen kokemus taustalla :sorry: väkisin muistot sotkeentuu nykytilanteeseen, vaikka nyt on eri raskaus ja eri tilanne. Toisaalta tosiaan parempi tietää ajoissa - puoleen ja toiseen. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että hyvät uutiset tulee :happy:

Näin viime yönä ekaa kertaa ikinä unta että olin ultrassa ja sieltä löytyi syke. Toivottavasti olis enne <3 mulla on ollu vähän tapana sellasia nähdä, yleensä kylläkin kuolemista ja myös keskenmenoista.

tiiamariia on varmasti hyvä enne :happy: mulla muutaman kerran uni on ennustanut lähisukuun perheenlisäystä; uskon siis, että joillain se etiäislahja on.

LaraS, joo ilmeisesti PCOS on suht periytyvää, mun äidillä ei tosin kaiketi ollu kyse siitä vaan hormonihäiriöistä muuten (hän on myös todella hoikka). Tai sitten siihen aikaan ei vielä tiedetty... Niin, voisitko tehdä niin, että ostat Teroja vasta sitten, jos kierto uhkaa venyä? Vai onko lääkärikäynti suunniteltu tietylle kiertopäivälle? :)

Alina, hyviä oireita kyllä siellä!! :)

Eltsi, jospa ne oireet ois vaan hetkeks helpottanu ja palaa pian, tai sitten raskaus ois oireeton. :)

Tiiamariaa, uskon, että on monenlaista mielessä nyt. Tsemppiä piinailuun ultraan asti! ♡

ON: Mulla on taas vti. Edellinen oli 3 vko sit. Näemmä kierre taas alkaa... Täytynee harkita estolääkitystä. Pitää jutella siitäkin maanantaina lapsettomuusklinikalla. Täällä kp10, olin ajatellu tekeväni ekan ovistestin tänään, mutta tän tulehduksen takia se ei oikein ole mahdollista. Turhaahan se varmasti joka tapauksessa ois, kun nyt on välikierto eli ovista ei tule. Ja ehkä mut kuitenkin ultrataan maanantaina siellä klinikalla, niin näkeehän sit, oisko tapahtunut ihme ja folli ois. Vaikka viime kierron jälkeen en kyllä osaa varmasti enää iloita yhdestäkään follista, koska se ei välttämättä sellainen kuitenkaan ole.

Oon joo ajatellut ostaa terot jos/kun on tarvis, mutta mitenkähän monta pv niitä sitten pitää napsia. Eli pitkittyykö kierto sit sen 10pv tuohon 27pv kiertoon nähden, jos aloitan vasta menkkojen viipyessä :think005
muutoin ei ollut puhetta, kuin "maaliskuun alkukierrosta" soitella lähete labraan ja simppoihin sekä se parikäynti varmaan fertipolille tulee sen jälkeen postissa.

Tänään näyttäytyi vielä kirkasta vertakin vv seassa :eek: sekä on ollut menkkamaisia alavatsakipuja useempana pv menkkojen jälkeen, tänäänkin. Tän kierron oon ihan relasti (tuota tiputtelun ärsytystä lukuun ottamatta)... Tänään istutaan iltaa ja drinksutellaan. Peuhataan petissä fiiliksen mukaan :sexSeuraavassa kierrossa voi sitten taas tiukentaa linjaa. Jospa tää "stressittömämpi" kierto tuokin tulosta :rolleyes:

Frozen Hemmetin vti:kin :bored: ootko kokeillut sitä sitruunamehua?

Pikasesti kyselen kaikilta, että minkä vahvuista foolihappoa käytätte? Mulla oli ennen B-monivitamiineissa se suositeltu 400 mikrogrammaa, mutta nyt päätin ostaa erikseen eikä Lifessa ollu muutaku 800 mikrogrammasta, niin voiko tuosta nyt olla haittaa ku on tuplat suositeltuun nähden? Myyjä kyllä sano ettei oo haittaa, mutta jäi silti mietityttämään. Ja minkä vahvusta D-vitamiinia? En oo tähän mennessä sitä syöny ollenkaa mut nyt aattelin alottaa :)

LaraS, oon juonu sitruunamehua silloin tällöin, en oo muistanu päivittäin, mutta pitäis skarpata sen suhteen! :) Joo kierto voi tosiaan pidentyä, jos et alota Teroja kp15. Mä aloin syödä ekaa Tero-kuuria viime kesänä, kun kierto huiteli yli 50 päivässä, ja vuoto tuli sitten kuurin jälkeen, eli kierroksi tuli yli 60 päivää. Onpa kumma, että edelleen tulee vertakin! Tuo drinksuttelu ja stressittömyys kuulostaa hyvältä, nauttikaa! :)

Triana, en ole nyt kotona, joten en osaa valitettavasti vastata sun kysymykseen.

Takaisin