Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Deb, tosi lupaavalta kuulostaa! :) Millon meinaat testailla?

Triana, kuulostaa tutulta, itsekin oon melkoinen tuuliviiri... :)

Kuvia testailijoilta tosiaan sitten! :)

Joo kerron sitten, mitä ultrassa näky. Oon kirjottanu paperille liudan kysymyksiä gynelle, toivottavasti ehdin esittää kaikki kysymykset 20 minuutissa. :grin

Frozen, varmaan tän viikon loppupuolella :)

Ja au, nyt kipeyty alaselkä tosta häntäluun tienoilta oikein kunnolla :inpain:

Frozen, välillä on "oireita" ja välillä ei mitään. Eilen nukahdin sohvalle keskellä alkuiltaa, tätä ei oo ennen käyny! Mutta, sitä voi helposti kuvitella tällaiset. Kun siskoni yritti lasta, hän jopa oksensi eräs aamu, kun niin kovasti toivoi ja halusi raskautua.
Tsemppiä huomisern ultraan!

Kissankulta, tuo on niin yksilöllistä koska vuoto alkaa terojen jälkeen. Tutulla meni aina yli viikko viimeisestä pilleristä. Tsemppiä tuohonkin piinaan!

Helinäkeiju, mulla on kyllä "tavara" pysynyt sisällä. Oon jäänyt aamulla loikoilemaan hetkeksi ja käyttänyt varuiksi pikkuhousunsuojaa. Tottakai siihen jtn on tullut, mutta kuitenkin puhdasta peliä ollut.

Rinnat on arat, ja välillä nippailee vatsan alueella. Mieli menee vuoristorataa. Pieni osa toivoo ja uskoo meidän vuoron mahdollisuuteen. Suurempi osa käskee kasaamaan ittensä ja varautua pettymykseen.

Triana, toivottavasti aukkari teki tehtävänsä!!

Deb, toivotaan et rentoilu on auttanut! Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! Tuommonen vuoto sopisi noille päivillekin :)

Hyvää ystävänpäivää kaikille! <3

Testasin tän päivän kunniaks tyylipuhtaan, vitivalkoisen negan.

Anannaa, pahoittelut negasta.

Ultrakuulumiset: Vasemalle oli tullu kysta, joka "puristaa" munasarjat taakseen, eli vasen puoli on ainakin jonkin aikaa pelistä pois. :( Oikealla on edelleen myös kysta, mutta se on yhä kuulemma sama munatorvikysta, jonka ei pitäisi vaikuttaa ovulaatioon. Mysteeri on edelleen, miksei viime kierron oikeella olleesta johtofollista irronnutkaan munasolua irrotuspiikistä huolimatta. Eniten gyne veikkas sitä, että se folli olikin edellisen kierron surkastunu rakkula. Hyvä puoli on, että nyt se rakkula oli hävinnyt. Mun munasarjat on siis taas tasaisen monirakkulaiset, mikä ei tietenkään oo hyvä. Kysyin, onko mahdollista, että mun munarakkulat ei yksinkertaisesti sisällä munasoluja. Kuulemma erittäin epätodennäköistä pitäis olla, mutta tässä on huomannut, että epätodennäköisetkin tapaukset voi sattua kohdalle...

Ihanaa ystävänpäivää teille kaikille :Heartpink
Frozen: voi itku kystat,minä niin inhoon niitä, no jospa se oli nyt surkastunut rakkula joka esti ovuloinnin ja nyt pääsisitte toimiin taas. Minulle gyne sanoi että rakkula osaa kiertää toiselle puolelle jos esim. toinen tuuba on tukossa ja tulla sitä kautta ulos.
en tiiä auttaako tässä tapauksessa mitään mut tuli vaan mieleen. Tsemppiä!!!
Muoks: ja Anannaa isot pahoitelut negasta!!!

Mä tein nyt illasta yhden testin 4h pidättelyn jälkeen, en osaa sanoo siitä oikein juuta enkä jaata mutta oli haamu tai ei niin mä uskon raskauteen vasta kun näkyy selkee viiva mitä ei tarvii siristelemällä ettiä. Mä katon ton negaks. On kyllä aikastakin testata mutta en malttanut... :hilarious:

IMG_20170214_183330.jpg

Muokattu viimeksi:
Deb kyllä tuo mun silmään oikeen hailakka haamu on, toivottavasti vahvistuu pian kunnon leffaviivoiksi! :happy:

Deb olen samaa mieltä kuin Triana! :) Nyt vain vahvistumaan!!

Helinä, kiitos, kyllä tuo tieto ainakin hieman lohduttaa. :) Mulla oli pilleriensyöntiaikana yks kysta jotain yli 3 vuotta (koon perusteella aina se sama), joten en usko, että toi/noi poistuu itsestään, ja mahdollinen leikkaus pelottaa... :(

V***ttaa tällä hetkellä miehen asenne. "Älä stressaa, varmaan noi kystatkin on tullu siitä. Mikään ei ainakaan onnistu jos vaan stressaat ja vollotat." Voi hemmetin hemmetti! Suututtaa, kun koko ajan tuntuu tulevan lisäongelmia sekä -kuluja (vaikkei tätä asiaa tietenkään voi mitata rahassa, mutta kuitenkin)...

Frozen, mä en puhu edes piinailusta mieheni kanssa kun tiiän että sieltä tulis samanlaista "älä ny ressaa kokoajan"-soopaa. Tuntuu välillä ettei ne ymmärrä, että kyse on kuitenkin omasta kehosta lastensaannin lisäks.

Niinpä... Saatiin onneks äsken puhuttua ja kyllä se nyt tuntu ymmärtävän, kuinka noi kystat harmittaa ja niiden mahdollinen leikkaus pelottaa. Vaikka ensin tuli siihenkin kommentti: "No antaa niiden vaan olla." Tajus kyllä mun itkukohtauksesta, ettei ne oo kovin hyvä lähtökohta, kun ovis ois tavoitteena. Miten vaikeeta voi olla ovuloiminen?!? Anteeksi taas kerran vuodatus, ihanaa että ymmärrätte. <3

Täällä frozen vähän samat fiilikset,minun endometriooma kysta oli kasvanut yli sentin viime kuusta ja letrozolit kasvattaa sitä lisää ja leikkauksesta vihjasi jo nyt lääkäri että jos vielä kasvaa,aika ristiriitainen tilanne kun letroja pakko alkaa syödä ens kiertoon (kun en tiiä ovuloinko vaikka testit niin väittää) mutta ne letrot kasvattaa kystaa tai vielä lisää niitä ja lapsi pitäis saada aikaiseksi. On tämä lasten teko joskus niin tähtitiedettä,etten tiedä saadaanko sitä ihmettä meille.. turhautumista tänä aamuna ilmassa täälläkin,toiveet oli korkealla kun aukkari kierto, mut negan menin testaamaan äsken, hölmöä toki vielä ees testailla.. dpo 11, mut aika vahvasti luulen ettei se siitä muutu.

Pahoittelut Anannaa ja Helinä negoista! :sad001

Frozenille ♡. Kystat ei oo kiva juttu alkuunkaa, mutta toivottavasti pääsette nyt kumminki jatkamaan yrittämistä. Hyvä että se vanha rakkula oli edes pois surkastunut.

Deb, haamulle vahvistumista!!

Minäkin eilen aamulla lähinnä menkkoja houkutellakseni testailin negan. Ainakin mielialojen ailahtelusta päätellen menkat on tulossa :rolleyes: nyt viides päivä terojen jälkeen ja melkein veikkaan, että alkavat vasta normikierron mukaisesti perjantaina.

Tuo "stressi vaikeuttaa sikiämistä" -keskustelu oli tosiaan meilläkin (tai oli yksi miehen "pointeista") pari viikkoa sitten. Pohdittiin tahoillamme asioita ja keskusteltiin muutaman pv päästä asiasta lisää. Mies tuntui sitten ymmärtäväisemmältä.. miehet ei millään pysty asettumaan meidän asemaan, hormonin vaihteluine ja "tyhjän kohdun" tunteineen. Ymmärrystä pitäis silti olla puolin ja toisin, tai yritystä ainakin.

Noita kystia ei mulla ole ollut, kuulostavat kyllä tosi viheliäisiltä :bored: kystat veks 2017!

Debin viivoille vahvistumista ja kyytiläiselle napakat vyöt :happy:

Jep, kystat on viheliäisiä! Tietääkö joku, ovatko pistokset niiden suhteen parempia, eli eivät aiheuta kystia yhtä todennäköisesti kuin Clomit tai Letrot?

Helinä, jospa vielä on liian aikainen dpo. :) Toivottavasti me molemmat säästytään kystien leikkaukselta vaan ne häviäis nyt nopeasti itsestään!

Kissankulta, pahoittelut negasta!

LaraS, muistelinkin, ettei me olla ainoita "stressikeskustelua" käyneitä. Lohduttaa, kun tietää, että on kanssasisaria siinäkin suhteessa. :)

Mitäköhän muuten kuuluu Elisendalle..? :)

Pahoittelut negasta Anannaa! Koska tädin pitäisi tulla?

Frozen, voi kysta!! Mä infoon kystia, ne pilaa kaiken!! Odotatko nyt, et mitä se yksityinen lapsettomuuspoli sanoo kystista? Hyvä, ettei sitä rakkulaa enää ollut. Hienoa, et sait juteltua miehesi kanssa asiasta :) se varmasti helpottaa! Käytätkö nyt tähän kiertoon teroja, ettei tuu pitkää kiertoa?

Deb! Vahvistumista!! Mikäs dpo sulla olikaan? Mäkään en kaikista pikkupiinailuista puhu miehelle. Jutellaan avoimesti ja se tietää kyllä tasan missä mennään, mutta oman kehon ylianalysoinnista en sano mitään. Se kuitenkin käskisi olla realisti ja kasaamaan itteni xD

Helinäkeiju, pahoittelut negasta!! :/

Frozen, kiitos kysymästä :happy: mä oon pitänyt taukoa, kun rahahuolet ja muut huolet vie nyt ajatukset pois vauvahaaveista.. Oon välillä käynyt lukemassa teidän juttuja täällä, mutta en oo saanut aikaseksi vastata. Mä oon vaan niin väsynyt tähän elämäntilanteeseeni. Tuun kyllä takaisin tänne varmastikkin vielä!

Pahoittelut negoista ja tädeistä, ja Debin viivalle vahvistumista! Plussatuulia ketjuun :blob9:blob3:blob5:blob6:blob7:blob10

Takaisin