Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Eltsi: täällä on kans kuiva suu mut oon pistäny tän flunssan piikkiin joka oli jo parantunut mut alko nyt viikonloppuna uudestaan. Ihan pieniä vihlasuja on ollut,mut itse taas en haluu yhtään kuvitellakkaan liikoja.

Heippa! Täällä kp 3 ja eilen pisti ekan follien kasvatus piikin! En pelkää neuloja tai verta tai mitään sellasta mut itseään ei kyl oo kiva pistää:depressed: on menny kyl ihan hyvin, kurjin on ehkä et se litku jää nahan alle kirvelemään.. pari viikkoo pitäs nyt jatkaa! Mitään haittoja ei oo edelleenkään tullut ja toivottavasti jatkuu näin:happy:

Tsemppiä piinailijoille, mä jännään nyt teidän testejä kun ei oo vielä hetkeen itellä jännättävää!

Hyvä bambi! Kyllä se pistäminen alkaa varmasti sujua pikku hiljaa eikä tunnu sitten enää niin ikävälle. Kurjaa, et lääkeaine kirvelee!

Helinäkeiju, mä taas just kaipaan jotain oireita. Luge- tai mielikuvitusoireita, kaikki käy! Haluan huomata, et kroppa reagoi johonkin. Mennyt koko syksy sumussa ja odottamisessa niin nyt haluan huomata, et jotain tapahtuu. Ehkä flunssa onkin sulla jotain muuta?

Eltsi: ymmärrän hyvin tuonkin kannan, että haluaa huomata oireita. Joo se on vähän jännä kun paranin jo tästä kunnon viikon kestävästä flunssasta ja olin täysin terve yhden päivän ja sit alko uusiksi tukkoisuus ja väsymys.. noh toivoa sopii :D

Hei osaisko joku kertoo mihin mun kannattais ottaa yhteyttä kun tuli mieleen että mitenhän mun adhd-lääkitys vaikittaa joko raskautumiseen tai sit jos nyt tässä kierrossa oliskin tärpänny (mitä en tiedä vielä viikkoon)? Psykiatri ei osannu sanoo juuta eikä jaata siihen..

Kiitos Ailiina! Täytyy olla yhteydessä tonne. :)

Tarkemmin ajateltuna taisinki saada joltain lääkäriltä joskus ton paikan numeron, mutta siitä on aikaa ja mulla on psykiatri vaihtunu pariin otteeseen sen jälkeen.

Helinäkeiju ja Eltsi, oispa teillä tosiaan niitä oireita nyt!! :) Tais olla joku muukin tai muutamakin, joilla myös lupaavia oireita. Jännitän ja toivon kovasti teidän muiden puolesta, kun itsellä taukokierto. Mietin, pitäiskö tikuttaa kuitenkin ovista viikon päästä (nyt kp6) mutta varmasti menee vaan tikut hukkaan, kun ei mua saada ovuloimaan edes johtofollin löydyttyä ja irrotuspiikin avulla, niin saati sitten luomukierrossa. :grin

Hyvä, että Deb sai vastauksen! :)

Frozen eikö sulla ihan lähipäivinä oo se ultra? Toivottavasti siellä selviää jotain, inhottavaa semmonen epätietoisuus.

Oliko tälle viikolle testailijoita? :) Mulla pitäs täti tulla lauantain ja tiistain välisenä aikana. Eilen iltasella tuntu vasemmalla puolella jotain nippailua/nykimistä ja liikkuessa silleen tylpästi jomotteli. Nytkin liikkuessa tuntuu jotain. Ja tosiaan aukkarissa gyne totesi että vasemmalle on luultavasti tulossa ovis. Mutta vasta dpo4 että turhan aikaista seurailla "oireita" :grin Testaan ehkä lauantaina tai sunnuntaina.

Muokattu viimeksi:
Deb, kävinkin ostamassa eilen pastilleja ja viime yö olikin helpomi suun kuivumisen kannalta :)

Frozen, tulitteko jo takaisin? Oliko hyvä viikonloppureissu?

Helinäkeiju, onko tullut oireita?

Triana, mä en tiedä testaanko milloin, jos ollenkaan. Kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee - aina on tullut! Tälle viikolle laitoin taas duunilaukkuun taponitkin mukaan :D ovitrellestä alkaa olla tänään se 10 vrk:n varoaika täynnä. Lauantaina tein hölmönä liuskatestin ja siihen piirtyi haamujen haamu (mulla ei oo vahvat viivalasit), joten silloin ainakin ovitrelleä oli vielä jäljellä. Toivoin negaa, ni sit ois ehkä ollut tällä viikolla rohkeutta testata.. mut ehkä mä vaan odotan ne menkat!

Eltsi dpo 9

Triana, kuulostaa lupaavalta myös sulla, etenkin ku ovis oli kerran tulossa vasemmalta. :) Joo huomiseks varasin omatoimisesti ultran (kp7), jos tosiaan siellä selviäis jotakin, kun on niin omituinen tilanne...

Eltsi, kiitos, joo eilen tultiin takas, oli kiva reissu. :) Tuli kyllä tarpeeseen, kun viime viikko oli yks elämäni rankimmista tähän mennessä (töissäkin oli ikäviä juttuja). Onko sulla ollu edelleen väsymystä tai muita oireita? Voi kunpa teillä ois nyt tärppi käyny!!

Bambi, tsemppiä pistoksiin! :) Piti kirjottaa jo aiemmin mutta unohtu.

Toivottavasti oireilijoiden oireet lupais hyvää ja saatais pian lisää plussia tänne ketjuun! :cat:
Minäkin mielenkiinnolla odottelen teidän testituloksia.

Bambille tsemppiä pistosten kanssa!

Minä odottelen menkkoja alkavaksi. Kolmas päivä terokuurin jälkeen nyt menossa, eikä vielä havaintoakaan...:rolleyes: on tääki piinailua, kun ei tiedä miten keho noihin reagoi. Normaalisti odottelisin tätiä perjantaiksi, mutta luulisi noiden terojen aikaistavan...

Eltsi: ei oo mitään oireita,ainoastaan luget on nyt alkanu valua kivasti ulos parin viime päivän aikana,olinkin jo aiemmin ihmeissäni et eihän tää ollutkaan niin sotkusta hommaa, mut mitä vielä, nyt saa housuja tarkistella töissäkin ettei oo valkosena:grin:grin:cool:
Mitens siellä,onko oireita?

Kissankulta, niinpä, melkoista piinailua ihan kaiken mahdollisen kanssa. Oon tainnu kirjottaa aiemminkin, että mulla Terot toimi ensin pari kiertoa "kuten pitää", eli menkat alko parin päivän kuluessa kuurin lopetuksesta, sitten kesti n. viikko ja pari kiertoa menkat alko kesken kuurin. Tsemppiä sulle nyt tähän piinailuun, toivottavasti pääset pian piinailemaan muutakin. :)

Helinäkeiju, "ihania" Luge-oireita. Tsemppiä myös sulle! Toivottavasti tuovat heti toivotun tuloksen. :)

Eltsi mäkään en oo aiemmin juurikaan testaillu ku aina ne menkat tulee ja jotenki mulla on enemmän "masentanu" niissä kierroissa missä oon testin tehny.

Frozen joo, toiveet kyllä taas herää ja kasvaa.. Toisena päivänä oon tosi optimistinen ja jopa innoissaan ja sitte seuraavana oon jo heittäny kaiken toivon hukkaan ja toivon että täti tulis äkkiä, että pääsis vihdoin alottaa letrot. Mieski jo sano että oon melkonen tuuliviiri :grin:p Tuuhan sit kertoo ultrakuulumiset huomenna!

Piinailua täälläkin, vaikka ajattelin että otan rennosti tässä kuussa enkä ajattele sen kummemmin raskautumista :hilarious: kp18/28-29 menossa, dpo6-8 (en tikuttanu ni en oo varma). Eilen tuli pyyhkiessä pieni täplä punertavaa tahmeen valkkarin seassa, tänään tullu maitomaista valkovuotoo oikein kunnolla. Nippailuja alavatsalla, ja yrittämällä yritän ajatella ettei ne oo mitään oireita, etten liikaa miettis :angelic:

Toivottavasti joku pian plussais :) ja Frozen kerro sit mitä ultrassa sanottiin!

Muokattu viimeksi:
Joo minäkin haluun kuulla mit' Frozenin ultrassa sanotaan ja Debillä ihan mahtvan lupaavia oireita,tuo valkkari ja punertava on jo lupaavaa,voi jospa!!!!

Joo ja tässä ei ollu edes kaikki mitä vois oireiks luokitella :hilarious: voisin nukkua vaan päivät pitkät koska järjetön väsymys ja ruokahalu vaihtelee laidasta laitaan.. jne jne. Se siitä tjottailusta :grin

Takaisin