Alina, oli eka kerta, kun otettiin progearvo loppukierrossa. Oon aika varma, etten ovuloinu ekassakaan Clomi-kierrossa (puhumattakaan aiemmista Terolutilla aikaansaaduista kierroista), koska ovisplussaa en niissä ikinä saanu. Gyne sano, että nyt pitää ehdottomasti pitää taukokierto (eli luulen, ettei tule kiertoa ollenkaan mun PCOS-munasarjoista johtuen).
Bambi, muakin kiinnostais tietää, onko ne piikit sit jotenkin tehokkaampia! Jotenkin epätoivoinen olo, kun Clomeillakin kuitenkin folli saatiin aikaan... Toivottavasti sun menkat alkaa pian (ellet tietysti ole raskaana), niin pääsette jatkamaan hoitoa ajallaan! :)
Deb, tervetuloa joukkoon! :)
ON: Tänään alkoi menkat, eli 13-14 päivää oletetun oviksen (jota ei kuitenkaan todistetusti ole ollu) jälkeen. Pidän nyt siis taukoa hoidoista, mutta varasin kuitenkin ens viikoks gynen, koska haluan alkukierrossa ultran, jos siellä vaikka sattuis edelleen näkymään 20-millinen folli, jos se nyt onkin sitten ekan Clomi-kierron surkastunu munarakkula, kuten gyne epäili yhtenä vaihtoehtona. Lisäksi, koska olen malttamaton, soitin jo pariin Helsingin yksityiseen lapsettomuusklinikkaan. (Kiitos teille, jotka kommentoitte naikkarin aikojen saatavuutta; ei oikein sovi meille, kun joudutaan molemmat ottamaan töistä palkatonta ja hommaamaan itse sijaiset, lisäksi pitää etukäteen tietää tarkkaan monesta moneen ollaan pois.) Yhdellä lapsettomuusklinikalla sanottiin, että jos päädymme heihin, voin käydä seurantaultrissa kotikaupunkini Terveystalossa (on samaa ketjua), joten luulen, että varataan tässä lähipäivinä aika sinne. Vastaanoton nainen sanoi tilanteeni kuultuaan, että heidän mielestään Clomit on vanhanaikainen hoitomuoto ja siksi siellä suositaan muita lääkehoitoja. No, katsotaan, mitä siellä sanotaan, kun mennään ekan kerran (ajattelin varata ajan kahden viikon päähän, kun ollaan molemmat miehen kanssa lomalla sillon). :) Joka tapauksessa nyt alkanut kierto on taukoa, mutta plussailkaas te kaikki muut sillä aikaa munkin puolesta! :)