Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Minäpä taas jättäydyn taka-alalle. Hoito keskeytetty. E-pillerit + toinen hormoni käyttöön magneettikuvausta ja laparoskopiaa odotellessa.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :Heartpink Tässä vaiheessa vielä epäusko ja tietysti pelko, että vuoto alkaa. Lievää pahoinvointia ja päänsärkyä on, mutta ei haittaa :) Viime viikon loppupuolella ounastelin plussan olevan tuloillaan, kun kutitti alavatsaa - siis ulkoapäin - monena päivänä :joyful: saattoi olla sattumaakin, mut jotenkin oottelin plussan vielä tähän kiertoon tulevan.

Triana
voi kurjuus :sad001 pahoittelen :Heartpink toivottavasti lapasta kuitenkin sitten apua on kipujen ja raskautumisen suhteen. Voimia odotteluun! :Heartred
 
Ilpuri Voi harmi, että tässäkään kierrossa ei onnistunut siirtoon meno :sad001 toivoin niin kovasti, että olis ovis sattunut sopivalle päivälle. Luomuilukin on tosin ihan mukavaa :rolleyes: Lääkekierrossa sitten parempi osutella päivät kohdilleen.

Pene Jospa se mies näkeekin sen, mitä ite ei näe :wink ja ne tuikkimiset voi hyvinkin olla...
Tuo positiivisen asenteen pitäminen on tärkeetä :) vaikka niitä kiukun ja harmin päiviä varmasti sattuu itse kullekin. Mullakin on ollut yleensä aina positiivinen perusluonne, vaikka on kaikenlaisia vaikeuksia elämässä ollut tänkin lapsettomuuden ulkopuolella. Siinä mielessä oon fatalisti, et asiat tuppaa menemään kuten niiden kuuluukin. Toki sotia ja muita kauheuksia ei voi vaan perus järjellä ymmärtää.

Varpu Tuskin oli o+ seuraavana päivänä myöhäistä, kun yleensä se munasolu irtoo vasta 12-24 (jopa 36) tunnin päästä. Vielä vuorokausi irtoamisesta on mahdollisuus, ennen ku se munasolu rupsahtaa. Jospa siellä nyt tärppi kävis :)

Triana vielä jäi sanomatta, että oon iloinen siitä et syy sun oireille nyt on oikeesti varmistunut ja sille viel voi tehdä jotain. Ikuinen oottelu varmasti ahdistaa ja suunnitelmien mönkään meneminen :oops: mutta raskautumisen onnistumisprosentti luultavasti nousee
sullakin "puhdistuksen" myötä ja toivottavasti sitten tuleekin nopeesti pysyvä plussa, kun pääsette taas tositoimiin :Heartred

Elisenda Ikuiset rahahuolet, huoh :sorry: se olis kyllä mukavaa, et mies sitten kans juttelis, jos hälle puhuu. Tai edes kuuntelis, ihan oikeesti, niin voisi sitten omassa mielessään miettiä ja palata asiaan.
Meillä on yhteen paluun jälkeen kyllä ollut puheyhteys tähän päivään saakka parempi kuin aikasemmin. Ajatuksena, et ite et voi tietää toisen ajatuksia, niin toinenkaan ei sun. Toivottavasti sun mies kuitenkin hiljalleen oppii avautumaan :shy:

Tuosta ferritiinistä oli puhetta. Mulle ei oo sanallakaan siitä mainittu, mut oon tässä välillä (kun oltiin miehen kanssa erossa ja tähän plussaan saakka) syönyt ihan tavallista monivitaminia, jossa on myös rautaa. Muistelisin, että aiemmin käyttämässäni mammavitamiinissa oli kanssa. Nyt jätin monivitamiinin pois, koska tossa normaalissa on A-vitamiiniakin. Nyt menee ihan erillisenä foolit 2x400mcg ja D-vit. 2x10mcg. Ehkä otan mammavitan takas käyttöön, jos raskaus jatkuu. (onpa outoa puhua raskaudesta omalla kohdalla :wacky:)

Tsemppiä vielä kaikille muillekin eri vaiheisiin! Mitä kuuluu Ronya, bluebe ja muut kaikki muutkin :)

(nyt kun istahdan koneella kirjottamaan niin tästä tulee taas kauheen pitkä, vaikka osalle jäi varmasti vielä kommentoimatta. Anteeks siitä :shy: )
 
Laras, miltä susta tuntuu muuten? Millä fiiliksellä isäntä? Mä oon niin fiiliksissä sun puolesta! Ihan huikeeta! :D meinaatko varata ajan alkuraskauden ultraan?
 
Ilpuri ihana, kiitos :Heartred mies ei oo oikeen vielä asiaa kummemmin kommentoinut. Onhan tässä jo pari "väärää hälyytystä" ollut historiassa niin itsekin toki varovaisin mielin. Mut kyllä on mieliala ollut korkealla tänään, kun ei enää edes tiputtele. Ja menkkatuntemuksia kyl on, mutta ne on erilaisia, siis ihan lyhytkestoisia.
Tänään varasin ajan neuvolaan ihan siksikin, kun on noita eri lääkityksiä käytössä. Niiden tiimoilta sain ihan lääkärillekin ajan, kun osa mun nykyisistä lääkkeistä ei passaa odotusajalle. Kysyn myös saanko julkiselta ar-ultraa vai pitääkö maksaa ite, jollon luultavasti meen sille mun yksityisgynelle, jolla kävin talvella.
Mulla on olo ihan pähkinöinä ja tekis mieli kertoa kaikille :happy093 yritän malttaa kuitenkin.
 
LaraS, ihana uutinen! Onnea! :Heartred

Triana, ei voi olla totta että hoito keskeytyy! Paljon voimia ja jaksamista :Heartred

Ilpuri, pahoittelut että siirto ei onnistu :sorry: Tiedän kuinka raastavaa on kun kuukaudesta toiseen ei pääse edes yrittää siirtoa.

Meillä saatiin sillon keskiviikon punktiossa 17 munasolua mutta vain 7 oli kypsiä. Seitsemästä 6 hedelmöitty, mutta kaksi jotenkin epänormaalisti. Saatiin siis 4 alkiota viljelyyn ja tänään oli siirto. Yksi blasto siirrettiin ja toinen meni pakastimeen. Kahta vielä tarkkailtiin ja huomenna tietää kuinka niille käy. Nyt sitten piinaavat päivät edessä :nailbiting:
 
LaraS, varovaiset onnittelut, peukut pystyyn että saatte nyytin syliin!

Triana, harmi homma mutta toivon mukaan lapan jälkeen kivut on historiaa. Tsemppiä!

Ronya, peukut pystyyn sinnekkin!
 
Takaisin
Top