Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS vau, superisti onnea plussasta! Toivottavasti pysyy matkassa :Heartred

Ronya Tsemppiä piinapäiviin ja toivottavasti seurantaan jääneet alkiotkin pääsee pakkaseen!


ON: Mulla on huomenna punktio. :confused: Kävin juuri lukemassa mitä kirjoitin punktiosta tänne viimeksi. Olin kirjoittanut, että kipeää teki, mutta että menisin milloin vain uudestaan jos tarvii. Just tällä hetkellä en ole samaa mieltä. :smiley-ashamed004 Jännittä ja pelottaa kun nyt tiedän, että se on inhottavaa ja tekee kipeää. Mutta kyllähän siitä taas selviää, ja huomenna se on onneksi ohi! Kumpa vaan tulisi parempi saalis kuin viime kerralla.
 
LaraS, tuut varmasti kirjottelee pian enemmänkin tonne jatkoketjuun? :)

Ronya, hienoa! Olkoon tämä nyt viimein teidän kiertonne! :Heartred

Bluebe, tsemppiä punktioon! Ei varmasti tunnu mukavalta, mutta olkoon se nyt vika punktio, mitä tarvitaan vauvan saamiseksi! :Heartred
 
bluebe kiitos :happy:
Tsemppiä punktioon ja toivottavasti saalis on hyvä :Heartpink

Frozen kyllä varmaankin :shy: ehkä ootan, jos käyn vr-ultrassa... Äkkiähän se mieli varmasti muuttuu, jos vuoto pysyy poissa :p nyt oli tärkeän tuntuinen päivä, kun on virallisesti menkat 1pv myöhässä (viime kierto 33pv, nyt ollaan tähän aikaan kp35 puolella) ja uskalsin ottaa siteen pois, kun ei vuoda :nailbiting:

Heräsin tosiaan just ja vähän ällö olo. Sellainen krapulaisen oloinen. Asiaa ei helpota, että eilen veneilyreissulla tiukasta seurannasta huolimatta kärähti hartioihin kivat raidat toppi päällä :arghh: (onneksi ei hirmu pahasti, mut kuumottaa silti ihoa) toki aikonut laittaa aurinkovoidetta, mut unohdin. Ja pitkähihaista ei vaan tullu laitettua, kun oli niin ihana ilma :banghead: :shy:
Muistakaa siis suojautua! Auringolta ja hyttysiltä :hilarious:
 
Pitääkin olla niin hölmö, että testailee vielä ja aiheuttaa itelleen huolta :banghead: yöllä en saanut nukuttua ja tein testit (toinen oik.), samoin aamulla (oik.). Näyttää haaleammalle kuin eilen (toinen vas.) :oops: tosin virtsa oli aika hailakkaa, niin johtuuko siitä.
Nyt kuitenkin tuntuu tuttua vihlontaa ja alavatsaa kutittaa, niin toivon (ehkä jopa luotan), että siellä se myky tarraa vaan tiukempaan kyytiin :shy: huomiselle jos ostais pc-liuskat ja sitten saa testailu loppua.
Anteeksi omanapailu :bag:
 

Liitteet

  • IMG_20180515_100815.jpg
    IMG_20180515_100815.jpg
    436.4 KB · Katsottu: 186
LaraS joo siis leikkaus on varmasti oikea päätös ja useimmilla parantaa raskaaksi tulon mahdollisuuksia hurjasti :) Pelottaa vaan, kun lääkäri oli tosi huolestuneen olonen mun tilanteesta, että kuinka laajalle endo on levinny. Toivotaan, että saat julkisella sen varhaisultran! Teillä muistaakseni yhtä pitkä yritystaival takana ku meillä, niin on jo aikakin olla teidän vuoro :Heartred
 
Triana no varmasti pelottaa :sorry: harmi, etteivät jo aiemmin ottautuneet sun omiin tuntemuksiin ja huoliin tuon endon suhteen :confused: jospa tilanne ei ookaan sitten niin paha mitä lääkäri epäilee. Tsemppiä vielä :Heartpink
Tosiaan 2,5v ja yk25 nyt takana. Käyn ens ma siellä lääkärillä lääkeasiat kuntoon ja pitää muistaa kysyä sitä ultraa (6.6. on eka varsinainen äitiysneuvolapäivä, siellä tuskin on mahdollista ultrata).
Joka tapauksessa aion varhaisultrassa käydä. Vaikka maksaahan se muutaman kympin / satakunta euroo yksityisellä, mut oma mielenrauha on tärkeämpi.
 
Halusin tulla muualta huutelemaan, kun olen tätä ketjua seurannut alusta alkaen oman taustan vuoksi. Niin ihan älyttömästi onnea LaraS!!! Oli ihanaa lukea sun plussasta. Kunpakunpakunpa pieni tulisi syliin asti :Heartred Ja muille voimia tähän kamppailuun! Toivottavasti aikanaan jokainen saa sen tuhisijansa :Heartred
 
LaraS joo ehdottomasti sitten yksityiselle ultraan, jos et muuten pääse. On se oma mielenrauha niiden kymppien tai satasien arvoinen <3
Meillä kans 2v7kk takana ja olikohan tämä nyt yk38. Kehittelin jo päässäni vielä mahikset tähän kiertoon, kun olihan siellä se yks onneton follikkeli, haha :hilarious: Jos ois ovistestejä, niin varmaan huvikseen testailisin, tuleeko viivoja.

Tosiaan ihan ekana ajatuksena oli pitää totaalinen foorumitauko, mutta enää en tiedä kun kuitenki tosi paljo kiinnostaa mitä porukalle just tässä ketjussa kuuluu ja toivoo kaikille kovasti plussaa :rolleyes:
 
LaraS aivan varmasti haalentaa plussaa jos virtsa on laimeaa. Toivotaan, että kaikki on hyvin!

Triana voi kun ne saisi siellä laporoskopiassa poistettua endoa vahingoittamatta silti muita kudoksia. Ja onhan mahdollisuuksia tietysti aina. :grin Tuleehan sitä ihmiset raskaaksi sterilisaatiostakin huolimatta... Eli ei koskaan pidä sanoa ei koskaan. :rolleyes: Onneksi sullakin on jotain mitä odottaa, ja jonka tietää parantavan mahdollisuuksia raskauteen.

ON: Mä toivun täällä punktiosta. Yhtä kipeää teki kuin viimeksikin. Verhojen takana heräämössä muilla naisilla oli tosi hyvä vointi ja pääsivät suurinpiirtein heti lähtemään kotiin. Mulle laitettiin vielä punktion jälkeen kolmea lääkettä, ja onneksi viimeisin sitten tehosi kunnolla! Nyt olen kotona ja vointi on ihan hyvä. Munasoluja saatiin 13, kuten viimeksikin. Siirto perjantaina. Alustavien tulosten mukaan miehen siittiöt olisivat parantuneet siitä tammikuusta! Voi kun nyt tulisi hyviä alkioita. :) Pitkää viljelyä ei vaan nyt voida saada kun siirto menisi silloin viikonlopulle, joten perjantaina siirrettävä alkio voi tietysti olla rupua ja lopettaa kasvun viikonloppuna, koska viimeksi alkiot näyttivät hyvältä vielä 4. päivänä mutta kasvu loppui sitten 6. päivään. Mut jos ees pakkaseen saataisiin yksi hyvä!

Endoon liittyen muuten vielä, mun vasenta munasarjaa jouduttiin kaivelemaan esiin, jotta saatiin punktoitua. Se on aina ultrassakin jossain vähän piilossa. Kysyin lääkäriltä punktiossa mistä se mahtaisi johtua, ja lääkäri sanoi, että varmaan endometrioosi on voinut tehdä kudosta ja liimata sen jonnekin takaseinään ja siksi se on vaikea löytää. Noita endoon liittyviä viittauksia heitetään tuollalailla vaan ohimennen, mutta siltikään en voi sitä diagnoosia edelleenkään saada...
 
Menninkäinen27 kiitos :happy:

Triana hurja, miten monta yk teillä jo takana :woot: kun sulla on niin lyhkäsiä ollut kierrot (verrattuna esim. mun)
Eipä se vaadi kun sen yhden follin :rolleyes: :smiley-angelic001

bluebe hyvän määrä taas saitte :) ja jospa siittiöiden kohentaminen auttaisi, että tulee hyviä ja sitkeitä alkioita :smiley-angelic001
Hurja, että oot ollut noin kipee :eek: mut onneks kipulääkkeillä sen sai kitkettyä ja voit paremmin kotona.
Tuosta sun kertomuksesta tuli mieleen Triana, kun muistelisin et hällä ei oo sitä toista munasarjaa oikein löytynyt. Ihmeellistä, et sulle on sitten moisesta jo endoa väläytelty. Selvästi tietämys ei oo vielä riittävää edes erikoislääkäreillä :confused: jos miehillä olis endoa niin siihen ois varmaan jo aikaa sitten kehitelty joku rokote...

Pakko oli kotiin tultua tehdä pc, nyt oli pissi hiukan tummempaa ja kyllä oloa helpotti, kun viiva piirtyi! :smiley-ashamed004 oon kehunut noita kiinakasetteja, mut enpä kehu enää :bored:
Pc-liuskat vas ➡ oik on su - ma - ja viimeisin äsken :love7
 

Liitteet

  • IMG_20180515_171910.jpg
    IMG_20180515_171910.jpg
    444.3 KB · Katsottu: 167
  • IMG_20180515_172424.jpg
    IMG_20180515_172424.jpg
    589.7 KB · Katsottu: 185
Muokattu viimeksi:
bluebe ihmeitähän tapahtuu koko ajan, mulla on kavereissakin monta, jotka vaikeuksien jälkeen yllättäen luomuna onnistunu :) Heillä kaikilla ongelmana ollu munasarjojen monirakkulaisuus. Tuo on niin ärsyttävää, että tuosta endosta puhutaan aina jossain sivulauseessa, eikä sen kummemmin oteta kantaa sen vaikutuksista.. Ja just niinku LaraS muisteli, mulla toinen munasarja hukassa jonnekin kiinnittyneenä. Eka kerran aloin itse tosissaan epäilemään endoa helmikuussa 16 kipujen takia, vaikka toki aiemminki oli mielessä, eli yli 2v meni diagnoosin saantiin. Eikä sitä ois varmaan tullu vieläkään, jos se endomöykky ois ollu yhtä pieni ku aiemmin. Tsemppiä toipumiseen ja toivottavasti saatte hyvän alkion siirtoon <3

LaraS juu mullahan kierrot pääasiassa ollu 25-26 päivää, äkkiä nousee lukemat noin lyhyillä kierroilla :grin Oi kun hienosti vahvistunu viiva!

Sainkin sitten jo eilen tietoon, että magneettikuvaus on kesäkuun lopulla. Äkkiähän tää aika sinne asti menee :rolleyes:
 
Bluebe, hyvä määrä munasoluja! Toivottavasti tulee paljon hyviä alkioita :Heartred

Triana, hienoa että aika tuli ja ei mennyt tuon pidemmälle :)
LaraS, ihanasti viivat vahvistuu :love7 Meillä on yritystä nyt takana 2v 9kk ja lyhyiden kiertojen vuoksi yrityskertoja noin 40, en oo pysynyt enää perässä.

Soitin klinikalle niin toinen tarkkailussa olleista alkioista päätyi pakkaseen! Eli saatiin neljästä alkiosta kolme blastoa! Nyt on toiveikas olo että näillä vauva voitaisiin saada :Heartred
 
Ronya oi että, onpa ihana että tuli hyviä uutisia klinikalta :Heartpink kunpa nyt tärppäisi siirrosta ja jäisi vielä jemmaan pikkusisarus :shy:
Kyllä varmasti yk-määriä kyllästyy noilla lukemilla jo laskemaan :confused: Mulla on välillä ollut jopa 70pv kierto, niin on tullut siksi laskettua vielä noita yk eikä niinkään kuukausi/vuosi mukaan.
 
On:
Kävin tänää apteekista ostaas raskaustestin kun oli sinne muutakin asiaa, niin siellä oli oikein herttainen farmaseutti joka pukkasi mulle käteen Vauvan odotus - kirjan kassalla ilmaiseksi. En oikein tiennyt miten reagoida, otanko v****iluna vai pidänkö selvänä merkkinä siitä et on tärpännyt :D
 
Pene jospa se ois sitten enne tulevasta :nailbiting: :joyful:
Mun oli tarkoitus eilen ottaa se opus, kun kävin allergialääkkeitä. Unohdin :facepalm:

Deb on kyllä ainakin tähän saakka :happy: päivän alavatsakutinasta ja vatsatuntemuksista päätellen vahvistuminen jatkuu.:smiley-angelic001
 
Dpo 9 ja hohtava nega testattu. Oireita toki löytyy :rinnat turvonnu, yököttää aamuisin ja oon muutamana päivänä meinannut purskahtaa itkuun aivan puskista ja minä hyvin harvoin tavallisesti itken.
 
Takaisin
Top