Herukka voi ei, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Voimia
Elisenda ja
Triana voihan pahoinvoinnit
Mullakin ollut toisinaan, liekö hormonaalista vai muuta vatsakatarria
kuulemma eivät mielellään ees määrää phv-lääkkeitä, kun niissä on kasvohalvaus- ja mitä muita riskejä
oon kysynyt apteekista ja ilman reseptiä ei kuulemma mitään ole. Liekö sitten vastoittain tullut. Tsemppiä oloihin!
Frozen oi, siellä jo niin pitkällä raskaus
ihan varmasti kaikki on hyvin, mutta ymmärrän kyllä huolen. Tsemppiä ultran odotteluun!
Pene mulla oli 10kk yritystä takana (tiedossa jo vanhastaan pco), kun lähdin lääkäriin. Siitä menikin sitten reilu ½ vuotta, ennen kuin oli julkisella eka parikäynti (vaihtelua on paljonkin jonotuksessa eri sairaanhoitopiirien alueilla). Ekaan parikäyntiin mennessä oli käyty verikokeet (mun hormonit ja molemmilta tulehduskokeet), miehen simpat jne. katsottu; tulokset kuultiin ja mun ultra oli sitten siellä parikäynnillä. Ja 1 v pitää olla yritystä, että sinne lapsettomuuspuolelle pääsee aikaisintaan.
Tosiaan rahalla saa ja hevosella pääsee, niin huomattavasti nopeemmalla tahdilla pääsee yksityisellä. Ja painon kanssa (ylipaino, hoitojen BMI-raja 35) ovat usein julkisella tarkempia. Näin tällanen mutu-fiilis foorumin ym. pohjalta
Joo, täällä siis kotiuduttiin su reissusta ja olipa ihana reissu! Koirallekin saatiin hoitaja, niin mun ei tarvinnut hötkyillä sen kanssa pihalle. Lepäiltiin paljon, syötiin hyvin, lilluttiin kylpylässä ja nautittiin elämästä
Kotiinkin oli kiva toki palata
Tänään on kp11 ja kävin siellä yksityisellä. Lääkäri oli asiallinen, rauhallinen ja mukava. Kyllähän se tietysti painosta sanoi, kun ovulaatioinduktiolääkettä kysyin. Kerroin, että vyötäröltä on lähtenyt senttejä, mutta paino ei inahdakaan. Toki ruokailutottumuksissa myönsin olevan parannettavaa. Kuulemma joku erittäin lupaava uusi "laihdutuslääke" on tulossa, nimeä ei muistanut. Minkäänlaista saarnaa, syyllistämistä tai muuta negatiivista en lääkäriltä saanut osakseni edes painoon liittyen. IHMEELLISTÄ!!
No, kurkkaus ultralla ja oikealla (jossa eilen tuntui tuikkivaa kipua) oli 13mm folli!
Ja pco ei tälläkään kertaa ilmeisesti näyttäytynyt, joten ilmeisesti sen osalta tilanne ihan oikeasti on korjaantunut!
Kaiken huippu on se, että meikäläinen käveli sieltä vastaanotolta pregnyl-resepti kourassa! Siis
minä! Eli mikäli ei lh-liuskaan jää o+ kiinni, niin pistän irrotuspiikin kp14 aamulla. Tää ja ehkä seuraavakin kierto mennään pelkällä irrotuspiikillä (oletuksena, että seuraavassakin kierrossa tulee johtofolli), sitten letrot ellei raskaus ala (ja toki jatku).
Tää lääkäri sanoi, kun kerroin, että julkiselta passitettiin kotiin laihtumaan, että se BMI35 raja on
rankemmille hoidoille. Ymmärsin, että OI-asioissa ylipaino ei oo tosiaankaan mikään este; enpä olis nytkään mitään apuja saanut, jos olis.
Se ihana fiilis, kun pienen askelen pääsee tässäkin asiassa etenemään
LaraS, kp11/27-32