Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Villisilmä kyllä tää vaan on sellasta vuoristoratakyytiä. Ja tuo yks kerta voi hyvinkin teillä olla riittävä, toivottavasti tulee tärppi :happy:
Mullakin oli viel pari pv sitten hyvä ja optimistinen fiilis tän kierron suhteen. Nyt epäilen, että liekö ovista tullut ollenkaan ja varmaan pitkä kiertokin edessä :banghead: Eilen oli kamala kiukku päällä ja optimistisesti ehkä vasta dpo0. Mut kaiken vaivan arvoista varmasti, kun lopulta sen oman nyytin syliin saa :shy:

tttii ja triana tänään vielä oli varmistuskerta, josko olis eilen ollut ovis. Ainakin testit suht tyhjää tänään. Mut aloin epäillä, et liekö ovuloimaton kierto kuitenkin. No, nähtäväksi jää!
Toivotaan tosiaan, että saadaan loppukesäksi vielä monta plussaa! Kevätvauvoja maailmaan! :smiley-angelic003

Triana, olisipa kiinnittymisestä ollut eilinen! :smiley-angelic001 Nyt on jännää :nailbiting:
 
Tänään siis saniaiset lähes kokonaan kadonneet ja lh-liuskakin hailu. Uskaltaisiko nyt vaan ajatella, että on dpo1 ja ovis olis oikeesti tapahtunut, vaikkei jäänyt taaskaan lh-testissä kiinni.
 

Liitteet

  • IMG_160817_kp18.jpg
    IMG_160817_kp18.jpg
    294.5 KB · Katsottu: 88
  • IMG_20170816_111035.jpg
    IMG_20170816_111035.jpg
    307.7 KB · Katsottu: 85
LaraS toivottavasti ei oo ovuloimaton kierto ja ois pian ihania uutisia! :rolleyes:

Täällä alkaa olla jo kevyitä menkkajomoja vatsassa, tuskin kannattaa testejä tuhlata :sad001
 
Triana, oispa ne nyt jotain muita jomoja vaan!

LaraS, olihan se aikasemmin aika tumma kuitenki ja isot saniaiset. Luotetaan siihen että se korkein piikki ei vaan jäänyt kiinni testeihin! :)

Frozen, eikös se tänään ollut ultra sulla? kuulumisia oottelen jännityksellä! :)

ON: huomaa että ne hormoni finnit on oikeestaan melkein kaikki kadonnu, mutta eipä oo pistoksia tullu laitettua vähään aikaan. Väsymys on koko ajan ihan sika iso, nippailuja on ollu jonkun verran ja pahaa oloa, mut johtunee kai kierron ajankohdasta. Tissit myös ollu tosi kipeet niinku aina tähän aikaan
 
Triana voihan ne menkkajomot olla oirekin :shy: toivotaan parasta! :smiley-angelic001
Täällä kanssa alavatsalla jo tuntuu, kaipa se oviskin oli, jos kerran nää olot tuli :wideyed:

Villisilmä bbt-mittari tilattu, ei varmaan vielä kerkiä tulla seuraavaan kiertoon. Mutta täytyy kokeilla :) eri asia vaan, et muistaako sen mittailun sit tehä :facepalm: :hilarious:

tttii niin, nyt ei tosiaan sitten voi ees tietää, oliko ovis jo viikonloppuna (tuli se eka tumma lh) vai nyt viikon aikana. No, pääasia et olis ees tullut :shy:
Millonka aiot testata? Oireet kuulostaa kyllä oikein lupaavilta! :rolleyes: :smiley-angelic001
 
ttiii ja LaraS niin toki täälläki monilla on niitä menkkajomoja ollu ja silti plussannu, kuuluu varmasti asiaan :grin Mutta eilen mulla oli tosiaan tuolla oikealla "munasarjattomalla puolella" vatsalla ja jopa kyljessä asti tuikkimista, niin en vaan jotenki usko että raskaus siellä oireilisi :bored:

Tää on vaan niin turhauttavaa ku ei muka löydy näille kivuille mitään syytä (tai eipä edes tutkita tarkemmin) ja ite tunnen että nämä kaikki liittyy tähän lapsettomuuteen. Nyt kuitenki kesän oon joten kuten pärjänny noilla lääkkeillä mitä on, mutta pelottaa joka kerta ku menkat tulossa, että entä jos en nyt pärjääkkää. Onneksi on la-su vapaata töistä.

Paljo oon myös miettiny, että jos ehdottaisin polilla, että tehtäis vaan se yks inssi ja laittaisivat sen jälkeen jo ivf-jonoon.. Uskaltaakohan julkisella tämmöstä "vaatia"? Kun en ihan tosissaan usko, että voin raskautua näillä kevyillä hoidoilla. Mielessä kummittelee se mahdollinen endo, sehän voi kai huonontaa munasolujen laatua (?) ja se "tulehdus/myrkytystila" elimistössä voi tuhota siittiöt, hedelmöittyneen munasolun ja vaikuttaa kai kiinnittymiseenki. Ääh, sori pitkä omanapavalivali, oon taas vaan niin loppu tähän kaikkeen :sad010
 
Triana varmasti turhauttaa, ahdistaa ja pelottaa, kun ei tiiä mikä on ja tutkitakaan ei :sorry: kivut ensinnäkin on ihan kauheita koettelemuksia ja se epätietoisuus vielä lisäksi :oops: endo on vielä siitä inhottava, ettei näy missään ultrassa tms. "perustutkimuksessa", ja on kyllä inhottavaa, ettei sitä muillakaan keinoin sulla tutkita / poissuljeta :depressed:
Kannattaa toki ehdottaa polilla nopeeta ivf siirtymistä, ja perustella sitä tuolla endo-epäilyllä. Josko ne sitä kautta sitten alkais selvittää asiaa tarkemmin. Paljon tsemppiä ja voimia :Heartpink
 
Äh, lämmöt ei nousseet vielä tänäänkään. Paska kierto, paska kroppa, minkäs teet. Saisi nyt tuo ukko edes varattua ajan sinne labraan ja vietyä sen simppanäytteen niin edettäis jotenkin tässä asiassa. Mietin kyllä että eikö ne vois sitä aukkaria tehdä jo ensi kierrossa vaikkei simppavastaus siihen vielä ehtisikään, täytyy kai se kuitenkin tehdä. Että jos simpat on ookoot niin pitää tarkistaa onko mulla torvet auki ja jos simpat ei oo ookoo ja mennään inssiin (ja kun jos joka tapauksessa mennään inssiin) niin sitä vartenhan täytyy tietää että ainakin toinen torvi on auki eli käytännössä pakko tehdä aukkari. Eikö vaan? o_O Että miksei sitä vois tehdä jo vaikka ensi kierrossa niin ois valmiina sitten inssiin kun tulee tieto simpoista :shifty:
 
Villisilmä mulle ei oo tehty aukkaria, tosin ei meillä mitään hoitoja oo tehty eikä suunnitteillakaan. Kaipa ne ensin haluaa varmistaa simppatulokset, koska putkien aukiololla ei oo merkitystä, jos simpoissa on perustavanlaatuisesti vikaa :confused: tottahan se on, että turhaan sitten sitäkin aukkaria odottelee :arghh: jos sen voisi jo simppojen tuloksia odotellessa tehdä, mikäli se on välttämättömyys ennen hoitoja. Ikuista odottelua... :hungover: :sorry:
 
Tttii, oireet kyllä kuulostaa sulla tosi hyviltä!! :)

Triana, paljon voimia sinne! ♡ Mä ainakin teidän housuissanne kysyisin, oisko IVF-jonoon pääseminen mahd. pian mahdollista, vielä kun teillä on matkaakin niin paljon, ettei tulis turhia ajoja ihan hirveästi. Ja kun kerran simpat on kunnossa, niin ainakin meidän yksityisklinikalla oltiin siis sitä mieltä, ettei inssejä ole järkeä tehdä välttämättä ollenkaan. Mua edelleen suututtaa, ettei sun endoepäilyä oteta tosissaan. :sad001

LaraS, toivottavasti olis kuitenkin ovis ollu, vaikkei tikkuun jäänytkään!

Villisilmä, toi ainainen odottelu on niin p****stä!! Tsemppiä!

ON: Varhaisultra oli joo siis tänään, ja alkio oli oikeassa paikassa ja syke löytyi. :) Koko vastasi viikkoja 6+4, vaikka Ovitrellesta on 5 vko 2 päivää, eli pitäisi mun laskujen mukaan olla väh. 7+0. No, voi kuulemma mennä normaalin vaihtelun sisään. Aika varovainen täytyy kyllä kaikin puolin silti olla, koska gynen mukaan keskenmenoriski voi olla edelleen jopa 20 %. Ainakin meitä on näemmä mahdollista auttaa hedelmöityshoidoilla, mikä on jo hieno juttu. :)
 
LaraS, kiitos! ♡ Toivottavasti sulla näyttäis r-testi vajaan parin viikon päästä plussaa! Plussaa toivon tänne ihan kaikille!! Voimia odotteluun, tutkimuksiin, tästä aiheutuvaan rahanmenoon, parisuhdeongelmiin ym.! ♡
 
Frozen, mahtavia uutisia! Paljon onnea! :Heartred

Villisilmä, toi on kyllä niin syvältä toi odottelu. Mulla meni niin hermo julkisen touhuun, että vaihdettiin yksityiselle. Jos oltaisiin jatkettu julkisella niin mitään hoitoja ei olisi vielä päästy edes tekemään.. tsemppiä!

Triana, uskon että on todella turhautun olo. Toivottavasti kuuntelevat polilla ja pääsette pian IVF jonoon. Hirmuisesti tsemppiä :Heartred

tttii, lupaavia oireita. Toivottavasti olisi pian plussa testissä :)

LaraS, toivottavasti olisi ovulaatio tapahtunut ja kahden viikon päästä plussa :)

ON: Eilen käytiin IVF suunnittelussa. Tähän kiertoon ei voida vielä tehdä, kun ollaan juuri matkalla kun pitäisi ultrata yms. Mutta seuraavan kiertoon sitten päästään tosi toimiin. Tässä kierrossa jos ovulaatio osuu sopivasti tehdään vielä yksi inssi. Mutta en ota siitä stressiä, joka tapauksessa noin kuukauden päästä alkaa IVF lyhyellä kaavalla. Tällä hetkellä hyvä ja luottavainen mieli. Vielä kun lääkäri sanoi, että viime vuonna samassa tilanteessa olevilla pareilla ekan siirron onnistumisprosentti on ollut noin 67%. (Eli kun nainen alle 30vuotta ja vika vain miehessä). :)
 
Ronya, kiitos! ♡ Jep, julkisen odottelua en varmaan mäkään ois kestäny (enkä sitä, ettei aikoihin ois voinu vaikuttaa). Harmi, että heti tähän kiertoon ei IVF onnistu, mutta seuraavaan tosiaan sitten! Tietysti paras ois, jos vika inssi toisikin plussan! Jos ei, niin hyvä onnistumisprosentti tosiaan sitten IVF:ssä. :)
 
Ronya onpa mahtavaa, että tollasilla prosenteilla pääsette alkuun :) ja tosiaan voihan sillä inssillä vielä plussa tulla sitä ennen :rolleyes: kuitenkin hyvällä asenteella ja onneksi lyhyellä odotusajalla kohti ivf :thumleft
Täälläkin harkinnassa yksityinen, jos tarvitsee lähtee vielä lapsettomuuslääkärin vastaanotolle. Ei tosi suunnitelmissa kuitenkaan lähiaikoina; tuskin tän vuoden puolella eikä varmaan ensi vuoden alkupuoleenkaan. Äkkiähän se mieli tosin muuttuu, kun kyllästyy junnaamaan paikallaan :rolleyes: :hilarious:
 
Siis ei voi olla totta, kattokaa nyt tätä. Mua alkaa lähinnä epäilyttää että onko mun lämpömittarissa jotain vikaa :sour: Joko ovista ei oikeasti ole ollutkaan tai mun lämpömittari näyttää päin pyllyä, kiva :shifty: Yleensä siis oviksen myötä nostaa lämmöt tuonne 36,7-8 tasolle asti. Ja nyt ne nyhjää tossa 36,3 pinnassa, mikä on ihan normi alkukierron lämpö. Noista matalammista lämmöistä en tiedä miten ne sinne joutui, koskaan aiemmin ei oo alkukierrosta ollut noin matalia lämpöjä (36,1).
 

Liitteet

  • chart (13).pdf
    252.4 KB · Katsottu: 127
Villisilmä, joo eipä meilläkään tehty aukkaria ennen kun simpat oli testattu. Toivottavasti se miekkonen nyt saisi varattua ajan sinne näytteen antoon. pakko myöntää että mä en kyllä tajua noista lämmön seurannoista mitää :O mutta toivottavasti selviää mistä moinen johtuu!

Ronya, ihan mahtavaa että noinkin pian se ivf onnistuu :) Jotkut saatta joutua odottaa jonossa jopa sen puol vuotta kuitenki. Ja erittäin hyvältä kuulostaa toi onnistumis prosentti. Mut toivotaan että tästä viimesestä inssistä kuitenkin nappais! :)

Frozen, aivan mahtavia uutisia sulla! :Heartred onnea niiiin paljon! Ja kaipa se on aika normaalia että heittää muutamalla päivällä :)

Triana, kannattaa kyllä kysyä että pääsiskö nopeammin ivf jonoon, eihän siitä kysymisestä ainakaan haittaa ole.. vaatia kannattaa kyllä että tutkisivat sitä endoa ainakin tarkemmin!

LaraS, nyt piinailee ja tutkiskelee oireita :P

ON: joo siis nää oireet on kyllä aika samat kun aina ollutki tähän aikaan, ja mulle tuli niin nega olo, koska vaikka mä tiedän ettei saisi, ni eilen testasin puhtaan valkosen tikun :D tiiän että eilen oli vasta dpo6 mutta oon ihan sata varma silti että negahan se on tämäki kierto. Puhuttiin että ens kiertoon kokeillaan kans inssiä ja ehkä sitten loppu vuodeks ivf jos ehtis vielä. Mut jotenkin sellanen mieli, että jos ei noin hyvistä uimareista ykskään voita niin ei se sitte onnistu inssillä ollenkaan :sad001 nohh, täytyy kysellä ja katella sitten kun täti sieltä ens kerralla saapunee..
PS: Ihan kamalia uutisia tänä aamuna sieltä espanjasta :O ihan kylmiä väreitä menee koko ajan kroppaa pitkin :sad001
 
Takaisin
Top