Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
tttii, en nyt yhtään tiedä mitä ne nippailut eilen oli, kun tänään ei oo tuntunut mitään! Menikö alavatsakipu jo ohi? Jospa se oli sit follin irtoominen! Tosi hyvät simpat ja kaikki, mahtavaa :happy:

LaraS, joo kyllähän se eka ovisplussa on se mistä lasketaan, mutta mietin tässä että onko mun mikään tikku nyt ollut ihan plussa kun ennen on ollut se testiviiva vielä tummempi..

Triana, oi, olispa siellä jokin kiinnittymässä :smiley-angelic001

Deb, mäkin kuvittelisin että se o-plussa olis aina samanlainen samalla henkilöllä samoilla testeillä.. mutta voihan se olla niinkin, ettei satu aina saman vahvuinen pissa esim. tai jotain :rolleyes:

Ronya, oi miten jännää kun testipäivään enää muutama päivä :nailbiting: kumpa sieltä tulis plussa :smiley-angelic001 aamulla testasin ton aiemmin liittämäni, melkein samanlaisen viivan kun eilen, päivällä tuli tää vissiin vähän haaleempi..

ON: päivällä tein ovistestiä taas, ihanku olis vähän haaleempi kun aiemmat. Nyt loppu testit, ja meinasin etten nyt osta lisää. Olkoon miten on :grin merkkaan tän päivän dpo 0.
 

Liitteet

  • IMG_2155.JPG
    IMG_2155.JPG
    941.5 KB · Katsottu: 115
tttii Nyt on kyllä kaikki niin kohdillaan, toivottavasti tärppää! :smiley-angelic001

Elisenda mäki tulkitsisin sun testailut nyt niin, että tänään dpo0. Ehkä se ihan huippu jäi nyt jotenki tikutusten väliin?

ON: Kevyet juilimiset jatkuu, äkkiliikkeissä ja autolla kun töyssyistä ajaa niin repäsykipuja. Tuolla jossain vasemmalla muniksen suunnalla aika takana ne tuntuu, niin ei ehkä sittenkää kuulosta kiinnittymiseltä :cool: En tosin kyllä tiiä miltä sen pitäs tuntua :hilarious:
 
Elisenda, joo kipu meni ohi noin tunnissa, ihan ihmeellinen "kohtaus" tosiaan irtoamisesta :D tän perusteella mäkin ajattelisin tänään dpo0 sulla, jos se nyt alko vähän haalenemaan. Tallettelu peukkuja pystyyn nyt sinne että miehen kellistys onnaa :P

Triana, hmm oireita :) voishan se olla sitä kiinnittymistäkin! Kun ei tosiaan tiiä miltä pitäs tuntua niin ei välttämättä osaa yhdistää :P
 
Triana mulla oli aiemmin käytössä Womanlog ilmainen versio. En muista, mistä syystä vaihdoin. :facepalm: :hilarious: Mut ihan hyvä oli sekin :)
Olisipa nyt siellä oireet nyt niitä oireita :nailbiting: :smiley-angelic001

Deb kuulostaa toimivalta tuokin Clue :) kohta mulla on kaikki mahdolliset appsit käytössä, kun pitää kokeilla muiden käyttämiä :wacky:

Alina mullakaan ei oo ollut tasavahvoja viivoja o-testissä, mut pakosti ovis on tapahtunut, kun on ollut kemiallisiakin. Onhan silläkin o-testin herkkyydellä varmaan oma merkityksensä. Ja kyllä ne antaa suuntaa kuitenkin :)

tttii no nyt on hyvin kaikki mennyt, jee! Sitten vaan piinailemaan :)

Ronya täällä oottelen testiä tiirailtavaksi :rolleyes: plussatuulia sinne päin :smiley-angelic001

Elisenda hyvä päätös dpo0! :)
Mulle tuolla toisessa ketjussa arvioitiin, et tän aamuinen sylkitesti olis positiivinen, koska saniaiskuvio on niin selkee :wideyed: Vaikkei ookaan koko lasin alueella. Onkin ollut ovismaista tuntemusta, toivottavasti folli kasvaa ja tulee lh-huippu huomenna tai la. Niin olis sitten viikonlopulla ovis. Jokatoinen päivä on nyt uimareita saatettu jo matkaan :happy:
 

Liitteet

  • IMG.100817_kp12.jpg
    IMG.100817_kp12.jpg
    400.7 KB · Katsottu: 99
Elisenda, nyt vaan kellistyspuuhiin :cool14

LaraS:lla kanssa otolliset hetket käsillä, ja tallettelutkin kuulostais olevan kunnossa!

Triana, jänniä oireita.. :rolleyes: voi jospa...

tttii, mahtavaa että nyt on hyvä saalis kyydissä ja varmaankin munis lähtenyt puolimatkaan niitä vastaan :happy: sinne hedelmöittymistuulia puhaltelen!

Ronyalla testipäivä jo ihan kohta!! Jännää :nailbiting:

Mulla on ollu tuo womanlogin ilmaisversio pitkään käytössä, en ehkä oo ihan sen täyttä kapasiteettia käyttänyt.. nyt alkoi kans kutkutella ottaa joku toinen rinnalle testiin :grin
Täällä nyt lähinnä odotan menkkoja, jotta taas selkiytyis jatkon aikataulu ja suunnitelmat. Vielä saa tovin kituutella, nyt kp 21/~31 menossa vasta.
 
Kissankulta eikö oikein jännä, että tätiä odotellessa aika tuntuu pitkälle. Ja sitten, kun sitä ei toivo, niin se kurvaa ennätysajassa paikalle o_O toivottavasti ylläriplussa sinne tuleekin tädin sijasta :Heartpink
 
Ronya, mullahan oli tosiaan lähes oireeton luteaali, kuten tttii muisteli. :) Tietysti ihan hyvä henkisesti varautua siihen IVF:ään, jos tää inssi ei tuonutkaan tulosta... Toivon kuitenkin niin paljon, että teillä käy yhtä hyvä onni kuin meillä, että hieman kevyempi hoito riittää! ♡

Tttii, hyvältä kuulostaa siellä, toivottavasti ovat sukusolut kohdanneet! :)

LaraS, hyvä tallettelutaktiikka! :)

Elisenda, eiköhän ovis tuolla jossain ollu, niin hyvät viivat kuitenkin sait! :)

Triana, kiinnittyminen voi varmaan tuntua miltä vain. :) Mullahan se ei tuntunu yhtään missään!

ON: Mun pitäis nyt olla 7. raskausviikolla (Ovitrellesta reilu 4 vko), viikon päästä varhaisultra, jota en oo edes ehtiny ajatella oikein nyt kun työt alko, kun on niin kiire. Unohdan koko ajan, että r-testi edes on positiivinen, kun ei oikein ole oireita. Älkää siis päätelkö oireista/oireettomuudesta mitään, koska se on niin yksilöllistä näemmä! Paljon voimia tänne ihan kaikille! ♡
 
Frozen kiva, että vähin oirein vielä menee, niin on työhön paluukin mukavampaa :) Viikko tuntuu varmaan pitkältä, mutta varmasti palkitaan ultrassa :happy:

Täällä on o-tikku tummumaan päin :) tein vielä äsken, kun jäin miettimään et onko tuo sylkitesti jo positiivinen. Jännä nähdä, onko aamulla jo lh-huippu.
 

Liitteet

  • IMG_20170810_232902.jpg
    IMG_20170810_232902.jpg
    459.8 KB · Katsottu: 103
Triana, jos se keltarauhanen siellä jomottelee :happy:

tttii, mullakin on joskus ovis tuntunut noin puolen tunnin tosi kipeenä vihlomisena :)

LaraS, hyvät tallettelut teillä :happy: voi kun saisit tikutettua selvän o-plussan nyt viikonlopun aikana :happy: oliko se niin että 3-5 päivää positiivisesta sylkitestistä olis ovis?

Kissankulta, jospa menis sulla nää päivät nopsaan, ja jospa vielä menkat tuliskin tällä kertaa ajoissa :happy:

Frozen, kylläpä se kesä hurahti vauhdilla :eek: tsemppiä työhön hankalan luokan kanssa! Kiva että ei mitään elämää haittaavia oireita ole, mä niin toivon että sulla olis pikkuinen edelleen tiukasti kyydissä ja oikeessa paikassa kasvamassa :Heartred

ON: Juttelin eilen illalla miehen kans talletteluhommista. Ongelmana onkin hänen selkä, joka on jatkuvasti niin kipeenä ettei pysty petihommiin, vaikka muuten kuulemma jaksaisikin. Syytti työpaikan tuolia asiasta, ja se yrittää saada erilaisen tuolin nyt sinne.. Mä ihmettelin vaan, kuinka se pystyy autoja korjaamaan monta tuntia ties missä asennossa, mutta ei kuitenkaan minkäänlaiseen "siemennykseen" :sour: No, eipähän tarvi taas kytätä oireita seuraavat pari viikkoa :shy: en jotenki jaksa uskoa että ne sunnuntaiset simpat olis enää elossa.
Kaikki ovisolot on kadonneet, joten eiköhän se eilen ollut. Muutenkin ihmeen oireeton ovis oli tällä kertaa, mutta sepä vaihtelee.
 
Opin teiltä taas jotain uutta. En tiennyt että tommosia appseja on olemassa. Latasin Flown :think005

Elisenda: Enkä sun pitää mennä joskus oottamaan sinne korjattavaan autoon vihjailevasti takapenkille ja pyytää miestä korjaamaan sut :wink Luulis, ettei voi sitten enää kieltäytyä ja sitten vaan vähän :love022

On: täti taitaa tulla kunnolla tänään, sellaiset vatsakivut tällä hetkellä. Kierroksi tulisi siinä tapauksessa minimaaliset 26 päivää.
 
Kyfira minkä pituset kierrot sulla on yleensä? Oot varmaan saattanu jo kertoa, mutta menny ohi :grin Mulla on ollu e-pillereiden lopetuksen jälkeen tässä vajaan kahden vuoden aikana 23-28 päivää, useimmiten 25 tai 26. Lääkärit sanoneet, että on riittävän pitkä ja kun kaikki kierrot on samaa kaavaa niin on normaalia. Jos kiertojen välillä ois suuria heittelyitä niin sitten vois kai olla jotain häikkää jossain.
 
Triana: Mulla oli tässä vuoden aikana ehkäisyrenkaan käytön lopetuksen jälkeen kierrot 25-46 päivää (Terkkari sanoi myös tästä vaihtelusta, että menee vielä normaalin rajoihin, mutta oman kehon tuntien mulle se ei ollut normaalia). Ja nyt siis on terolut-kierto takana joka nyt vaikuttaa tohon pituuteen. Eilen otin viimeisen tabletin.

Analysoin vielä sen verran, että en muista milloin mulla olis ollut näin kovat menkkakivut, kun jouduin ottamaan ihan lääkettä ja siltikin hyvin epämukava olo edelleen. Epäilen, että terolutilla osuutta asiaan.
 
Kyfira kuulostaa kyllä omaan korvaan isolta tuo vaihtelu, mutta tosiaan kun ei itellä ole kokemusta pitkistä kierroista niin en osaa enempää analysoida :shy: Tsemppiä kipujen kans! Ne kivut on jotain niin kamalaa, pelolla jo odotan mitä on viikon päästä taas tulossa kun täti kurvaa paikalle :nailbiting:
 
Elisenda no jopas, kyllä selkäkivut vaan on kamalia, kokemuksesta tiiän. Tosin ymmärrän, että tollaset autonkorjailut ja muut turhauttaa, jos ei sitten kipujen takia kykene "siemennykseen", kuten ite asian ilmaisit :shy: entä, jos ihan joku asento löytyis, jossa hän pystyy kipeen selän kanssa touhuamaan? Tyyny selän alla tms. Tänään jos vielä saisi uimareita paikalle jotenkin, niin olis vähän parempi usko onnistumiseen. Tsemppiä! :Heartpink
Tosiaan noissa sylkitestin ohjeissa on, että 3-5pv full ferning (FF, täysi saniaiskuvio) jälkeen tulee ovis. Tänään oli taas ihan hailu lh-liuska :meh: tosin oli näytekin tosi hailakka, niin pitää tehdä myöhemmin uusi. Tuskin o+ on tullut yölläkään... Tosin ei kai se mahdottomuuskaan olis :rolleyes: :wideyed:

Kyfira ihan tavallisella kalenterilla minäkin pidin menkoista kirjaa ennen kuin tänne foorumille eksyin vajaa vuosi sitten :grin täältä on paljon saanut vinkkejä :) etenkin tuolla toisessa ketjussa, jossa on heitäkin, joilla on jo ennestäänkin lapsi / lapsia.
Mulla oli alkuun terolutilla kierrot tasan 27pv, kun ilman niitä oli viime vuonna pisin muistaakseni 63pv. Ennemmin otan sen 25-28pv kierrot kuin nuo pitkät: enemmän mahtuu vuoteenkin yrityskiertoja :happy: Kurjaa, että on kuitenkin kipuja, tsemppiä niiden kanssa! :Heartpink

Triana kunpa se täti ei tulisikaan :happy: ja kivutkin olis muuta :shy:
 
Kyfira, hehehee, mua niin alkoi huvittaa tuo sun ehdotus, vaikka ymmärrän kyllä pointtisi :hilarious: nimittäin mun mies korjaa niitä autoja kaverinsa hallissa, ja siellä on aina 1-3 sen kaveria mukana :hilarious: menisin sinne sit mukaan ehdottelemaan härskejä, hihi :grin harmi että kovat kivut tuli sulle, voihan se olla että teroluteilla on osuutta asiaan :sad001

LaraS, kai se vaan ei sit kykene mihinkään asentoon, mikspä se muuten pihtais näin :confused: höh, jospa sulla nyt päivällä tulis vahvempi viiva!
 
Elisenda on tosi ikäviä ne selkäkivut ja kurjaa, ettei sen takia onnistu :sorry: entä seisaallaan takaa päin? :bookworm: lähinnä just niitä muutamaa tärkeää tärppipäivää ajatellen; muutoin sitten voi mennä kipujen ehdoilla.

Tänään oli mulla saniaiset aika turvahtaneet :hilarious: kaipa tuo vielä plussa on :rolleyes: (viikonloppu, ja kuvia ei saa taaskaan ladattua:smiley-angry016) tarkoittaa siis, että hedelmälliset päivät ois vielä menossa. Oon nyt vähän selannut noita sylkitestikuvia ja -taulukoita; ymmärsin niistä, että sen 3-5pv on hedelmälliset päivät ja kuvion hävittyä ovis olis jo mennyt :think005
 
Mä pikaseen vaan napailen, näin viimeyönä unta, että olin raskaana :hilarious: oli vissiin aika pitkälläkin kun vauva jo potki. Herätessä oli hassu olo, kun uni oli niin todentuntuinen! Eihän tuota koskaan tiedä vaikka oiskin tärppi käyny :wink

Deb kp19 dpo5
 
LaraS, repesin täysin tolle kirjaa lukevalle emojille :hilarious::hilarious::hilarious: täytyy kai se tänään vielä ehotella, alkaa jo mullakin mennä maku siitä hommasta. On tämä yhtä yrityksen yritystä ja odotuksen odotusta!! Täytyy joku asento-opas kaivella netistä, ja kysellä jos joku asento tuntuis herrasta sopivalta :rolleyes: sanoinkin miehelle, että ku voiski naiset lisääntyä keskenään, ois niin paljon helpompaa :grin vaikka toki niitä aktiivisia ja yrityksestä innoissaan olevia miehiä on varmaan enempi, kun näitä jäyhä-jököttäjiä..
jännä tuo sylkitesti, menee varmaan muutama kierto että täysin oppii käyttään ja tulkitsemaan sitä!

Deb, oih, olispa enneuni :happy:
 
Kissankulta, kiitos! :) tsempit loppukierron ootteluun!

Frozen, kiva ettei huonoja oireita oo sulle tullu niin kesälomiltakin kivempi palata takas, nyt kun sulla se uus luokkakin tuli :) tsempit varhaisultraan ja peukkuja et kaikki olis siellä paremmin ku hyvin!

LaraS, joo kyllähän sulla viiva tummunu siellä :) miltä on nyt tänään myöhemmin sit näyttänyt tai tuntunut?

Elisenda, no nyt on kyllä kumma kun kaikkee muuta pystyy tekeen :D mut tosiaan omasta kokemuksesta tiedän että ne selkä kivut saattaa pahimmassa tapauksessa jopa lamaannuttaa kokonaan. Mut tsemppiä sulle! Ja miehelle selkäkipuun!

Kyfira, alkoiko sulla siis nyt sitten vuoto? Peukkuja pystyyn ens kiertoon jos se täti noin ilkeesti tuli kylään.

Deb, oi kyllä nyt oli niin toivottavasti enne uni :Heartred

ON: kyllähän me sitten vielä sen inssin lisäks varuiksi talleteltiin viime yönä, :D tai oikeestaan muuten vaan miekkosta teki mieli kun tuli pitkän päivän jälkeen kotiin. Mutta mullehan se sopi oikein mainiosti kun lääkärikin sitä suositteli :)
Ihan tylsää nyt vaan ootella pari viikkoo.. :/ ja vielä ne luget, voi että mä sitte tykkäänki niistä.. ..NOT!
 
tttii, kiitos tsempeistä, ja mieskin kiitti :happy: joo sillä on tuo selkä ollut joskus niin pahana, että on joutunut ambulanssilla sairaalaan kun ei ole pystynyt liikkumaan! Onneks ei oo nyt pitkään aikaan ollut niin pahana! No niin, nyt on teillä toimittu niinkun lääkäri on käskenyt :wink voihan hitsin luget, mut toivotaan nyt kovasti että parin viikon päästä tulis mojova plussa r-testiin :happy:

ON: huomenna lähetään sukuloimaan viikoksi :wtf: en yhtään tykkää autossa istumisesta :dead: mut kai se pakollinen reissu on vaan joka vuosi tehtävä! Ja nyt etenkin ärsyttää koko reissu, kun oon niin pissed off talletteluiden epäonnistumisesta :mad:
 
Takaisin
Top