Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS, kiva että pitsit tehosi :happy: joo ihan miestäni aattelin tuolla mun palkinnolla :hilarious: jee, saniaiskuvioita näkyvissä! Jospa tosiaan tässä kierrossa sulla osuis o+ haaviin!!
 
Elisenda: Hyvin toimittu palkinnon suhteen :hilarious: Ja mielenkiinnolla seuraan tuota ovistikuttelua. Eli se ei siis oikesti ole plussa, ennen kuin ne viivat on yhtä tummat, niinkö? Mä kun rfsun tikuilla yritin silloin joskus mittailla niin pari kertaa sain toooosi hailakan viivan, mutta en koskaan muuta ja hermot meni, mutta kuten täällä jo moneen otteeseen todettu niin ne testit ilmeisesti ihan susia.

LaraS: No nyt alkaa ilmeisesti tekniikka tuohon sylkitestiin löytymään :happy119

ON: Kiitos kaikille ovistikkujen tuotearvioista ja tikuttelutaktiikoista :D Tilasin raskauskeijusta nyt niiden omia puikkoja, jotain herkkiä liuskoja ja perus cb:t. Ens kierrossa sitten testailemaan ja vertailemaan :meh:
Vika terolut otettu tänään. Eilen alkoi jo pieni tuhru, saa nähdä milloin varsinaisesti alkaa kunnolla vuoto niin pääsee laskemaan clomien aloituspäivää.
 
LaraS, sepä se, kyllähän se kertoo sen että lh:ta ainakin on tarpeeksi! Mutta joillakin se huippu kai on niin lyhytaikainen, että ei välttämättä sit osu tikutukset oikeeseen aikaan.

Kyfira, mulla on tullut ainakin selvästi samanvahvuiset viivat pc:llä, joskus jopa testiviiva vahvempi! Yleensä niissä aina on vähän tulkinnanvaraa, jos ei selvästi oo testiviiva vahvempi. Joillakin tulee sitten uusi huippu esim. parin päivän päästä, jos aikaisempi huippu ei jostain syystä ole irrottanut munasolua. Joo minustakin oli hirveen hyvä palkinto minkä keksin, harmi vain sitä palkintoa ei ole vielä käytetty nyt kertaakaan :wink Oliko sulla nyt ens kiertoon clomit ekaa kertaa?

ON: luulin et nyt päivällä olis ollut jo selvä o-plussa, vaan ei se vissiin ihan ole o_O pitääpä kaivella edellisen kierron testikuvat verrokiksi..
 

Liitteet

  • IMG_2150.JPG
    IMG_2150.JPG
    452.3 KB · Katsottu: 105
Höh, vähä huono verrata kun on eri tavalla kuvatut, mutta tämmösen sain aikaseksi :grin (en ole mikään tietokonenero)

Kyl mä sanoisin että toi tän päivänen vois vielä vahvistua, täytyy koittaa tossa illemmalla taas. Muutenkin hassua että testiviiva on niin kapealta alueelta vahva :bored:
 

Liitteet

  • lh.jpg
    lh.jpg
    310 KB · Katsottu: 98
Kissankulta, hyvä että sukusoluja löytyy ja hoitoihin ei ole jonoja. Tsemppiä IVF:n odotteluun :)

Deb, hyvä kun pääsitte rentoutumaan, kivan kuuloinen reissu :)

Elisenda, jos noita kuvia vertaa niin kyllä tämän päiväisen pitäisi munkin mielestä vielä tummua. Mutta hyvin lähellä jo plussaa! :)

LaraS, toivottavasti saat ovisplussan tikutettua ja tuolla sylkitestillä kiinni. Ainakin selvästi saniaiset lisääntyneet :)

tttii, hirmuisesti tsemppiä huomiseen inssiin! :)

ON: mulla 8 päivää inssistä. Oikestaan mitään oiretta ei ole. Muutaman kerran ollut pientä alavatsa ja alaselkä tuntemusta. Mutta niitä nyt on ollut myös aiemmissakin kierroissa. Ei auta kun odottaa, mutta pessimisti ei pety.. Viikon päästä IVF suunnittelu käynti! :)
 
Ronya, onko sulla milloin testipäivä? Ei oo pitkä aika enää ivf suunnitteluun :happy:

On: tää ketju täyttyy nyt mun tikkukuvista, mut ei tää nyt muuttunu miksikää koko päivänä :grin vasemmalla puolella on nyt koko illan ollu karmeet juilinnat, kai se folli siellä kasvaa.. huomisaamuna uutta testiä!
 

Liitteet

  • IMG_2152.JPG
    IMG_2152.JPG
    725.9 KB · Katsottu: 98
On tuo Elisenda jo ihan siinä ja siinä! :) Toivottavasti mies nyt tarttuis palkintoonsa ja saisitte uimareita paikalle myös.

Ronya, voi jospa teillä jo inssi tuottaisikin tulosta!
 
Elisenda: Nyt ymmärrän, miksi ehkä kannattaa digillä varmistaa, ei pitäisi ainakaan olla mitään tulkinnan varaa tuloksessa. Mutta toivotaan, että tänään on plussa ja sitten tosiaan palkinto käyttöön vaan :wink Joo mulla on clomit ekaa kertaa ensi kierrossa.
 
LaraS ja Katinkulta, ei vieläkään mies tarttunut palkintoonsa! Käski lähteä sauvakävelylle, kun eilen ehdotin palkinnon käyttämistä :grin

Kyfira, ei mulla koskaa oo näin hankalaa tämä ollu :woot: en tiiä mikä nyt on kun ei selväksi plussaksi vahvistu!

ON: Ompa ihmeellistä. Viiva taas samanlainen melkeen plussa. Aina kun oon testannut, niin plussaa seuraavana aamuna on jo selvästi haaleempi.. Taidan merkkaa flo:n että eilen oli ovisplussa, voihan sen sit vaihtaa jos vaikka tänää päivällä on selkee plussa :confused: paitsi näköjää tuo flo on sitä mieltä, että jos on testissä ovisplussa niin sinä päivänä on myös ovis :rolleyes: tyhmää että se ei tajua että se ovis on vasta seuraavana päivänä (ainakin todennäköisemmin kun samana päivänä).
 

Liitteet

  • IMG_2153.JPG
    IMG_2153.JPG
    630.2 KB · Katsottu: 96
Muokattu viimeksi:
LaraS, onpas kiva että on pitsit tehonneet, ja hienoa että on ne saniaiset lisääntyneet siellä testissä!

Kyfira, kaikkihan me ollaan erilaisia, jollakin varmasti saattaa ovis olla vaikkei ihan yhtä paksuja viivoja tikkuun saakkaan. Mut tosiaan mulla nyt 3 päivää esim rfsu tikut ollu köytössä ja kyllä heittelee viivan paksuus niin paljon. Pitääkin taas ens kiertoon tilata raskauskeijulta tikkuja. Tsenppiä ekaan clomikiertoon :)

Elisenda, kyllä toi mun mielestä näyttää aikalailla plussalta nyt tuo ensimmäinen 9.8. tehty. Tietty riippuu millanen viiva tänään tulee tikkuun mut luulempa että lh huippu ollut siis eilen :) viivan paksuushan voi riippuu ihan testistä itestään tai kellon ajasta yms. Oisko mahollista että ne juilinnat olis ollut ovis nippailuja vielä? Jos siis testi ollut plussa esim 9.8. Aamusta ja illasta sit ovis? Tai sitten vaan tulee tänään se plussa sinne :)

Ronya, kiva kyllä että ei pettymystä, mut voihan se kuitenkin olla matkalainen kyydissä :) ikinä ei tiiä. Ja eikös Frozenillakin ollut vähän saman tyyppinen sillon ettei oikeen oireita ollut ja nyt odottaa pikkuista :)

ON: aamulla kävin heittämässä sen simppa näytteen polille miehen puolesta, ei tarvinnut sen ottaa sit palkatonta sen takia. Juteltiin hoitajan kanssa samalla että millaset ne viime näytteen tulokset siis olikaan. Sanoi että kokonaismäärä siinä tietyssä määrässä (mitä en muista) oli mun miehellä 115milj. Ja siinä normaalin alarajana oli 15milj. A luokan liikkuvia oli 58% ja siinä alarajana 30%. A+B luokka yhteensä 61% ja siinä normaalin alarajana 40%. Sanoi hoitsu että kuulemma oli sillon jo ihan superlaatunen sperma :D ja että tuskin mitenkään radikaalisti olis muuttunu mikään nytkään, mutta kohtahan mä sen tän kerran tuloksen kuulen lääkäriltä sitten :) ja innolla ootan että minkä kokosta follia siellä oikeen nyt näkyy. Jänskättää! Tuun napailemaan jonku ajan päästä sitten :D
 
Mä en noista ovistestien merkeistä tiedä. Ensimmäisiä en edes muista mistä tilasin, enkä saanu kunnon plussia ikinä, mutta en ilmeisesti ovuloinu ilman lääkkeitä. Nykyään oon tilannu raskauskeijun liuskoja, ja oon ollu tyytyväinen niihin. Wishiltä tilasin kans jotain, mutta nyt ku aloin miettii niin tulikohan niitä ees koskaan, ku muistelen että tuli tuplana raskaustestejä vaikka piti olla puolet molempia :grin Luulen, että melkein millä vaan testillä saa sen plussan, jos sattuu testaamaan just oikeaan aikaan ja lh-huippu oikesti nousee niin paljo että ovulaatio on mahdollinen o_O

tttii Toivottavasti on yhtä hyvä näyte kuin viimeksi ja oikein muhkea folli! :happy: Meillä kans miehellä ollu huippunäytteet, ja molemmilla kerroilla lääkärit ja hoitajat hehkuttanu niitä :hilarious:

ON: Täällä eletään vähä tylsää vaihetta, dpo4 vasta. Kolmena iltana/yönä närästäny niin pahasti ettei oo nukkumaan päässy ajoissa. Huomasin nyt sitte, että kaikkina päivinä ollu currylla maistettua ruokaa, täytyy vissiin jättää se kokonaan pois vaikka se on niiiiin hyvää :p Eilen illalla oli myös hartiapistosta, mutta meni itsekseen ohi onneksi. Nyt on alamahassa vähä samanlaisia tuntemuksia ku yleensä 1-3 päivää ennen menkkoja, ei varsinaisesti kipua mutta jotain juilintaa :eek: En muista onko ennen ollu tässä vaiheessa kiertoa tämmöstä. Jatkettu pupuilua vieläki joka toinen päivä, jos se folli ei vaikka irronnutkaan sillon ku o+ tuli vaan myöhemmin :grin Pitäs joskus huvikseen testata, että eihän tuu toista plussaa myöhemmin. Toisaalta, mulla tän kesän ovisplussien perusteella luteaali ~13 päivää että jos folli irtoaiski myöhemmin niin luteaali jäis ihan liian lyhyeksi.
 
Elisenda tuokin "oma kalenteri" merkkaa o+ päivän ovulaatioksi :bored:
Eikös se niin oo, että eka o+ on se, josta ovis lasketaan? Eli vaikka se plussa olis useamman päivän, niin eilinen olis se oikee. Näin muistelen jossain olleen.

tttii miten meni ultra? Toivotaan hyviä tuloksia!

Triana jännät päivät lähestyy :nailbiting: tsemppaan plussaa sinne :smiley-angelic001

Ronya oi, tulisipa sinnekin plussa :smiley-angelic001
 
Piti vielä tuosta kalenterista sanoa, että mulla on WomanLog Pro (maksokohan euron ja se normaaliversio on siis ilmanen) ja oon ollu tyytyväinen. En tosin oo muita ees kokeillu. Siihen pystyy kans merkkaa ovisplussat ja ite sen ovispäivänki! Myös lämmöt, lääkkeet, yhdynnät ja paljon muuta. Siinäki pystyy ennustaa kiertoa tai ite syöttää kierron pituuden ym. Oirelista on pitkä ja ei oikeestaan oo semmosta mitä en ois sieltå löytäny.
 
Elisenda, mulla oli yhdessä kierrossa just noin että monta päivää oli "melkein plussaa". Onneks jaksoin tikuttaa, se selkeetäkin selkeempi plussa tuli sieltä sitte muutaman päivän jälkeen. Mä oon sitä mieltä, et jos kerran plussa on ollu tikussa sellanen, että testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi, niin keho toimii samanlailla muissakin kierroissa, ja se LH-piikki näkyy sit ihan kunnolla testeissä :) itellä siis näin ainakin!

Triana, onpas kummallista, että nyt jo lykkää tuota hartiapistosta!

LaraS, mä läytän Clue-sovellusta, se tietää nyt jo automaattisesti mun luteaalivaiheen pituuden, kierron keskimääräsen pituuden, sen millon suurinpiirtein on ovis jne.. ja merkitsee o+ päivästä oviksen seuraavalle päivälle :)
 
Pakko vielä sanoo noista o-testien viivoista, että siinä ei aina tarvi olla edes tasavahvat viivat, niin voi tapahtua ovis. Tässä esimerkki yhdestä kierrosta, missä tulin raskaaksi(meni myöhemmin kesken) ja en siis koskaan saanut ihan selkeätä o-plussaa. Tuon jälkeen oon oppinut, että kannattaa varmistaa sillä digillä, jos yhtään epäilyttää :grin Toki pääasiassa tulee ihan selkeästi tasavahvat viivat, mutta poikkeuksiakin on :)
 

Liitteet

  • oplussa.JPG
    oplussa.JPG
    105.6 KB · Katsottu: 106
Triana, huisi :P mitähän ne tollaset oireet enteilis!

Alina16, mä kans vähän uskon siihen että poikkeus vahvistaa säännön :) mut kaikki me ollaan erilaisia tietty nii...

ON: joo elikkäs hyviä uutisia vain täältä. Simpat oli taas tooosi hyvät, ihan priimaa sano lääkäri. Se minimi 2milj. ylittyi oikeen kunnolla ja matkaan lähti super uimareita siis 12.5 milj.
19.5mm Folli ei ollut ihan vielä irronnut, mutta varmasti tänään kuulemma irtoo, koska limakalvon luona oli jotain kirkasta limaa mikä oviksen aikaan pitäis kaikilta löytyäkkin, limis olikin jo jotain 9.3mm. Luget x2/päivä alkaa lauantaina ja n. 25.8. Voi tehdä testin jos ei oo tätiä kuulunu. :) jännään jännään, ja oottelen ovis nippailuja täks päiväks. Ainiin ja hoitaja ehdotti vielä yhdyntää täks illaks tai huomiseks, että eihän siitä kuulemma haittaakaan voi olla :wink
Nyt lähenki apteekkiin primaspania hakee

Edit. Ja just kun kerkesin ajatella et lähden apteekkiin, niin ihan hirvee alavatsakipu alko :O kai se nyt siellö irtoo, ai kauhee ku kirpasee :sad001
 
Muokattu viimeksi:
tttii, mahtavia uutisia! Teillä ainakin simpat kunnossa. Meillä oli nyt tässä kierrossa nipin napin yli 2miljoonaa. Luulisi, että nyt teillä onnistuu :) Mitä muuten se pienempi folli? :woot:

Elisenda, testipäivä tiistai 15.8. Ehkä testaan jo viikonloppuna :rolleyes: Ootko testannut vielä uusiksi ovulaatiota tänään?

Triana, toivottavasti olisi kiinnittymis oireita :)
 
Ronya, joo sen 2 miljoonaahan pitäis riittääkkin :) mä ymmärsin että kaikki sen yli on vaan selllasta varmistelua. Tiedä sitten :) toivottavasti teillä nyt nappais kuitenkin! Joo ainiin se toinen pienempi folli oli kasvanu n.13milliseksi että ei oo mitään huolta siitä. Ootan kuvaa sun testistä!

Elisenda, sulta ovis uutisia oottelen jännityksellä myös !
 
Takaisin
Top