Mä en noista ovistestien merkeistä tiedä. Ensimmäisiä en edes muista mistä tilasin, enkä saanu kunnon plussia ikinä, mutta en ilmeisesti ovuloinu ilman lääkkeitä. Nykyään oon tilannu raskauskeijun liuskoja, ja oon ollu tyytyväinen niihin. Wishiltä tilasin kans jotain, mutta nyt ku aloin miettii niin tulikohan niitä ees koskaan, ku muistelen että tuli tuplana raskaustestejä vaikka piti olla puolet molempia
Luulen, että melkein millä vaan testillä saa sen plussan, jos sattuu testaamaan just oikeaan aikaan ja lh-huippu oikesti nousee niin paljo että ovulaatio on mahdollinen
tttii Toivottavasti on yhtä hyvä näyte kuin viimeksi ja oikein muhkea folli!
Meillä kans miehellä ollu huippunäytteet, ja molemmilla kerroilla lääkärit ja hoitajat hehkuttanu niitä
ON: Täällä eletään vähä tylsää vaihetta, dpo4 vasta. Kolmena iltana/yönä närästäny niin pahasti ettei oo nukkumaan päässy ajoissa. Huomasin nyt sitte, että kaikkina päivinä ollu currylla maistettua ruokaa, täytyy vissiin jättää se kokonaan pois vaikka se on niiiiin hyvää
Eilen illalla oli myös hartiapistosta, mutta meni itsekseen ohi onneksi. Nyt on alamahassa vähä samanlaisia tuntemuksia ku yleensä 1-3 päivää ennen menkkoja, ei varsinaisesti kipua mutta jotain juilintaa
En muista onko ennen ollu tässä vaiheessa kiertoa tämmöstä. Jatkettu pupuilua vieläki joka toinen päivä, jos se folli ei vaikka irronnutkaan sillon ku o+ tuli vaan myöhemmin
Pitäs joskus huvikseen testata, että eihän tuu toista plussaa myöhemmin. Toisaalta, mulla tän kesän ovisplussien perusteella luteaali ~13 päivää että jos folli irtoaiski myöhemmin niin luteaali jäis ihan liian lyhyeksi.