Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Anteeks tähän väliin pelkkä omanapailu, mut tein testin ja siihen tuli kaks viivaa :shy:

Nyt kaikki tarrasukat ja liimat tänne suuntaan, kiitooos :arghh: pelottaa :sorry:
 

Liitteet

  • _20170711_171114.JPG
    _20170711_171114.JPG
    515.4 KB · Katsottu: 134
Kiitos kaikki ihanat tsempeistä! Huurunenä on nyt siirretty, hyvin meni. Nyt sitten vain piinaillaan. Kp on jo 20, mutta kun tämä on lääkkeellinen kierto niin sillä ei oo väliä. Dpo olis kait 3 ja pp 0 (?). Testipäiväksi klinikalta sanoivat 25.7. mutta eihän siihen siis jaksa odottaa!! Koskakohan teidän mielestä vois aikaisintaan testata?
 
Herukka, kyllä niin hyvältä näytti toi sun rivi tossa joka vaan vahveni :) onnea paljon huomiselle! ja täällä mennään kp10 / ei hajuakaan :D

Alina, onneaonneaonnea, kyllä täältä nyt ihan laatikollisen tarrasukkia ja liimaa lähetän! :)

Bambi, oi vitsi hyvä että meni hyvin :) en osaa yhtään sanoa kuinka aikasin uskaltaa testata :D itse testaisin varmaan heti viikon päästä kun oon niin kauhee hätähousu :D

Napailua, tänään siis kp10 ja huomen aamulla kontrolliultra. Jotain siellä kasvaa, koska tein nyt iltapissasta ovistestin ja se näytti jo hailakkaa viivaa. Ei varmastikkaan tarpeeks iso folli vielä moneen päivään, mutta ainakin jotain taas tapahtuu. Viimeksi oli oikeella, ja nyt on tuntemuksia enemmän vasemmalla :) pääsis testaamaan toisenkin puolen. Noh huomenna selviää..
 
Hei, saanko tiedustella teiltä hoidoissa olevilta, että kuinka monta tuntia keskimäärin olette joutuneet olemaan hoitojen vuoksi pois töistä kuukaudessa? :)
 
Alina16, onnea ja tarrasukkia sinne! :)

Bambi, toivottavasti pikkuinen tarraa tiukasti kiinni. Itse kanssa testaisin varmasti jo viikon päästä :wink

tttii, toivottavasti löytyy johtofolli huomenna! :)

pipsu, yksityisellä oon saanut sovittua käynnit melko hyvin omien työvuorojen mukaan (teen vuorotyötä). Muutaman kerran olen joutunut lähtemään töistä aiemmin tai menemään myöhemmin. Kyse ei kyllä ole ollut kuin muutamasta tunnista kuukaudessa :)
 
Pipsu, toki riippuu matka-ajastakin, mutta yhden kuukautiskierron aikana vois tulla 2-3 käyntiä, jos jotain on tekeillä.
 
Hei ihan pikainen kysymys. Tänään ensimmäistä kertaa huomasin just äsken sen ovulaatioliman. Eihän huomenna ole enää myöhäistä inssiin? :o Vai nyttekö se irtosi ja huomenna on just hyvä aika sille inssille :o
 
Kiitos paljon kaikille ja suuret onnittelut myös Jonnnaalle :)

Herukka, mä en tiedä ovulaatiolimoista, mutta itse oon ainakin huomannu melkein joka kierrossa ensin limatulpan ja siitä sit ovis tulee noin 2-3 päivän päästä. Ennen luulin tuota limatulppaa ovislimoiksi, mutta testailut aloitettuani huomasin, että ovis onkin vasta myöhemmin. Voisko sulla olla kyseessä vasta limatulppa?

Bambi, ihana kuulla, että siirto meni hyvin. Nyt vaan piinailemaan :)
 
Pipsu, me ollaan julkisella jossa ei voi vaikuttaa oikeestaan ollenkaan kellonaikoihin. Mulla viime kierrossa kasvateltiin follia pistoksilla ja jouduin käymään aika monessa ultrassa parikin kertaa viikossa, plus muutama muu käynti ultrien lisäksi. Viime kierto oli siis ensimmäinen pistos hoito jossa testataan minkälaisella annoksella saadan folli kasvamaan, siksi ultria oli enemmän. Tässä kierrossa on jo valmiiksi tiedossa sopiva annoskoko, joten ehkä tässä kuussa pari kertaa tulee käytyä työajalla.

Herukka, kyllä uskon että hyvä aika inssille, limoista en tiiä mutta kyllä varmaan lääkäri tietää mitä tekee, ja kyllähän se hedelmöittyminen tapahtuu irtoamisen jälkeenkin :) jokuhan täällä sanokin että oli 2 päivää oviksen jälkeen raskautunut :) tsempit vielä! Oottelen innoissaan että miten meni!

Jonnnaa, onnea isosti ja tarrasukkia sinne! :)

ON: ultrassa käyty ja kuulumiset on sellaset, että ärsyttää nyt kyllä vähän.. en tiedä mikä siellä vasemmalla jomottaa muttei folli siellä kasva ainakaan. Oikeella taas oli yks kasvava, ja sekin vasta 10mm. Limis kuitenkin 7.3mm. Tänään ja huomenna vielä pistokset ja sitten kontrolli ultraan perjantaina. Estradiolin kävin labrassa ottamassa äsken. Sitten uudestaan pe aamuna aikasin helsinkiin labraan, välissä pitäis käydä hammaslääkärissä vantaalla ja taas takasin naistenklinikalle iltapäiväksi. Nyt on kyllä käytettävä joustovapaa perjantaina. Vähän ärsyttää kun ei muka 75IU annoksellakaan ollut enempää kasvanut. Kai se minäkin alan kohtapuoliin ajatella jo sitä IVF : ää kun annoskoot alkaa kohta kasvamaan sille tasolle :( lääkäri sano että kyllä tästä nyt inssiin mennään kunhan ei ovis satu viikonlopulle, ja sitähän me voidaan vähän säätää kun on se ovitrelle..
 
Alina hirmusti onnea ja ennen kaikkea kaikkea tahmaista matkaan mukaan:Heartbigred

Jonnnaa myös isot onnittelut!

Pipsulle niin kuin muutkin jo vastaili eli 2-3 käyntiä kuussa jos jotain tapahtuu on varmaan aika normi. Ja jos ivf niin punktiosta saikkua 3-5 päivää.

Tttii voi follia! Kyllä se sieltä vielä kasvaa ja hyvä kun voi sitä oviksen ajankohtaa koittaa säätää niin että inssi onnistuisi:) toivotaan ettei ivf:aan asti tarvitse mennä:rolleyes:
 
Onnea jonnnaaa :) ja bambille paljon tsemppiä <3

ttiii: mitä ihmettä :( onko sulla kierto pitkä? Jos se vaikka kasvaa sieltä vielä huimasti? :)

On: inssissä käyty. Tosi hyvin kesti miehen sperma pesun, mutta määrä oli alakanttiin. 16milj/ml lähti etiäpäin tuonnenoinaa. Nopeat Liikkuvat pomppasi 0% ~ 18% kaartelevat 15%~40%. Ihan hyvä fiilis eikä ku vaa vähä nippannu :) jos tästä ei tärppiä tuu lugesteronin avulla niin seuraavaan inssiin pitää nappailla letroja kp 3-7. Nyt jännäilemään :)
 
Takaisin
Top