Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Eltsi, aivan mahtavaa!! :) Tuota tikkua ei tarvii käännellä ja väännellä ja katsella viivalasien läpi, että jotain näkyisi, vaan se on selkeä tulos! ♡ Kannatti pistellä ravintolassakin. Mäkin oon niin iloinen sun/teidän puolesta, antaa toivoa myös meille muille PCO-potilaille. :) Mikä dpo sulla onkaan nyt?

Deb, testiä vaan kehiin! :)

Triana, hyvin mahdollista, että eka inssi onkin jo tuottanut tulosta, jos kerran tollasissa tapauksissa sillä on hyvät onnistumismahdollisuudet. :) Toisaalta kyllä ei haluaisi luulla liikoja... Toivotaan nyt! ♡
 
Triana, mullakin on hyvät fiilikset siitä että sulla tärppäis tästä inssistä :p

Mä kävin ny ostaa pari pc:tä, ja tein heti yhden (en oo ollenkaan varma kuinka laimeeta pissa oli..). Se aiheutti vaan lisää päänvaivaa, siihen ilmestyi toinen viiva heti, mutta se jäi tosi haaleeks haamuks, vaikee saada edes kuvaan :banghead: :eek:

Voi olla että oli laimeeta pissaakin, kun olin ottanu lääkkeet ja juon jonkun verran vettä niiden kans, mutta aivan selkeesti näin 'livenä' siinä punertavan viivan :nailbiting: Mutta miksi niin haalee? Täytyy varmaan huomenna vaatia verikoetta..
 
Ehkä mä uskallan laittaa nyt sitten myös oman testin tänne. Pakko oli tehdä dpo8 menossa ja päivän toisesta pissistä 2h pidätyksellä. Testin herkkyys on 10. Voi olla ettette nää mitään. Omaan silmään tietyssä valossa näkyi todella haalean haalean haalean punainen viiva.
ImageUploadedByVau Foorumi1493641239.421596.jpg
 
Siis onhan tää aika uskomatonta! Yli 2,5 vuotta tätä on yritetty ja toivottu. Mies ei vielä suostu uskomaan, vaikka hänkin selkeän viivan näkee. Yhdessä testiä tihrustettiin pöydän ääressä ja sitten se viiva siihen piirtyi. Ihanaa. En oikein tiedä miten päin tässä olisi.. :)

Kiitos kaikille onnitteluista!

Nyt on siis dpo 12.
 
Deb, laita kuvia tänne! Onko teillä siis huomenna muutenkin aika lääkärille? :)

Lume, sori, mä en erota tossa mitään, mutta kuten itse sanoit, varmasti livenä erottaa paremmin. :) Toivottavasti lähtee vahvistumaan! ♡

Eltsi, varmasti tuntuu ihan uskomattomalta, kun on noin pitkä yritys ja lukemattomia lääkäri-, labra- ym. kertoja takana. ♡ Nyt sitten jännäämään, monta siellä on! :)

ON: Kp10, huomenna klinikalle katsomaan, onko ollu Letroilla vastetta. Just itkin miehelle, kuinka mua ahdistaa klinikalle meno, koska ensinnäkin mun pitää ajaa ja parkkeerata Helsingin keskustassa yksin (julkisilla en voi mennä, koska meen töistä suoraan, ja en pääse töihin kuin autolla), toisekseen oon aika varma, että se on turha käynti, koska en usko Letrojen tehonneen puuttuvien "kasvukipujen" takia, kolmanneksi taas varmaan menee yli 100 e hukkaan. Toivottavasti olisin tietysti väärässä! :)
 
Lume, jotain siinä näkyy! Toivottavasti vahvistuu <3

Frozen, ei oo lääkärille aikaa huomenna, mutta aattelin soitella ja kysellä tän vuodon ja haaleen positiivisen takia että saisko verikoetta. Ja voisin ostaa myös apteekista parempaa testiä.

Mutta tältä se testi näytti tänään:

IMG_20170501_173733.png


Tein sen toisenkin varmistaakseni ettei toi ollu susi, ja se näytti ihan samanlaista punertavaa hailua! Nyt vaan oon puulla päähän lyöty, koska ensinnäkin jos ovis tapahtu sillon kun tuli o+, mulla ois nyt dpo18 ja luulis että pitäisi näkyä vahvempi viiva jos kaikki ois kunnossa?
 
Joo kyllähän siinä joku haamujen esiaste on :) onneksi päivät vielä aikaset niin toivon mukaan vahvistuu :) Deb pyytäisin sinuna verikokeen :)
 
Frozen eihän sitä tiedä, ei vaan uskalla yhtään nostaa toiveita :shy: Kunpa sulla ois nyt vastetta :smiley-angelic001

Mä en valitettavasti nää mitään Lumen ja Debin testeissä, uskon kyllä että niissä voi livenä näkyä jotain, vaikee vangita kuvaan. Toivotaan toki että kummallakin lähtee haamulaiset vahvistumaan!

Deb ehkä sulla ei vielä sillon ollukkaa ovis ku tuli se +? Kun oliko täällä aiemmin puhetta siitä että voi tulla useempia lh:n nousuja, jos ei ekalla folli irtookkaa tai jotain? Tosiaan kannattaa pyytää lähete verikokeeseen niinku Lume sano :)

Äh, tuo alavatsan kireys on iltapäivän mittaan muuttunu semmoseksi kevyeksi vihlonnaksi. Ja kun tässä vaiheessa tuskin pitäs tuntua vielä yhtään mitään... Ei oo semmostakaan kipua mitä mulla ennen menkkoja tulee. Ihan uus juttu. Pelottaa, että eihän nyt joku kohtutulehdus tms oo tullu, kun kai niitäki nuiden inssien jälkeen voi tulla ku ronkitaan kohdunsuulla ja kohdussa asti :woot:
 
Triana, voi kyllä olla kun mulla on aiemmin ollu myös o+ kaks kertaa. Sillon tää olis tärpänny siitä ainoosta kerrasta mitä sen ekan ovisplussan jälkeen peittoja heiluteltiin, ja mulla oliskin vasta jotain dpo10! Tiedä sitä, eiköhän asia selviä tästä viikon sisään :happy:
 
Nää on niin tuttuja juttuja. Nyt odotan suosiolla sairaalakäyntiä. Saattaa olla, että jotain on pahasti pielessä.
 
Herukka, tiedän tunteen paremmin kun hyvin, meillä on miehen kanssa yritystä takana 2v3kk.. toivosta ei kannata luopua, aina löytyy keinoja ja niitäkin kuulee, että jotkut saanu ihan luomuplussaa yli kahdenkin vuoden yrittämisen jälkeen :) oikeilla hoidoilla viimestään jos ei muuten! <3
 
Tää on hassua, kun oon aikaisemmin tullut raskaaksi ihan helposti ja vielä pillereiden kanssa, mikä oli minusta outoa. Jouduin 4v sitten keskeyttämään raskauden pakon sanelemista syistä ja sitä ennen 2 raskautta tulleet, mutta menneet kesken. Onko teillä tietoa miksi maitorauhashormooni voi olla koholla (prolaktiini)? Minulla se koholla. Lääkäri terveyskeskuksessa veikkasi että se estää kiinnittymisen, mutta ei selittänyt siitä mitään muuta..
 
Triana, toivottavasti nyt ei olis mikään kohtutulehdus kuitenkaan! Ehkä kiinnittymisestä tulee vaan tollasia tuntemuksia..? :)

Herukka, pahoittelut negasta. ♡ En tiedä tuosta prolaktiinijutusta sen enempää kuin vain just ton että sen koholla oleminen saattaa estää raskautumisen. Varmaan ainakin tuohon kiinnitetään sitten teidän tutkimuksissa ja hoidoissa huomiota..?

Deb ja Lume, voi kunpa teidän molempien viivat alkaa vahvistua! :) Mulla on ilmeisesti vain tosi huonot viivalasit kun en näe mitään.
 
Ei frozen ole kun se oikeesti on tosi vaikeasti nähtävissä :) ! Mutta toivon myös niin kovasti.! Vaikea vaan edelleenkään uskoa. Odottelen että proge tulokset tulis omaankantaan. Oiskohan mahdollista että huomenna näkyisi jo kun kävin pe kokeessa ? :) :P samaan aikaan ne kyllä pelottaa koska jos ne on matalat ni sit en usko että koko hedelmöitystä on tapahtunut ja jos ne on korkeat niin sitten ehkä vielä enemmän antaa toivoa :) mutta niitä odotellessa. Pelon sekaisin tuntein :)
 
Eltsi, wau upeeta mahtavaa!! :woot: onnea ja kaikki turvavyöt ja jarrusukat pienelle alulle matkaan! Ihanaa nähdä kun odotus ja uurastus palkitaan! :happy:

Pahoittelut Herukalle negasta :sorry:

Triana, oi jospa jospa ne oliskin kiinnittymisfiiliksiä :rolleyes:

Deb ja Lume, minäkään en valitettavasti kuvistanne mitään erota. Mutta pidän peukkuja, että josko kumminki jotain ois..

Mulla tänään kp 13, ja vasteultra kolmanteen letrokiertoon. Katsotaan ehtiikö pregnyl mukaan kehiin tänään vai joko on ovis tullut omia aikojaan. Parit ovistikut liottelin vappuna, mutta ainakaa niihin ei tarttunut. Talletteluja on varulta jo tehty..
 
Herukka pahoittelut, aina se on yhtä masentavaa kun tulee nega :sad001 Tuosta prolaktiinista en oo ihan varma nyt, mutta muistaakseni voi aivolisäkkeessä olla sellainen sinällään täysin harmiton kasvain, joka tuottaa sitä prolaktiinia liikaa. Ja tais jotku tietyt lääkkeetki nostaa sitä. Tutkin kans tuota hieman sillon ku tehtiin ne kokeet. Toivottavasti pian löytyy syy ja saatte siihen tarvittavan avun :)

Frozen toivotaan totisesti että nää ois jotain kiinnittymisoireita, meillä ku ei monellakaan oo mitään tietoa minkälaisia tuntemuksia ne on niin sehän tästä vielä jännempää tekee :grin Isosti tsemppiä ultraan ja siihen keskustassa ajeluun! Tämmösenä pikkukaupungin tyttönä mulla välillä kauhistuttaa lähtee Ouluunki ajelee niin vielä johonki Helsingin keskustaan, huh :nailbiting:

Kissankulta oispa :rolleyes: Tsemppiä sullekki ultraan! Millä annoksella sulla on letrot nyt?

Kunpa nyt tulis kunnon plussa-aalto kun yksi saatiin taas, aina tuo itellekki tosi paljo toivoa kun joku täältä pitkään yrittäneistä plussaa :p Reilu viikko ois vielä piinaa, saa nähä testaanko jo sittenki tasan viikon päästä pp13.
 
Huomenta :) tulin vain kertomaan että haamu testissä hieman vahvistunut :P tekis mieli vain istua ulkona se kädessä ja katsoa sitä :P ja se on vieläpä punainen. En silti vielä nosta lippua salkoon mutta hyvä alku :) en tiedä miten maltan odottaa huomiseen :D

Lume kp25-30/34 dpo9
 
Takaisin
Top