Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kiitos, vaihdoin näppärästi vielä nimeäkin tässä alku härpäkässä mutta hertsuli täällä kuitenkin.

Toivoisin itsekin, että ei tarvitsisi odottaa enää kauaa omaa raskautta, mutta kun on odottanut yli vuoden niin tuntuu niin turhauttavalta ettei koskaan tärppää :(


Triana hoidot aloitetaan eka ainakin niillä hormoniverikokeilla ja sairaalalle mennään kimpassa mieheni kanssa kai alku kartoitukseen mistä lähdetään liikkeelle. Veikkaisin että jonkunlaista lääkitystä kai tulee.. ainiin, prolaktiini oli mulla koholla jonnin verran ja lääkäri sanoi terkkarissa, että se voi estää kiinnittymisen. En oikein tiedä noista lääkityksistä mitään.. mutta jokaiseen puutokseen on ilmeisesti jokin lääke.. :)
 
Muokattu viimeksi:
Herukka tervetuloa myös mun puolesta mukaan ja tietysti toivotaan pikaista plussaa :)

Piinailijoitakin taas on, ihanaa!! :nailbiting: kovasti tsemppiä ja plussia ketjuun!
:talk017
:talk017
 
Villisilmä runsas eggwhite lupaa hyvää, voi kunpa teillä nyt tärppäis :) Ois ihana saada kunnon plussa-aalto tähän ketjuun!

Kissankulta joo on kyllä jännä miten paljo eroaa noi lääkitykset :woot:

Eltsi ehottomasti kannattaa vaatia inssiä vaikka kaks follia, jos ei kaksoset haittaa :) Toivotaan toki ettei teille tarvi niitä inssejä tehdä :wink Mä olin jostain lukevinani, että ennen ovista ois hyvä olla yli 10mm, mutta sitten monelle on kuitenki sanottu että 7-10mm on hyvä. Sulla alkaa kohta olla pahimmat piinapäivät :nailbiting: Lupaavan kuulosia oireita! Mullaki vähä jännittää että millaset oireet Pregnylistä tulee, että oonko viikon päästä jo ihan varma että oon raskaana ja sitte pilvilinnat romahtaa :banghead:

Tänään on vähän tuhrutellu verta, minnehän se lääkäri tökki sillä katetrilla :meh: Ihan erilaista tuhrua mitä yleensä on joskus oviksen aikoihin. Tallettelut hoidettu ja jos vielä huomenna varmistukset :p
 
LaraS, kiva että oot viihtynyt uudessa työssä :) onko se ihan vakipaikka vai määräaikainen työ?

Deb, pahoittelut negasta, mutta eihän siinä muu auta kun vaan mennä eteenpäin! Ihana toi sun mies, kun lohduttaa sua vaikeina aikoina :happy:

Herukka, tervetuloa joukkoon! Toivottavasti et joudu enää pitkään plussaa odottelemaan :)

Kissankulta, paranemisia! Toivottavasti menis pian ohi tauti, eikä haittais talletteluja :)

Eltsi, hitsi kun tietäisikin jo, onko tärpännyt! Mutta ei auta kun odottaa :nailbiting: kylhän ne aiheeseen sopivat tuntemukset väkisinkin nostattaa toiveita!

Triana, jännä että tuhruttaa.. mutta voihan se kohdunsuukin ottaa osumaa siitä kun katetrilla sorkitaan, mene ja tiedä :wideyed: hyvä että varmistelutallettelutkin on kunnossa :happy: ja kerkeehän toi limis vielä kasvaa ennen kiinnittymistä.

ON: Mulla on taas niin mieli maassa. Pah! Mies ei tänään ehtinyt soittaa sitä ens viikon simppojenvientiaikaa. Huomenna sinne ei voi soittaa, eikä maanantaina koska vappu. Jos se tiistaina soittaa, niin mä saisin vietyä ke tai to aamuna, mutta jos niille ei käy kumpikaan niin sit siirtyy seuraavaan viikkoon :sad001 täytyy huomenna soittaa sinne polille, että millon viimestään täytyy se viedä jotta tulos ehtii aukkariin. Ihan mälsää jos sen takia se aukkarikin siirtyy kuukaudella!! Mun miehellä on uus duuni, ja se ei viitsi olla pois että veis itse sen simppatestin. :shifty: Eikä vieläkään oo tullu omakantaan tuloksia. Pyh ja pah!
 
Elisenda kurjuuden kurjuus,että just tää vappukin sattuu sotkemaan kuvioita :/ Toivottavasti simppanäytteen saatte toimitettua ajoissa ja on valmis ennen aukkaria!
Duuni on vakkari; 6 kk koeaika ensin ja siitä jatkuu toistaiseks voimassa olevana, jos kaikki menee hyvin :) Tietysti toivon, että pian tuon 6 kk koeajan jälkeen vois jäädä äippälomailemaan :P
 
Se siintä raskaudesta. Holahti vähän aika sitten ruskeaa verta housuihin että pyykkiin menivät. Kuumottavaa kipua alavatsalla :sad001:mad: Vuodon jälkeen en ole havainnut punaista verta vielä kertaakaan. Paperilla kun pyyhkii tulee ainoastaan ruskeaa.. Mitäköhän mun elimistö nyt touhuaa.. huoh.. :bored:
 
Muokattu viimeksi:
Villisilmä: Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Jotenkin ne kuukautiset kummittelee aina mielessä, kun niin monta kertaa on saanut pettyä. Sulla on hoitojen kannalta melkein sama tilanne kun minulla ja miehelläni. Päästään sairaalalle nyt 18.5 ja toivottavasti sitten lääkitys käyntiin, jos nyt ei tärppää :)
 
Herukka, tervetuloa ja toivottavasti nyt olisitkin raskaana tuosta ruskeasta vuodosta huolimatta! Ehkei se olekaan kuukautisvuotoa..? :)

Elisenda, voi hitsi, toivottavasti kuitenkin pääsisitte pian eteenpäin ja aukkarikin saatais tehtyä pikapuoliin! On kyllä niin inhottavaa, kun pitää aina kaikki työkuviot ja muut miettiä siten, että ehtii hoitaa näitä asioita. Toki paras tilanne olis se, että ette ehdi sen kummempiin selvityksiin ennen plussaa. ♡

LaraS, toivotaan tosiaan, että pääset pian ton 6 kk:n jälkeen jäämään äitiyslomalle. :)

Kissankulta, samoissa mennään, mä nappaan tänään vikat Letrot. :)

Eltsi, lupaavalta kuulostaa!! :) ♡

Tosta loppukierron tuesta piti kommentoida, että mua hoitava lapsettomuuslääkäri sanoi, että hän oli ollut koulutuksessa, jossa oli ihmetelty, vieläkö jossain ollaan niin vanhanaikaisia, että OI-kierrossa on lisänä Teroja tai Lugeja. Kuulemma kunnon oviksen pitäis aikaansaada kunnon keltarauhanenkin. En siis todellakaan itse osaa sanoa, onko joku tapa oikeampi kuin toinen, mutta kuten te muutkin ootte kirjotellu, niin tosiaan ihme, että on niin eri käytäntöjä eri paikoissa!
 
Elisenda niin varmaan on kerenny limis kasvaa ja en tiiä vaikuttaako pregnylkin siihen? Höh, onpa harmi että miehesi ei kerenny soittaa. Mullaki tais miehellä pari soittoaikaa mennä ohi sillon ku ei vaan voinu töissä työkaverin kuullen alkaa semmosia soittelemaan. Toivottavasti onnistuu mahdollisimman pian :)

Herukka voihan jonkulaista vuotoa tulla vaikka oiskin raskaana :wink Toivotaan että niin ois :rolleyes:
 
Triana, unohdin muuten kommentoida, että toi 8 mm limis kuulostaa oikein hyvältä. :) Yhden lääkärin mukaan limiksen rakenne (kolmikerroksisuus) on tärkeämpi kuin sen paksuus. Toki jos limis ois vaikka vaan 2 mm, niin sit ei ois kovin hyvä, mutta sillon tuskin se ois kolmikerroksinenkaan. Rentoja piinapäiviä sinne! :)
 
Triana, ja irrotuspiikki itsessäänkin jo paksuntaa limistä. Ja mäkin oon kuullut ton, minkä Frozen sanoi, et limakalvon rakenne on se tärkein seikka!

Elisenda, toivottavasti saatte ens viikolla hoidettua simpat. Luulis niille tommosten vienti sopivan pienelläkin aikataululla! Tsemppiä!

Lara, hienoa et työt on startannut hyvin!

-Eltsi dpo 9
 
Tänään käyty proge testissä. Varmaan ens viikolla saan tulokset. Jännä vaan kun selailin tossa vanhoja vuodelta 2014 olevia tuloksia ni sillo proge ollu 99. Oisko ollu hedelmöitys sillo tapahtunut mut kiinnittymisessä menny pieleen. Ei mulla ainakaan menkat myöhässä sillo ollu, perin outoa.

Dpo5 ja kp21 menossa ja kamala vilu ja väsymys koko ajan, ja nälkä ! Ovis testi paljon tummempi tänään kun eilen mitä edelleen ihmettelen. No ens viikolla pääsee testaamaan ja pettymään.
 
Herukka, minäkin aina tiputtelun alkaessa ehdin toivoa että jospa sittenkin tätä ei seuraisikaan menkat. Ja aina yhtä hirveetä on lopulta huomata toivovansa turhaan. Mulla ei viime vuoden aikana ole kertaakaan tullut edes haamulaista raskaustestiin eikä menkat ole ollu kertaakaan myöhässä ovikseen nähden. Olen alkanu epäillä että jospa se vika onkin miehessä. Jollain tavalla sen kuuleminen ois ehkä jopa helpottavaa, ois joku syy siihen, miksi ollaan jouduttu odottamaan näin pitkään :sorry:

Kp 11/27, päivää etuajassa tänään sekä puikkoon että clearblueen ovisplussa. Mies tietää, että tänään pitäisi olla aktiivinen, ja mulla on "varalta" pitsiset alusvaatteet :grin Jos jostain syystä jääkin tekemättä jonkin miehestä johtuvan syyn vuoksi niin kyllä suutun ja mustaksi muutun :mad:
 

Liitteet

  • WP_20170428_13_01_37_Pro[1].jpg
    WP_20170428_13_01_37_Pro[1].jpg
    311.2 KB · Katsottu: 115
Miksi Lume testaillut ovistesteillä vaikka jo dpo 5? :wideyed:

Se oli sellanen kokeilu vaan kun en noihin ovis testeihin Saanut viivan viivaa ovista etsiessä. Ja sit kaks kertoili raskaaksi 2017 ryhmässä et ei myöskään saanu viivoja ovista metsästäessä mutta sitten kun piinapäivät koitti ja testasivat viivat ilmestyykin kyseiseen testiin ja myöhemmin plussa r testiin. Mut ne loppu jo et ei tartte enää testailla :D et kyllä mua vähän jäi se nyt vaivaamaan kun tosiaan tummempi punainen viiva ilmesty tänään uudestaan kuin eilen. Mutta tuskinpa merkkaa mitään.
 
Huikkaan nyt vaan pikaseen

:king Hyvää vappua ketjun väelle! :jokercolor

Just päättyneiden menkkojen kunniaksi aion nauttia väkijuomiakin miehen ja hänen kavereiden kanssa, jotka tulossa kylään :happy: eli ajatukset loppuviikoksi minimiin töiden tai näiden asioiden osalta (oletettavasti käyn kuitenki katselemassa kuulumisia :rolleyes: ). Ens viikolla sitten ensikäynti torstaina :nailbiting:

LaraS kp5/28
 
Mistä Lume sitten tiedät oviksen olleen viis päivää sitten, ultrastako? :wideyed: Oon ymmärtänyt että ovistestiin voi piirtyä jotain viivaa periatteessa missä vaan kierron vaiheessa, mutta plussaa sen toki pitäis näyttää vaan sillon ovisaikaan. Tosin silloinkin se voi näyttää plussaa monta päivää, niinkuin mulla ainakin aiemmin on tehnyt kun huvikseen testasin :)
 
Mä tilasin sit kunnon ovistestejä ja niillä sain mehevän plussan kp16 ja se on tuo pinkki tikku. sen kyllä myös tunsi aivan selvästi että ovis tapahtu. ja sitten 2 päivää siitä lh oli laskenut mukavasti alas. Kun taas viime kierrossa oli vielä 4 päivänä plussasta edelleen plussa. Mut se juju olikin se et noihin paskoihin o testeihin en saanu viivan viivaa ovista testatessa ja nyt sitten viivaa antaa. Mikä on perin outoa. Tässä vielä nuo huonot o testit kuvassa vika tän päivän ja loput testattu kp10-14
ImageUploadedByVau Foorumi1493386363.704104.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493386259.975027.jpg
 
Takaisin
Top