Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp23 ja kovasti jo tuntuu siltä että kuukautiset tekis tuloa..peukut pystyyn!!! :)
Sulla paukkuu taas toi kierto pepe, ärsyttävää mut hyvä että lääkäri.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Aamulla alkoi kp1 jeeee!!! :) peukut pystyyn sinne ettei sulla kuukautiset ala
Noni jes uutta kiertoa kehiin siellä! :)
Me ei tää kierto olla kauheesti yritetty, haluun nyt saada nää kuukautiset rullaamaa ittestää ensin.. (:
Kp34, tuntemuksia kuukautisista on muttei vaa näy :/ vähän on paperiin tullu mut ei enempää..
Josko sinne nyt se plussa tulis? Ootko miettinyt koska testaat? :) maanantaina eka Tero jee!
Nooh,mulla tulee nyt se vuosi ilman ehkäsyä täyteen tuossa elo-syyskuun tietämillä..En enää oikeen tarkalleen muistakkaan..Olipas tintti aika inha kommentti tuo! Tottahan se on mut vuoden yrittämisen jälkeen olis jo oikeus parempiin tutkimuksiin... ootko ovista ajatellut tikuttaa?
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
No juu..Vähän kyllä masensi,kun en mä tässä ole enää ns.eilen syntynyt itsekkään..Inhottavaa Tintti! Mulle kans sanos että alota terot nyt säännöllistämään kiertoa 3kk jonka jälkeen kirjottaa uuden reseptin vuoden eteenpäin.. Mutta muuten jäi ihan kiva mieli lääkäristä.. Mutta puhus vaan että teroilla mennään eikä mitään muuta..
No juu..Vähän kyllä masensi,kun en mä tässä ole enää ns.eilen syntynyt itsekkään..![]()