Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp23 ja kovasti jo tuntuu siltä että kuukautiset tekis tuloa..peukut pystyyn!!! :)

Sulla paukkuu taas toi kierto pepe, ärsyttävää mut hyvä että lääkäri.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä kp23 ja kovasti jo tuntuu siltä että kuukautiset tekis tuloa..peukut pystyyn!!! :)

Sulla paukkuu taas toi kierto pepe, ärsyttävää mut hyvä että lääkäri.

Aamulla alkoi kp1 jeeee!!! :) peukut pystyyn sinne ettei sulla kuukautiset ala ;)

Aamulla alkoi kp1 jeeee!!! :) peukut pystyyn sinne ettei sulla kuukautiset ala ;)

Noni jes uutta kiertoa kehiin siellä! :)
Me ei tää kierto olla kauheesti yritetty, haluun nyt saada nää kuukautiset rullaamaa ittestää ensin.. (:

Noni jes uutta kiertoa kehiin siellä! :)
Me ei tää kierto olla kauheesti yritetty, haluun nyt saada nää kuukautiset rullaamaa ittestää ensin.. (:

:) lääkärissä käyty ja määräs terolutit :) ekan otan kp15 ja nyt tosiaan kp 2 ja kaikki kuulemma näytti hyvältä eikä nähnyt mitään haittaa raskaaksi tulemiselle sekä laittoi lähetteen labraan.

Kp34, tuntemuksia kuukautisista on muttei vaa näy :/ vähän on paperiin tullu mut ei enempää..

Kp34, tuntemuksia kuukautisista on muttei vaa näy :/ vähän on paperiin tullu mut ei enempää..

Josko sinne nyt se plussa tulis? Ootko miettinyt koska testaat? :) maanantaina eka Tero jee!

Josko sinne nyt se plussa tulis? Ootko miettinyt koska testaat? :) maanantaina eka Tero jee!

En usko, ei olla kauheesti täkkiä heiluteltu ni luulen enemmän et ei vaan ala taas :s ku viimeks käynnistettii teroilla..

Jes, teillä terot!:) onks muuten niin että niiden aikana on helpompi tulla raskaaks, vai käynnistääkö ne vaa kuukautiset?

Pakko tulla kuokkimaan sen verran, et terojen apu on juurikin se että ne käynnistää kuukautiset, tukee omaa hormonitoimintaa ja sitä kautta saattaa herättää omaa hormonitoimintaa. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mä kävin papa-testissä tässä viime viikolla,tulos odotettavissa parin viikon sisään..Kerroin,että olen kohta ollut vuoden ilman ehkäsyä,sano että ei mitään hätää vielä...Voi mennä vuosi tai kaksikin.. :confused: Kun mulla ei ole oikeestaan kierto paljoo heitellyt (sitä ei ihmetellyt ollenkaan??!!) Viime kierto oli 33,ennen ollut 29..

Olipas tintti aika inha kommentti tuo! Tottahan se on mut vuoden yrittämisen jälkeen olis jo oikeus parempiin tutkimuksiin... ootko ovista ajatellut tikuttaa?

Inhottavaa Tintti! Mulle kans sanos että alota terot nyt säännöllistämään kiertoa 3kk jonka jälkeen kirjottaa uuden reseptin vuoden eteenpäin.. Mutta muuten jäi ihan kiva mieli lääkäristä.. Mutta puhus vaan että teroilla mennään eikä mitään muuta..

PepeXxl, se voi olla et terotkin riittää, kun ne säännöllistää kierron ja oman hormonitoiminnan ni sitä kautta kroppa herää toimimaan oikein :) eikö sulle lääkäri puhunu mistään tauosta?

Madh, ei puhunut. Sano vaan että ens alkuun kirjottaa 3kk jonka jälkee vuodeks eteenpäin ellei 3kk aikaan ala kuukautiset ajallaan terojen kans.

Eikö sullakin terot oo ollu käytössä? Kauanko sulla meni viimisen Teron jälkeen aina et vuoto alko?

Pepe, okei no toi kuulostaa ihan hyvältä. Ekalla kerralla meni 5pv, ja sen jälkeen aina 3pv. Tosin se ihan eka kuuri yhdellä tabulla ei tulnu menkkoja, joten söin toisen kahdella tabulla ja sieltä tuli sit viidennen pvn jälkeen.
Mulla olis kans ollu ny tarkotus pitää tauko teroista, mut kappas kuin kävi. :)

Madh onnea! :) toivottavasti mulle riittää yhdellä.

Toivotaan niin :) kyllä teidän aika pepe vielä koittaa <3

Muokattu viimeksi:
Olipas tintti aika inha kommentti tuo! Tottahan se on mut vuoden yrittämisen jälkeen olis jo oikeus parempiin tutkimuksiin... ootko ovista ajatellut tikuttaa?

Nooh,mulla tulee nyt se vuosi ilman ehkäsyä täyteen tuossa elo-syyskuun tietämillä..En enää oikeen tarkalleen muistakkaan.. o_O Mulla olis vielä yksi ovistikku jäljellä..Kaippa niitäkin pitää ostaa lisää,kun on tullut kaikki jo "tuhlattua" aiemmin.. :D Nyt ei ole mitään oviksen tuntua ollut tällä viikolla vaikka kalenterin mukaan se pitäisi olla 8pvä..Viime viikolla oikeestaan oli sellanen tunne,mut tiedä häntä,tuntuu että menee ihan sekasin tän kroppansa kanssa kun sitä yrittää kovin kuunnella.. :/ Mitäs muuten tyttäret nuo tehokuurit oikeen on mitä te ootte ottanut??!!Pitääkö olla jotenkin kierrot sekaisin että lääkäri suostuu sellasia kirjoittamaan vai mitä ne auttaa?? :) Mä en oo ottanut muutakun foolihappopillereitä ja vitamiinipillereitä itse...

Inhottavaa Tintti! Mulle kans sanos että alota terot nyt säännöllistämään kiertoa 3kk jonka jälkeen kirjottaa uuden reseptin vuoden eteenpäin.. Mutta muuten jäi ihan kiva mieli lääkäristä.. Mutta puhus vaan että teroilla mennään eikä mitään muuta..

No juu..Vähän kyllä masensi,kun en mä tässä ole enää ns.eilen syntynyt itsekkään.. :confused:

No juu..Vähän kyllä masensi,kun en mä tässä ole enää ns.eilen syntynyt itsekkään.. :confused:

Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysellä josko saisit aikaa kun kohta jo vuosi ilman ehkäisyä. Täällä tulee kans elokuussa vuosi ilman ehkäisyä.. Itse sain nuo terot koska kierrot on venynyt niin pitkiksi. Ootko muuten tikuttamalla saanut ovulaatiota testattua?

Takaisin