Pikkusisarusta odottavat <3

Me kerrottiin esikoiselle nyt ultran jälkeen vauvan tulosta, kun ollaan menossa mummilaan ja siellä tulee kuitenkin puheeksi. Oli ihan ok asian suhteen, totesi tomerasti että pikkusisko tulee. Ja sen jälkeen veli. :D On kyllä leikkinyt viime aikoina paljon vauvaa ja tunkenut itseään mun paidan alle "mahaan", että ehkä jotenkin oli aavistanut asian jo. On myös aina välillä haistellut mua, haisenkohan jotenkin erilaiselle sit :D
 
Meillä isompi toivoo pikkuveljeä, pienempi ei niinkään.. jännittää kertoa sit ku on sen aika. Koitetaan kuitenkin olla hissukseen ekat 12vko..
 
Meillä on lapsille jo raskaudesta mainittu, sanottiin että tulee pikkusisko tai pikkuveli. Sen verran nuoria kuitenkin ovat 3v ja 1v3kk niin en tiedä paljon ymmärtävät. Isompi ei vielä hirmu hyvin puhu niin ei tarvitse pelätä että tuosta yhdestä pikkusisaruksen maininnasta lähtisi heti joka puolelle asiasta huutelemaan :grin Enempiä ei kuitenkaan nyt isomman lapsen kuullen puhuta ettei asia leviä. 12 viikon tienoilla kerrotaan lapsille jos kaikki ultrassa on hyvin :) sit saa asia levitä.
 
Minulla on kaksi teiniä edellisestä liitosta. Miehelle tämä on esikoinen. Teineille ei ole ollut tarkoitus kertoa vauvasuunnitelmista, mutta tammikuussa kkm vaati melko äkillisiä sairaalakäyntejä pari kappaletta viikonlopun iltoina, eikä siinä osannut tai jaksanut keksiä mitään selityksiä. Uudesta positiivisesta eivät vielä tiedä, mutta keskenmenon jälkeen juteltiin asiasta. Tytär olisi ottanut vauvan taloon ihan innoissaan, poika sanoi, että kuulostaa sekavalta... :facepalm:

Teinit olisivat varmaan tyytyväisiä, kun äiti keskittyisi muuhun kuin heihin. Äiti on muutenkin nolo ja käyttää hymiöitäkin ihan väärin...

Se on haikeeta, kun teinit kasvaa itsenäisiksi, ei saa juuri halata, poikaa ei koskaan, ei ne kerro
kuulumisiaan kuin ehkä kerran kuussa autossa istuessa. Että nauttikaa te taaperoista, joilla niitä on. Onko täällä muita teinien äitejä mukana?
 
Muokattu viimeksi:
Meillä 1 v 2 kk esikoinen ei vielä ymmärrä asiaa, mutta on huomannut että jostain "Paavosta" puhutaan paljon ja alkanut itsekin hokemaan Paavoa. :grin Onneksi kukaan ulkopuolinen tuskin tajuaa mistä on kyse.
 
Kolme sisarusta löytyy edellisestä liitostani. Pojat toinen kohta 11v ja nuorempi 10v syyskuussa. Tyttö 12v. Aikoinaan siis ruuhkavuodet kerralla :wink
Minun ja puolisoni ensimmäinen yhteinen yllärivaavi ja kovasti kaikkien odottama. On innokkaita hoitajia ainakin. :D :Heartred
 
Meillä on ennestään poika, ikäeroa näille tulee semmoinen reilu 1v5kk. Toivottiin pienellä ikäerolla sisarusta ja sehän toimi hyvin se suunnitelma :) tosi hyvillä mielin odotetaan perheenlisäystä.
 
Takaisin
Top