Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä reilu 7kk esikoinen, joten melko lyhkäinen ikäero tulee. Ihan toiveikkain, mutta realistisin mielin tässä. :)
Meillä kans 7,5kk esikoinen:) jännittää kovasti kun tulee niin lyhyt ikäero plus eilen alkoi taas jäätävä pahoinvointi+oksentelu niin pelottaa miten selvitään kun mies töissä.. eiköhän tää tästä:D onneks aavisteltii et jo raskausaika tulee olee rankkaa.
Mulla on kohta 3v. Tyttö ja pian 6v. Poika. Täällä ollaan oltu toistaiseksi hyvin hiljaisia vauva-asiasta koska tuleva eskarilainen ymmärtää kaiken hyvinkin pienistä vihjeistä eikä haluta viä huudella asiasta tyttö tulee olemaan varmasti hyvin mustasukkainen, poika taas välillä sanonutkin että olis kivaa hoitaa vauvaa [emoji173] tsemppiiiiiiii kaikille pahoinvoinnin kanssa taisteleville ja samalla lapsia hoitaville!! Mua aina lohduttaa se ajatus mitä poika teki kun odotin kakkosta ja hän kaksi vuotiaana joutui paljon seuraamaan vessanpytyn halailua... hän tuli vessaan mun luo, otti vessapaperin palasen ja pyyhki kyyneleet kasvoilta, halasi ja jäi silittämään selkää kun jälleen oksensin. Sillon tiesin että kyllä tästäkin selvitään [emoji173][emoji173]