Pikkusisarusta odottavat <3

Minkäikäisiä sisaruksia perheessä on ennestään? Montako?

Meillä on ennestään yksi kolmevuotias poika. Jännää nähdä, miten pikkusisarukseen tullaan suhtautumaan!
 
Meillä on ennestään yksivuotias tyttö, tulossa 1 v 10 kk ikäero. Ei vielä yhtään tiedä millainen on neidin asenne silloin, tässä iässä tapahtuu vielä niin paljon niin nopeasti. Nyt näyttäisi kovasti harjoittelevan omaa tahtoa. Perusluonne on kyllä sellainen hyväntuulinen ja sopeutuvainen, joten ehkä kaikki menee hyvin.
 
mulla on ennestään 5v ja 3v tytöt ja 14v bonustyttö :Heartred omat innostuis/ tulevat innostumaan vauvauutisesta, mutta teinille tulee oleen kova pala, koska ymmärtää tän tilanteen ja tietää että oon käyny läpi helvetin isänsä takia. toisaalta, on kyllä pienille paras sisko mitä toivoo voi, että sulttelujen jälkeen varmasti ihanaa tulee teininkin kanssa oleen. :Heartred mun aarteet :Heartred
 
Meillä poitsu 2v (huhtikuussa 3v) ja sitten 1v tyttö.
Poika oli mustasukkainen ku tyttö syntyi kun tyttö vaati tää niin paljon ja syliä mutta helpotti onneksi noin 3kk jälkeen ja nyt ovat jo tosi läheisiä ja leikkivät yhessä. Luulen että tyttö tulee olemaan uudesta vauvasta aika Mustis kun on muutenkin niin tulinen luonne
 
Milloin ja miten olette ajatelleet kertoa isosisarukselle/sisaruksille vauvasta?

Myö kerrotaan sitten ekan ultran jälkeen :) sen jälkeen ei haittaa vaikka poitsu osottelis miun mahaa ja sanois "vauva" :D vähä reilu 2-vuotias ku ei osaa pitää salaisuuksia :wink
 
Meiltä löytyy 1,5-vuotias neiti. Joka tulee varmasti olemaan supermustis :wideyed: jännityksellä odottaen..
 
Kun ei nuo vielä oikein ymmärrä kun ollaan puhuttu vauvasta. Np-ultran jälkeen aion näyttö kuvan ja kertoa enemmänkin tähän asti olen kysynyt kumman haluaisi sisko vai veljen. Tyttö olis esikoisen mieleen kuulema...:)
 
Takaisin
Top