Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jo harkitsin ompelevani pojille paidat joissa lukee isoveli. Jos vaan ehdin :)Meilläkin kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen. Saa pikkumies sitten kertoa isovanhemmille iloiset uutiset :)
Mä jo harkitsin ompelevani pojille paidat joissa lukee isoveli. Jos vaan ehdin :)
ompelutaidot on täysi nolla 
Mä meen riemusta kiljuen Jorviin tän jälkeen: https://www.lansivayla.fi/artikkeli...in-tiloihin-helmikuussa#.WmC8mL9YPtY.facebook
Siis siellä on 1hh:t synnyttäjille, ja huoneessa nojatuoli jonka saa muutettua sängyksi. Mul jäi viimeks traumat kun en saanut perhehuonetta ja nyt en varmaan ees ottais, kun mies varmaan hoitais esikoista. Niin vähänkö huippua päästä 1hh:een.
Meidän 2,5-vuotias sai tänään ultran jälkeen tietää, et hänestä tulee isoveli. Sitä toisteli ja mummolle ylpeästi kertoi puhelimessa. Ollaan luettu jo muutama viikko Onni-pojasta tulee isoveli -kirjaa, joka saatiin kaveriperheeltä, kun oltiin heille kerrottu. Pohjusti asiaa hyvin,ja eilen poika tunki pehmolelujaan paidan alle, kuten kirjan henkilökin teki![]()