Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie en ikinä käyttänyt sitä lämpömittaria :D Pari kertaa alussa käytin sit muisteli mikä ois lähelle sitä sopivaa lämpötilaa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Niitä Villervallan kuteita kannattaa kytätä vaikka juhannuksen tienoilla sit alesta. Varsinkin pientä löytää tosi hyvin -50% alesta.

No sanopa se. Totesin just aamulla, että DD:t pursuaa yli äyräiden ja imetysliivit pitää varmaan hakea Agrimarketista.

Mä kans suunnittelin et ne imetysliivit pitäs kyllä hakea, mutta mistä ja millaset? En ainakaan mitään oikeesti hyviä ja kalliita vielä hommaa kun en tiedä koosta. Mun rintamukselle ei vielä oo pahemmin mitään tapahtunu mutta oletan että jossain vaiheessa...
En taida kaarituellisia ostaa nyt alkuun kun jos niitä tarttee pitää nukkuessakin... oiskohan jotkut H&M:n tissipussit ihan okei...
Niiden mamma-alkkarit saatto mut pulaan muutama viikko sitten pahemman kerran! Olin kaupungilla ja oli niin lämmin ettei ollu sukkiksia jalassa. No, alkkarithan alko valua uhkaavasti kohti polvia ja lähes sinne saakka ne päätyivätkin kun housutkin oli semmoset löysemmät. Jouduin kesken reissun käymään ostamassa uudet alkkarit! Loputkin mamma-alkkarit joutu pannaan samantein.

Suosittelen carriwell seamless bra. Koot riittää meille isompiutareisillekin ja on mukavat päällä ja kangas joustaa alkuturvotuksetkin, eikä ole kalliit.

Kesää varten löytyi vauvapeitto kirpparilta, hintaa 1 e! Just sellainen minkä meinasin tilata HM:ltä kympillä :D
Mun kaikki muut vauvapeitot on syys-talviajalle.
Pöksyjä lähti 50 cnt - 2,5 e:n hintaan.. Melkein kuin uusia :)
Reiman sadeasu 4 e ;)

Mulla odottelee viimekierroksella jo aika hirveään kuntoon menneet Boobin liivit. Ne kanssa venyi ja vanui joka suuntaan ja tosiaan isompi tissiselle ei välttämättä kauhean tukevat. Mutta mukavat päällä ja koko määräytyy rinnanympäryksen mukaan. Muuten tosiaan joustavat kovin.

Munkin pitäis noita liivejä hankkia. Yritin kattella kaupasta niitä kaarituettomia jos joutuu nukkuessakin pitää (eikä sit ainakaan paina niinkun liivit usein jos kauan joutuu pitää) mut ne oli parissa kaupassa laitettu yhteen niin niitä ei päässyt kokeilemaan, oli siis tuplapakkaus. Sit mul meni hermot ja jätin ne sinne. Vaikee miettii kans et ostaako vähän väljemmät, ku ei nyt ihan löysätkään sit sais olla. Ei innosta ajatus et pitäis bussilla lähteä synnytyksen jälkeen ettii imetysliivejä kaupoilta...

Eilen ostin ihanan imetystyynyn aika extempore, oli käytettynä niin halpa (15e) ja hyvässä kunnossa niin sorruin tollaseen mahdolliseen turhakkeeseen...Omasta kokemuksesta kyllä ku oon vauvoja pullostakin syöttänyt, on imetystyynyn kanssa löytänyt paremmin hyvän asennon kun normityynyillä.

Mäkin haluan jonkun söpöisen peiton. Ja vaikka sun mitä. Ens viikolla tulee köyhyys, kun täytän päiväni shoppailulla. :p

Joo noi peitot! Miks ne on niin söpöjä ja kokoonsa nähdne naurettavan hintaisia! Ja miks yritän uskotella itselleni et niitä tarvitsee kovinkin tälläselle kesävauvalle:grin Meillä on kaks makuupussia, anopin neuloma ihana torkkupeitto mut silti haluisin jonkun kivan pienen nätin söpön ihanan tarpeellisen:oops:

Mun mielestä Suomen kesä on ollut niin vaihteleva että hyvä vaan olla joku ohut, puuvillainen ja hengittävä peitto kaiken varalta :)
Me liikutaan niin paljon vaunuilla, että on hyvä pitää mukana jos tuleekin vähän viileämpää..

Ja meillä ainakin yksi matkustaa koko ajan autossa ja toinen rattaissa. Kolmas sit ollut kotona torkkupeittona...=) Ja kun enemmän alkaa viihtymään lattialla, niin kivempi siinä on omalla peitolla kölliä kuin ihan lattialla tai matolla

Ikeasta löytyi niin söpö vaaleanvihertävä viltti, että oli pakko saada. Ja sit aikaisemmin ostettuna on tuollainen samettipintainen Polarn o. Pyretin pikkupeitto vaikka alustaksi kylään tms. Näitä vaan on pitänyt saada...

Kävin tänää ostamassa itselleni alennuksesta yöpuvun ja tunikan sekä kunnon toilettipakkauksen sairaalareissua varten.

Miks kaikki vauvojen vaatteet on joko vaaleenpunasta tai vaaleensinistä?! ei taho... haluu jotain muuta :D

Sanoppa muuta Pallo! Ennen esikoisen syntymää en halunnut missään nimessä mitään selkeästi tytön tai pojan värisiä vaatteita, ja varsinkin noita vaalean sävyjä välttelin kuin ruttoa. Sittemmin mieli on muuttunut, ja tyttö on kyllä punaisissa (myös vaalean) lähes joka päivä. Mut nyt taas kun ei tiedetä kumpi on tulossa, ei mitään kivaa tunnu löytyvän ilman selkeetä merkintää tytön tai pojan vaatetuksesta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä taas aluks halusin neutraaleja ja vaaleita värejä vauvalle mut myöhemmin on iskeny sellanen fiilis et haluun iloisia värejä, punasta, keltasta ja vaikka mitä... Onneks ei enää nykyään oo tullu joka kirpparireissulta ostettua pienelle vaatetta, me hukutaan edellisiinki. Sen sijaan vielä eilenkin ostin itselleni kaks mammapaitaa (!). Paljonko niit voi tarvita ja kauanko ajttelin olla valas??
Mut löysin myös jotain mitä oikeesti tarviin eli imetysliivit! Ne oli uudet mutta makso vaan 3e. Kotona mä tohkeissani pesin ne ja niist meni värit ihan miten sattuu. Ois ehkä kannattanu muistaa se värinkerääjäliina... Kuin ihmeen kaupalla mun ostama trikoomekko ei onneks ottanu siit väriä, siinä ku on yläosa mustavalkoinen ja on onneks edelleen eikä sinimusta...

Takaisin