Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin sama juttu Hymykuoppa! Haluaa hemmotella vain itseään loppumetreillä!
Eilen kävinkin sitten hakemassa 40 e:n ripsarin mitä viime keväänä käytin ja olin tyytyväinen, sitten ostin 10 e:n shittiripsarin, mistä ei oo mihinkään..
Vannoin joskus ettei mun tarvi käyttää mitään turhan kalliita meikkejä, mutta.. Mun ripset on olemattomat ja päätin etten ota pidennyksiä niihin, koska mulla ei ole aikaa huoltaa niitä ja hieroisin ne kuitenkin synnytyksessä veke.

Uutta käsilaukkua katselin myös, mutta hehheh - mitä sillä tekee kun seuraavat 2 v ainakin kuljetaan hoitolaukun kanssa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Käytiin eilen hakemassa veljeltä pinnasänky, keinu ja hoitoalusta pienelle. Nyt pitäis olla kaikki tarpeellinen. :)

Mä katselin eilen kaupoilla kenkiäkin ja sitten jalkojani ja sitten niitä kenkiä uudestaan, että antapaa olla. Jalkaterät tuntui limpuilta pohkeista nyt puhumattakaan, että taidan katsella äitiyslomalla uudemman kerran - vaunlenkkeilyyn sopivia lenkkareita. :grin

Siitä oon kyllä samaa mieltä, että pitää olla itsellekin jotain luksusta - ostin myös uuden ripsarin ja luomiväripaletin. Tulee laittauduttua, kun on hyvät välineet. Kovasti toivon myös, että saan pitää pitkät hiukseni, ts. että mulla on aikaa hoitaa ja laittaa niitä.

Anoppi osti mulle eilen hienon hoitolaukun, nyt on sitten sekin hankittuna ja ostin ite sitten nyt kankaat kastemekkoa varten :)

Meillä kyllä oli esikoisella jo heti syntymästä asti yökkärit käytössä ja niitä aion nytkin käyttää. Kesäksi olen ostanut pari sellaista shortsipukua juuri yökkäreiksi.

Rintapumppu meillä on, oli siis jo esikoisen odotusaikana. Ostin sellaisen aventin käsikäyttöisen ja oli tosi hyvä. Sain myös sukulaiselta jonkun medelan halpisversion, joka oli tosi hankala, sen käyttöön tarvittiin molemmat kädet. Ensimmäisen kerran tarvitsin pumppua jo samana päivänä kun laitokselta kotiin tultiin, maitoa kun tuli ihan liikaa. Ja olikin lähes päivittäisessä käytössä koko sen 11kk kun imetin.

Ekan kerran kun lähdettiin viihteelle, esikoisen ollessa 9kk löytyi tuo pumppu jopa baarilaukusta :D

Mä näin shoppailu-unia yöllä. Pitöisköhän lähteä vaikka huomenna babystyleen tai johonkin mistä vois ostaa jotain hyödyllistä niin ettei kenkien shoppaileminen itelle kolkuttelis niin paljon mielessä.

Ois kiva kyl shoppailla itelleen.. Äippä on hemmotellu minuu kyl. Se on ostan mulle mekon kesäks ja kahet korvikset anto eile.. :) Ois kiva laittaa Booztille vaatetilaus menemään.. Mut ehkä sit kesällä.. Juhannuksen jälestä on ehk saanu ittesä siihe kuntoon, et vois alesta tilata sit :)

Aventin rintapumppua kehuttu, check. Maidonsäilytyspulloja pitää ostaa samalla, check.
Hoitolaukku ostoslistalle, check. Oon niitä katsellutkin jo, mutta kun ne kaikki mun silmää miellyttävät maksaa vähintään satasen. Oon nirsopylly!

Hankittua: uusi hylly esikoisen huoneeseen, jeeee! Lisää lelutilaa! Uusi viherkasvi (jo 4s tällä viikolla), nyt oikein iso palmu kodistuttamaan olohuonetta, jeeee! Uusi pöytälamppu tuomaan tunnelmaa olohuoneessa, jeeee! Ai mikä pesävietti?! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huomenna kun pääsen valloilleen tuolta varastosta haettujen vauvakamojen kanssa niin mies varmaan muuttaa hotelliin ;) mut ai saatana mun selkä! Ei pitäis...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun pitäis hakea Ikeasta hylly vauvakamoja varten. Ja hyllyyn tietty söpösiä pikku koreja ja purnukoita. Tän reissun teen heti äitiysloman alkuun: voin haahuilla lastenosastolla mielin määrin ja käydä kanttiinissa pöperöllä.

Meillä kans esikoisella käytettiin yöppäriä alusta saakka. Iltapesujen jälkeen vaihdettiin yöppäri ja aamulla sit heti päivävaatteet taas päälle.

Ja unisex-vaatteiden etsijöille: Ainakin Vilelrvallalla mun mielestä aikas neutraaleja ja yksivärisiä muunakin kuin valkoisina ja beigeinä =)

lyyti mullakin on sellanen hämmentävän pitkä lista kaikkea pikkusälää mitä pitäis vielä hankkia. En kuitenkaan sen suuremmin stressaa niistä. Ehtiihän sitä sit hankkia vaikka kotiutumisen jälkeenkin jos jotain oikeesti tarpeellista puuttuu :)

Lyyti, jos et ottanu äitiyspakkausta, niin veden lämpömittari voisi olla ihan kätevä. Normaalisti se tulee siinä äitiyspakkauksen mukana. Mä ainakin oon niin huono kädellä arvioimaan mikä on hyvä lämpötila vauvalle. Näin niitä just cittarissa samassa hyllyssä kuin kaikki vauvatarvikkeet tutit yms.

Arvoin niin ikään noita rasvoja ja öljyjä siellä Cittarin hyllyllä ja totesin, että ehkä vähemmälläkin pärjää kuin kaikella mitä tyrkytetään. Olikohan uusimmassa Vauva-lehdessä, missä todettiin rypsiöljyn kelpaavan vauvan kylpyöljyksi?

Takaisin