Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Doomoo buddy <3 maailman paras unikaveri! Melko hintava mutta niin paras enkä ole löytänyt kilpailijoista vastaavaa

Meillä alkaa olla hankinnat hankittu mutta yks puuttuva juttu on amme. Mä en löydä Ikean sivuilta koko perhanan ammetta vaikka hyvin tiedän et niitä sieltä saa. Osaisko joku viisaampi kertoa et mitä sellanen suunnilleen maksaa? Ei löydy kuvastostakaan...
Noi kynsisakset sun muut varmaan saa ihan tavismarketista ja toki sen ammeenkin mut jos Ikean ois edukkaampi...

Miksköhän sitä ammetta ei muuten näy muuta kuin tuossa vauva-sivun esittelyssä. Ikea on varmaan taas päättäny poistaa valikoimasta sen mitä en oo vielä viitsinyt käydä hakemassa. Hoitopöytä hävisi myynnistä samalla viikolla kuin oltais lähdetty lauantaina sitä hakemaan...

No, luulis että siellä nyt sentään ammeita on.

Myö ostettiin amme kodin ykkösestä sellanen taitettava kasaan malli. kun wc ja suihkutilat on niin pienet niin on kätevää et saa ammeen pieneen tilaan pesukoneen kupeeseen tai kaapin päälle piiloon :) oli kyl tavalliseen (prisman/cittarin) ammeeseen verrattuna hintava 30€ oisko ollu..

Meillä on sellainen flexibath (vai mikä nyt onkaan nimeltään), joka siis taittuu kasaan. On kyllä superkätevä! Saa pieneen tilaan, vaikka meilläkään ihan minikylppäri ole. Ja ainakin meillä pysynyt tukevasti paikallaan, vaikka kylpijä välillä melkoista aallokkoa siellä nostattaa ja kaveripariskunnan poika veteli sinne vikko sitten ihan uimahyppyjä, kun ei saunassa viihtynyt =) Oli kyllä joo perusvannaa vähän kalliimpi.

No meidän esikoinen on sanonut olevansa jo liian iso siihen ammeeseen, ettei oo kiva enää loiria siinä. Täyttää siis 6v. Jalosti luovuttaa sen siis pikkuveikan käyttöön. Meillä on noita isoja prisman ammeita kolme. Ne kun on ahkerassa käytössä ollut lasten kylpyhetkissä..

Mahtokohan Nipsumukilla olla sama hoitopöytä hankinnassa ku mun kaverilla... ne oli yrittäneet löytää käytettynä sitä ja kun ei löytynyt, menivät Ikeaan ja kas, kas, sitä ei enää saanutkaan :(. Meillä on myös se, oisko Hemnes nimeltään, sellainen jossa on irroitettava se hoitopöytäosio.
Onkohan sen kanssa sattunu jotain ikäviä, iik.... ja entäs amme sitten. No, meiltä ei onneks hirveen pitkä matka oo Ikeaan et ehkä me vaan mennään katsomaan.

Raision Ikeassa oli niitä ammeita 2 viikkoa sitten muutamia. Me ei ostettu vaan vielä on ostamatta kun mies haluaa sellaisen jalallisen mallin niin saadaan sitten paremmassa asennossa kylvettää kun oon tällainen selkävaivainen.

Sarra, joo, Hemnes se oli. Nykyään ei niiku missään oo lipastohoitopöytiä, varsinkaan sellaisia joilla olisi jatkokäyttöä pelkkänä lipastona. Ja että sopisi myös pieneen tilaan. Lastentarvikeessa oli sellaisia jättimäisiä lipastohoitiksia. Niissä vaihtaisi toki kätevästi vaipat vaikka kolmosille, mutta ei mahtuis meidän huusholliin. Ja hintaakin noilla lastulevy-mdf-hökötyksillä oli monta-monta sataa.

Me löydettiin onneks läheltä käytetty Ikean Leksvik lipastohoitopöytä. Se sopi väriltäänkin meille paremmin kun niitä Hemnesejä oli vain valkoisia.

Ostin eilen alesta torkkupeiton 5€, se on kyl iso jos muksua miettii mut niin söpö(valko-lila raidallinen) etten voinut jättää sitä kauppaan. Kaksinkerroin sopii hienosti just matolle yms ja menee pieneen tilaan. Ei kantsi lähtee kotoota mihkään kaupungille ku heti sortuu ostelemaan, lompakko huutaa.

Mulla on vielä trikoopeittovaje, en oo löytäny mieleistä. Tai on mulla yks kirpparilöytö mut se on tosi vaalea ja haluisin jonkun iloisenvärisen, missä ois kivoja kuvia. Tuolta Polarn o pyretiltä on ainakin joskus saanu ihan kivoja mut en tiiä onko niillä nyt sellasta valikoimissa. Itekin vois kokeilla tehdä mutta pitäs löytää sitten vahvempaa trikoota, sellasta ihan räkää mun kone ei varmaan ompele (enkä mä osaa siististi)... enkä tiiä mitä siihen reunaan sit laittas.

Nyt on sitten jalallinen amme, mobile, rintakumit ja miehen toiveesta pari tuttia ja imetysliivit sekä kaikkea pikkusälää. Vielä hygieniakampetta, niin vauva saa tulla.. No, saa hän vielä jonkin aikaa kasvaa. :) En mä uskalla vielä synnyttää. Keksin kyllä pieniä hankintoja ja asioita koko ajan lisää to do-listalle esim. synnärille mieluisan musiikin lataaminen.

Takaisin