Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
miulla on katottuna kans vaaville kotiuttamis vaatteet, on turkoosi-ruskea raidallinen body jos lukee "baby at work" jos kaivurin kuva ja turkoosit pöksyt ja sit pitäs keksii joku pitkähihanen siihe viel ja sit kevyt vanu haalari äippäpakkauksest se beige :) Ja valkonen korva myssy :)

Täällä kans mietitty valmiiksi kotiutumisvaatteet. Housut vielä hakusessa, mutta mielessä on siis millaset. Eli bodyksi tulee me&i:n oravabody ja siihen tarvitsen kaveriksi vihreät housut. Siskolle sitten tietty vauvanhakuvaatteeksi samasta oravakuosista mekko ja vihreä velourleggarit. Päälly vaatteet otan varmaankin äitiyspakkauksesta. Eli luulen, että pärjätään sillä vanupuvulla+ plus tietty pipot, hanskat, tossut yms. Tai jos on samanlaiset helteet kuin viime vuonna, niin sitten mennään ilman vanupukua.

Mutta siis oikean väristen housujen metsästys olis nyt edessä. Kahden viikon päästä onneksi kaupungissa käyntiä, joko josko sieltä löytyisi.

Meilläkin kotiutumisvaatteita suunniteltu, mutta luulen et pitää viel miettii kakkosvaihtoehtokin ja ainakin jos tuleekin pienempi vauva ku luulen...

005.JPG

Nää housut on uutena ostettu, body on eka mitä vauvalle hankin kirpparilta (varmaan joku kaks viikkoo sen jälkeen ku plussa oli saatu...) ja sit kaverin vauvalta peritty villatakki.
Haalarikin ehkä pakataan mukaan, niitä on oikein vaihtoehtojakin :). Musta on tullu joku haalarihamsteri ja saan vauvan toukokuussa... nerokasta.
Näissä on aika plissut värit mun valitsemiksi mut jostain syystä haluisin silti kai laittaa nää.

Lyyti, ompelin tulokkaalle sellaisen fleece-trikoo-peiton, malli hupullinen kylpypyyhe, jota aattelin käyttää nyt kesälläkin viileinä aikoina ja syksyllä/talvella paksumpien vaatteiden kanssa. Pikkunen kääritään niin et kädet ja jalat tulee näkyviin, joten tarvii vain tumput ja töppöset kaveriksi. Varmaan mikä tahansa neliönmallinen peitto käy tämmöseksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ImageUploadedByVau Foorumi1396092497.709019.jpg

Tommonen. Nukella on liian lyhyet jalat, jotta ne näkyis, ja tuli ehkä vähän liian iso. Mut ohjeessa oli n 80cm x 80cm noi reunat :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me saatiin tämmönen:

006.JPG

Siinä on siis reiät selässä turvavöitä varten useammassa kohtaa. Päällinen on puuvillaa ja vuori melko ohut fleece, oletan et just kevätvauvalle ihan passeli. Tän valmistaja oli Möökönen mutta semmosta en enää löytäny mistään...

Kävin tänää Lastentarvike kirppiksellä.. Ostin Tikru takin ja housut :oops: Oli pakko...... Vaikka mitään en enää uudelle osta, ku entiseltä saa tarpeeks ja enemmänkin ja kumminki sukulaiset sit ostaa!! Mut oli pakko..... Kerrankos sitä vaan toisen kerran äidiksi tullaan :wink ..vai miten se meni...

Lyyti noihin mä oon tainnu törmätä käytettynäkin jossain torissa tms :) Näyttää ihan superkätevältä! Mä en suoraan sanottuna yhtään tienny mikä se oli, luulin ihan vaan makuupussiks ilman koloja :).

.

Liitteet

• 1396123899339.jpg
    1396123899339.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 28
Muokattu viimeksi:
kirpparilta löyty tänään pieni limenvihreä huppari, pysyy pikkunen lämpimänä kesällä :) hintaki kukkarolle sopivat 0,50€

Takaisin