Me saatiin kummipojan äidiltä monta kassillista vaatetta ja niistä valitsin lempparit; kaikkea ei vaan voi pitää, eikä tule pitäneeksi kun on kivoja vaihtoehtoja jo aika paljon.
Nyt lähtee kyllä meikäläiselle kans shoppailulakko päälle lukuunottamatta haalareita, niitä en oo vielä löytäny ja kun nyt kallistun siihen ettei sitä äitiyspakkausta ottaiskaan niin sellaset pitää erikseen ostaa.
Me ollaan tänään noudettu käytettynä bongaamani hoitopöytä (Ikean Hemnes) ja kaksi hyllyä, myöskin Ikeasta aikanaan hankitut. Sisustaminen on vielä vaiheessa, pitää raivata vauvankammaria reilusti että sen saa järjestykseen :). Harmittaa ne vaunut kun ovat vähän tiellä, mutta en kyllä uskalla mun aarteita ulkovarastoon heivata. Kesällä ajattelin niitä siellä säilytellä kun meidän eteinen on niin pieni, mutta pelottaa se kosteus nyt.
Onkos joku bogannu kivoja lakanoita jostain? Siis pussilakanoita lähinnä. Mä oon käytettynä jotkut löytäny mutta yhdet olikin liian isot... tai sitten mä jatkan kankaan metsästystä ja ompelen itse, harmi vaan että monet kivat puuvillat on aika kovaa materiaalia, ei sellasta voi vauvalle laittaa.
Ja toinen probleema on se ite sänky. Meille ei vaan mahdu pinnasänky makkariin! Pitäs keksiä joku systeemi pikkuselle muutamaksi kuukaudeksi, pienempi kehto tai laatikko tai... Kellään ideoita?