Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se 8-osanen setti on Ellokselta, siellä on muutamia erilaisia settejä ja on tosi kivoja :)
Toi vielä sattu olemaan alessa, jotain 20€, normaalihintasena noi setit tais olla 35€ tms.

Muokattu viimeksi:
Meille saapui tänään vaunut :) me pähkäiltiin emmaljungan city nitroja ensin, ja oltiinkin jo päätymässä niihin kunnes sitten surffailin nettiä ja päätin tilata Puolasta Tutek Ambero yhdistelmävaunut, olisi saanut turvakaukalonkin samaa sarjaa, mutta sen haluan ehdottomasti Maxi Cosilta ja siihen olen adapteritkin tilannut, että voipi laittaa sitten kaukalon tähän vaunujen runkoon :)
Meillä on muutto helmikuun lopussa, mutten silti malttanut olla tilaamatta noita vaunuja ja kasattiin äsken, niin ihan huiput on kyllä :p kääntyvät etupyörät yksi tärkeimmistä ominaisuuksista mun mittapuulla!
Josko turvakaukalon ja telakan malttaisi hankkia sitten vasta muuton jälkeen, ku ihan hyvin ehtii :) on vaan nii malttamaton :D

Pinnasänky, check. Hoitopöytä, check! Tein aivan mahtavia löytöjä netanttilasta. Ei mitään perus valkosta vaan just sellasta mistä oon haaveillu ja mikä parasta, kohtuu hintaan! Mun stressitasot on ollu tämän(kin) asian takia koholla ku oon hikipäissäni juossu kauppoja ja selannu nettikauppoja sormet syyhyten. Ihanaa... :)

Äsken minimint.com -osoitteesta tilattu kaikkea TOSI tarpeellista. Oli vaan niin söpöjä :D Myyrä -käsinukke isyyspakkaukseen. Pehmeät helisevät kuutiot, kaksi mukia ja vihreä Myyrä -peitto...
En pärjäisi ilman :D

Äsken minimint.com -osoitteesta tilattu kaikkea TOSI tarpeellista. Oli vaan niin söpöjä :D Myyrä -käsinukke isyyspakkaukseen. Pehmeät helisevät kuutiot, kaksi mukia ja vihreä Myyrä -peitto...
En pärjäisi ilman :D

Nyt tällä viikolla huomaan itsestäni, kuinka pienet järjen hippuset karkaavat pääkopastani kaiken vauvaan liittyvän suhteen. Olin ensin erittäin "ei me mitään tarvita, ostetaan sitten sen mukaan kun tarvitaan jos tarvitaan"... Mutta nyt kun tämän viikon on ollut yksin kotona ja päässyt oikein ajan kanssa tutustumaan nettikauppoihin sun muihin, niin kyllä on palanut rahaa ja pakettia on kohti kotia tulossa 'muutamia'.

Kävin tänään changessa ostamassa kahdet uudet rintaliivit. Olen tähän mennessä kärvistellyt liian pieneksi jääneillä liiveillä joiden päällä olen käyttäny urheilutoppia jottei ihan hirveesti tursuilisi. Ennen raskautta kuppikokoni oli suurinpiirtein 75 f-g. Nyt kaupasta lähti mukaan kokoa 75 j. Myyjä siinä sitten kertoili kuinka heiltä löytyy myös imetysliivejä ja että ne yleensä tarvii olla sen pari kokoa isommat kuin muuten. Eli voin varauta siihen, että imetysliivit hankin koossa 75 L. Kunnon megalollot voi hyvää päivää sentään!

Jos mun nettishoppailemissa imetysrintsikoissa ei koko riitä niin munkin on sit käytävä changella, mut se n.55€ on kyllä aika suolanen hinta imetysliiveistä :o

Mie oon kyllä valmis maksamaan sen 55€ hyvistä liiveistä. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun huonosti istuvat liivit, etenkin kun rinnat on oikeesti isot ja painavat.

ImageUploadedByVau Foorumi1390556065.851880.jpg

Hmm, vielä ois yks pipo tekemättä tosta kankaasta.. :) Huomas taas ettei ole vähään aikaan ommellut! Olen kyllä enemmän neuloja/virkkausihminen kun niitä ei voi moata niin helposti :D

Edit: hitsi, Manducakin saapui postiin.. Hävettää myöntää, että olen unohtanut koko kantorepun kun joka paikasta tulee jotain lähetyksiä mitä on tilaillut ;D

Muokattu viimeksi:
Kirppiskierros tehty ja tällä kertaa käteen jäi aikamoinen kasa kampetta. Jokainen vähänkään kivan näköinen body ja potkari lähti kun hinnat oli 20-80 snt ja muutama lähes käyttämätön jopa 2 €. Sitten muutamat kestot ja rintakumit, huomenna haen vielä fb-kirpparilta varaamani tuttipullot ja rintapumpun.

Alkaa tota shashiä jo olla...

Tässä päivän kirppislöydöt (koko kasa n. 40 €)
WP_20140124_001.jpg

Ja tässä aiemmin ostetut uudet ja pari huutis-ostosta, näihin tainnut upota jo satkun verran,WP_20140124_002.jpg

Kommentoitakoon tähän se vielä että mun piti käyttää tää vapaapäivä yhden ammattiharrastukseeni liittyvän lehtijutun kirjoittamiseen, eikä kirppiskiertelyyn, mutta se artikkeli odottelee vielä inspiraatiota :p

Mäkin kävin ostamassa yhdet imetysliivit. Ajattelin, että ei haitaa vaik ei sit imetysaikana käviskää, kun hinta oli vaan 15egee, eikä ollu ees mitkää mummorintsikat :D hassua kattoa entisiä rintsikoita, miten ne voikin näyttää niin pieniltä nyt. Vaikka tuntuu etten olisi kasvanut juuri mitään. Ihanaa pitää pitkästä aikaa hyvän tuntuisia rintsikoita!

Onks imetysliivit aina kaarituettomia? Mäki katoin niitä tänään, mut en pystyny taipuu kaarituettomiin(ainakaan vielä). Näin mulle on käyny nyt muutamat kerrat ku on lähteny shoppailee, et menee fiilis samantien eikä tee mieli tai jaksa koklaa mitään. Tyhmää vaan ku rintsikoiden kohalla käy näin, ku niitä kuitenki tarvii koko ajan isompia.

Ei oo aina kaarituettomia! Esim se changen malli mitä mä oon kattonu on ihan normaalin näkönen kaarituellinen malli. Ne mun netistä tilaamat imetysliivit muuten tuli tänään. Pakko palauttaa ne. Ei sovi mulle ollenkaan :(

Nehän on ihan normirintsikoiden näköset :o

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin