Pikkukakkosta odottavat joulukuiset <3

Niinpä muuten onkin! :) Meidänkin esikoisen ois pitäny olla lokakuinen, mutta meni sitten viikon yli. Olitko sinäkin täällä siinä lokakuisten ryhmässä? Aatella tosiaan jos tuliskin nyt kaksoset, tai kolmoset.. :D
 
Joo, meillähän oli LA 17.9 mut meni tosiaan viikoille 42+3...Ja ei ois tullu vielä sillonkaan jos ei ois päädytty lopusta sektioon :oops:
 
Meille tulee melkoisen pieni ikäero, jos synnytykseen saakka selvitään. Esikoinen syntyi 9/13 ja laskettuaika on 26.12.14, eli mitä siitä nyt tulee. Vielä en ole osannut huolehtia mistään arjen sujumisista sitten kahden pienen kanssa, tuore on tietysti plussakin, mutta olen mä jo hetken kuumeillut tätä toista lasta. Asiat menee omalla painollaan, ja mahdollisia ongelmia ratkotaan sitä mukaa jos niitä tulee..
 
Aika paljon taitaa olla meitä joille tulossa lapsi pienellä ikäerolla, kiva! :)
 
Tännekin tulossa toinen melko pienellä ikäerolla :) Esikoinen syntyi 09/13 ja kakkosen LA olisi 27.12.2014 :Heartred Ikäeroa tulee sitten 1v ja 3-4kk, miten nyt sattuisi ulos tulemaan :grin Mun puolesta saisi mennä yli sen verran että syntyisi vasta 2015 vuoden puolella... Kunhan nyt loppuun asti kyydissä pysyy :love017 Esikoinen oli tarkka ja syntyi juuri LA-päivänä :)

Puaprun kanssa ollaankin "vanhoja tuttuja" kun esikoisia odoteltiin yhdessä Syyskuiset 2013-ryhmässä :) Muistaakseni meillä oli silloin päivä vai pari eroa lasketussa ajassa ja nyt on vaan päivä :grin Ihan jotenkin käsittämätöntä että plussattiin samaan aikaan! :grin

Ja jotenkin ihan käsittämättömältä tuntuu, että tässä ollaan taas raskaana. Hyvä kun just ehti palautua edellisestä :rolleyes: Mikään varsinainen "vauvakuume" ei vaivaa, mutta lapsia olisi ihana olla useampi kuin yksi. Ja kun tänä vuonna tulee 31-vee mittariin, niin eipä tässä turhia viitsi "odotella". Kiitollinen olen siitä että saan olla yhdenkin lapsen äiti, toivottavasti pian kahden :Heartred
 
sandy ihana ku tulit tänne puolelle, olinko mä muute sun kans samas ketjus kans, en muista ku mulla oli tammikuus 2013 se keskenmeno ja muistaakseni la oli joko elo tai syyskuussa alunperin. no kuitenkin kiva olla samas ketjus jatkossaki ku tuol toisel puolel oltii :)
 
Gatusa, kyllä sä taisit silloin olla siinä ryhmässä.... :) Mä vaan liityin siihen "myöhään", kun raskaudestakin tulin "tietoiseksi" vasta 7+ viikolla :)

Niin, toikin on yks juttu mikä on uusi ja erilainen nyt. Siis koko tämä raskauden alkuaika ja ensimmäiset viikot. Viimeksi kun tosiaan aloin epäilemään raskautta (tai mun pomo alkoi :grin) kun oli jo oireita ja tajusin etten muistanut koska menkat oli viimeksi ollut... :rolleyes: Ei siis mitää ahkeraa yrittämistä tuolloin, melkeinpä voisi sanoa että "yllätys" oli :)
 
saapi nähä pysytääkö samas ketjus tällä kertaa loppuu asti :) tänää on ihmeen oireeton olo en tiä mikä on, nukkuuks oireet pitkää tänää vai mikä on. toki mulla on pieni mahis et oisin pidemmällä ku oletettu. tosin ihme energiapurkaus heti aamusta ku tiskasin ja lakasin ulkona heti aamusta ennen klo 7 taisin alottaa jo. nyt oottelen miestä kotiin että pääsen laittaan aamiaista ku ei sitä ol kiva syödä jos se on kylmää ja kun sitä ei voi uudelleen lämmittää, ei maistu hyvältä. enää pari päivää odotusta ja saa tietää missä mennää.
 
Meille tulossa pikkukakkonen joulukuussa. La kuun loppupuolella :) esikoinen syntynyt 12/12 niin aika tarkkaan 2v tulee ikäeroksi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
tervetuloa nitamoi ja onnellista odotusta, aika iso sattuma muute että molemmat lapset syntyis samassa kuussa mut ainaki ehkä helpompaa.
 
Täällä kanssa on pikku kakkosta odottava :) Esikoinen syntyi 6/13 ja viikkoja on nyt kasassa 5+6 vasta

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Meillä tulee tämä seuraava ihan samalla tavoin joulukuussa kuten edellinenkin, aika hassu sattuma että aina joulukuinen vaikken yhtään toivois sitä aina loppuvuoteen. 10 päivää on eroa lasketuilla ajoilla ja ikäeroksi tulee ihan vähän vajaa 3 vuotta.
 
jansku ellei sit toinen päätätulla maailmaa myöhässä tai etuajassa, tulee viel samaa aikaa ku sinun esikoinen :)
 
Jansku, minä ja kaksi siskoani ollaan synnytty kaikki marras-joulukuussa, ja ollaankin naurettu aina (aikuisina) että meidän äidillä se oli kiima kerran vuoteen! Ehkäpä siis sullakin....? :wink
 
meillä on esikko syntyn maaliskuussa ja nyt sit tämän ois tarkotus tulla jossai vaihees joulukuuta inshaAllah. huomenna olen tietoisempi lasketusta ajasta ku pääsee lääkäriin inshaAllah. :)
 
Täältä taas yks uus mamma joukkoon :) Meillä esikoinen syntynyt 01/13 ja tämän uuden tulokkaan laskettu on 20.12 :) Vajaa 2v tulossa siis ikäeroa lasten välille :)
 
tervetuloa Kyfi4489630 ja onnittelut plussasta :)

apua huomenna saa tietää missä mennää ku vihdoin pääsee lääkäriin aamulla!!! :) saas nähä minkä verran mulla muuttuu laskettu aika ja mihi suuntaa. jostai syystä tuntuu et LA voi aikaistua iha mukavasti.
 
Heippa,
Meillä esikoinen 11/12, ja nyt uusi laskettu aika olisi siinä jouluaaton tietämillä. Yksi keskenmeno oli tässä välissä (12/13). Jännittää.
 
Takaisin
Top