Pikkukakkosta odottavat helmikuiset <3

Niin sanottakoon vielä, että mulla on siitä kiva tilanne, että mun sisko ja muutama ystävä ovat samaan aikaan hoitovapailla, joten seuraa löytyy... niin lapsille kuin aikuisillekin :)
 
Meidän neiti aloittaa huomenna päiväkodin, ja jos viihtyy hyvin (oletan, että meidän vauhti-veera nauttii siellä olostaan :) )niin saa jäädä sinne osapäiväisesti. Tylsistyisi muutoin kotona, enkä usko että etenkään alkuvaiheessa jaksan itse olla koko ajan häntä jonnekin aktiviteetteihin viemässä.
 
No meidän esikoinen täytti heinäkuussa 4 vuotta että aika suuri ikäero tulossa. Vähän harmittaa kun olisi tullut pienempi jos olisin tullut heti raskaaksi kun alettiin yrittämään. No vuosihan siinä yrityksessä meni kiitos e-pillereiden. Te joilla kokemusta näin suuresta ikäerosta: Leikkivätkö lapset tällaisesta ikäerosta huolimatta keskenään?
 
Meidän neiti täyttää neljä tulevana torstaina eli samalla ikäerolla mennään Jaana :). Mä taas halusin näin "suuren"ikäeron että pystyn olemaan kotona kun neiti menee kouluun. Ja toinen syy oli että halusin nauttia esikon kasvusta. Ja ainakin meillä uskon leikkien onnistuvan hyvin :)
 
En nyt ihan suoranaisesti tänne palstalle kuulu, kun lapsia jo 4, mutta sulle, Jaana, ajattelin kuitenkin kertoa, että meillä kahdella nuorimmalla ikäeroa 7v ja leikkivät silti hyvin keskenään. Tosin aikaa siihen meni, että nuorempi ehti isomman kannalta "järkevään" ikään. Vanhimmilla pojilla ikäeroa 3v, mutta eivät ole oikein koskaan leikkineet keskenään, koska ovat niin erilaisia ettei kemiat pieninä oikein kohdanneet.
 
Takaisin
Top