Pikkukakkosta odottavat helmikuiset <3

Femi

Puuhakas puhuja
Meitä on varmaan useampi pikkukakkosta odottava? :) Millainen ikäero lapsille on tulossa? Mulla on 01/2013 syntynyt tyttö, eli aika tarkkaan 2v tulee ikäeroa :)
 
Mä olen tätä monesti täällä kertonut, 8vuotta tulee mulle lapsille ikäeroa, tyttö on mun edellisestä suhteesta :) eli melkein niinkuin ensikertalainen :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä ootan kyllä kolmatta mut ekal ja tokal ikäeroo tasan 1,5v nyt tulee kuopuksel ja masukil ikäeroo 1,8v :)
 
Mun esikoinen syntyi 20/11/13, eli noin 1v ja 3kk.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meille olis kolmas ja ikäeroks tutön kanssa tulis n. 1v10kk. Esikolla ja kakkosella on ikäeroa 1v3vkoa. :)
 
Meillä on 13.06.11 syntynyt poika, jotenka esikkoon nähen 3v 7kk ikäeroa tulee olemaan, jos kaikki vaan menee hyvin.
 
Meillä tulee esikoiseen eroa kevyt 9v. 7kk. Miestä en oo vaihtanut välissä, vaan lapsilla on sama isä. Syitä isoon ikäeroon voipi lueskella tuolta lapsilukukeskustelun puolelta, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan...

Ninanu: Me kaks ollaan niin omatoimisia, että lapsenvahditkin on ihan itse tehty.:p
 
Meille jo neljäs tulossa eli tähän pikkukakkosta odottavien jengiin en kuulu, mutta meillä oli silloin aikanaan ekan ja tokan välillä vajaa 1v3kk ikäeroa. :) Toisen ja kolmannen ikäero on 1v9kk. :) Nyt tulee sit sellanen 1,5 vuotta ikäeroa. :)
 
Samsam, näin mäkin olen tän asian miettinyt :wink Mä niin odotan että pääsen kertomaan isosiskolle! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sama juttu, Ninanu! :)

Te, jotka odotatte nyt jo niitä pikku kolmosia tai nelosia, niin valistakaahan meitä toisella kierroksella olijoita siitä, että miten teidän toiset raskautenne ja synnytyksenne erosivat ensimmäisistä. Kiitos!
 
Eka raskaus mulla meni ainakin lähes vaivoitta, tokassa sitten tuntui jo raskaus enemmän, samoin supisteli kivuliaasti jo monta viikkoa ennen synnytystä. Tokan synnytyksen kesto oli suhkot samoissa kuin eka, mutta ponnistusvaihe oli paljon lyhyempi. Tokan synnytyksen jälkeen oli aika energinen olo, ekan jälkeen oli ihan kuollut. :D Tokassa ei myöskään tullut mitään tikkejä. :) Mä oon kuullut että jos synnytysten väli on 7 vuotta tai enemmän niin se on sama kun menis ekaa kertaa synnyttämään. Tiedä sitten. :D Varmaan tietty paikat ehtineet siinä ajassa jo palautua ihan eri tavalla kuin jos lasten synnytykset on ihan perätysten.
 
Meillä poika 12/12 joten ikäeroa tulisi 2 v 2 kk. Mitenkäs olette nyt voineet ja pärjänneet lasten kanssa. Mulla on tänään ollut tosi paha olo ja ruoanlaitto vähän tökkii, hajut ällöttää niin on vaikea keksiä lapsellekaan ruokaa kun itellä ei tekisi mieli syödä mitään (ja jos ei syö niin sit vasta onkin ällöä).
 
Meille olisi ikäeroa tulossa vajaat 1v10kk. Esikko on varsinainen vauhti hirmu..ja tuskin tuo vauhti tuosta hiljenee.. kauhistuttaa nyt jo..
 
Sama homma täällä, esikolla riittää vauhtia, vähän kauhistuttaa ajatus että miten pärjää kahden vauhtihirmun kanssa kun yhdenkin kanssa on välillä vaikeuksia :D

Oonko mä ainut täysin oireeton? Ei siis tee vaikeuksia tehdä ruokia tai mitään muutakaan, ei niin mitään raskausoireita, ei ollut pahemmin esikoisenkaan kanssa... Toivottavasti samanlainen väsymys ei iske kuin ekalla kerralla, miten sitä jaksaa töiden jälkeen touhuta pienen kanssa jos on kuolemanväsynyt? :/
 
Femi, täälläkään ei jotenkin hirveesti "oireiksi" miellettäviä asioita ole... Tosin viikotkin jo 5+6. :) Mut eiköhän ne oireet sieltä ala puskea kun HCG määrä nousee elimistössä :wink
 
Itse olin esikkoa odottaessa tosi vähillä oireilla.. väsytti kyllä todella paljon mutta ei pahoivointeja tms juurikaan.. sitten tuolla +30 viikoilla alkoi ikävät supistukset kun vähänkään yritti liikkua.. tosi kiva kun työ on vauhdikasta ja silloin oli vielä iso koira.. nyt kyllä kauhistuttaa jos tulee sama super väsymys siihenhän ei edes uni auta ja itetän esikkoa edelleen öisin ja muutenkin hän on huono nukkuja eli yöherätyksiä on edelleen 2-5 per yö. Aika moinen zombie musta tulee jos sama jatkuu.. elokuussa alkaisi työtkin.. huoh..
 
Mua jännittää tuleeko selkä niin kipeäksi ku viime raskaudessa, tai yhtä kovat liitoskivut. Ne yhdistettynä touhukkaaseen taaperoon voi olla lievästi haastavaa. Meillä onneksi yöheräilyt on vähentyneet ja niitä on 0-2. Juu nyt ei pahemmin levätä, onneksi on sentään yhdet päiväunet.
 
Esikoinen synty 10/13. Eli ikäero tulis 1 v 4 kk. Muuten oon jaksanu hyvin kotona touhuta pojan kaa, mutta tänään on ollu kaamee päivä :pale Heti ku lapsi lähti päikkäreille ni itekki nukahdin sohvalle tyrmättynä. Ei edes sisällä pörräävät kärpäset haitannu unia. Herätessä oli sitte huono olo ja jatkuu edelleen. Anteeksi ku valitan :grin Meinaa vaan olla outoo tällänen raskauspahoinvointi ku ekassa olin väsymystä lukuunottamatta oireeton.
 
Takaisin
Top