Pikkukakkosta odottavat helmikuiset <3

Mä olen pohtinut tuota hoitoa ja luultavasti pidetään neiti hoidossa sen 10pv / kk. Saa leikkiä kavereiden kanssa :)
 
Meillä on kaikki lapset kotihoidossa. Tyttö kohta 4v on käynyt viime syksystä lähtien seurakunnan 3-5-vuotiaiden kerhossa. Nyt on tietty kerhot kesätauolla. Syksyllä sitten taas jatkuu ja keskimmäinenkin aloittaa varmaan kesken syyskauden, sitten kun on kolme tullut mittariin. :) Tuo kerho on kaksi kertaa viikossa kolme tuntia kerrallaan ja riittää oikein hyvin pienelle lapselle. Muuten nähdäänkin paljon äitiystäviä ja lapset saa leikkiä keskenään. :)
 
Viiki 2, mustakin ois ihanaa pitää jonkin verran hoidossa mut ei kyllä tuu olemaan edes varaa rahallisesti siihen:/
 
Meillä siirrytään osittaiseen hoitoon eli 2-3krt/vk hoidossa. Olisikin ihanaa ku isovanhemmat asuisi lähellä, mutta matkaa on 500km niin ei kyllä onnistu :sad001
 
Meillä ois kerho mahdollisuuskin mutta neiti tykkää niin paljon meidän päikystä että en halua elämää mullistaa enempää. Makso mitä makso onneks mies käy töissä :wink
 
Huuh.. tänään on sellainen pv kin miettii että mihin sitä on ryhtynyt.. esikko kiukkuaa, mies on töissä 7-20, vettä sataa, kämppä on pommin jäljiltä ja iyseä väsyttää ja kuvottaa 24/7..

Kyllä tämä taas tästä :-)
 
Seri: tiedän tunteen! Toista viikkoa pahaolo, mies ollut jo kolmatta päivää työmatkalla ja pieni esikko vaatii sirkushuveja. Tänään pitäisi vielä mennä vauvauintiin, kaikkeen sitä ihminen ryhtyykin...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä oli esikon aikana samanmoinen, esikoista odottavien oma ryhmä ja edelleen ollaan tiiviisti tekemissiä ja nähtykin ollaan useamman kerran :)

Voi Seri, koita jaksaa...
 
Mäkin tykkään vähän pienemmästä porukasta, pysyy paremmin kärryillä keskusteluissa ja ihmisistä tulee tutumpia + aina mukavampi kun ihmiset on täysin samassa elämäntilanteessa kuin itse, enemmän yhteistä :)
 
Mulla on 11.9.2013 syntynyt tytär eli jos olen oikein laskenut niin tyttö on 1v5kk, kun tämä masuasukki syntyy (la 1. helmikuuta). Tytön kanssa on mennyt kaikki niin ihanasti, että tosi nopeasti tuli uusi vauvakuume. Olemme mieheni kanssa todella innoissamme siitä, että lapsille tulee pieni ikäero, ja pyrimme valmistautumaan henkisesti siihen, että varmasti tulee olemaan raskasta välillä, mutta vauvavaihe menee valtavan nopeasti ohi ja pian näistä onkin seuraa toisilleen. Tätä toivoimme ja halusimme! Pitää muistaa se ja olla äärettömän kiitollinen :)
 
Tyttö syntyny 16.6.12 niin ikä eroo tulis n. 2,5 vuotta. Mun mielestä se on aika kiva ikäero, ku mulla on pikkuveljeen 3v ikäeroo ja isosiskoon 3v ikäeroo :) enkä mä olis ollu yhtään aikasemmin valmis toiseen. Oli aika pitkään univaikeuksia ja esikko on aika menevä tapaus :D mutta loistava sisko siitä tulee kun nyt jo kovasti hoivaa puol vuotiasta serkkutyttöö niin kovasti :Heartred
 
Toista odotetaan ja ikäeroa tulis 1v 9 kk. Jotenkin mua kauhistuttaa näin viedä esikoiselta niin pian se ainoan lapsen paikka, vaikka hyvää kai se vaan tekee. Ja on tosiaan vähän raskaampaa kuin vain yksinään raskaana olo, vaikken töissä nyt olekaan.
 
Muakin on vähän ahdistanut se että miten tuleva isosisko suhtautuu kun vauvanpaikka ei olekaan enää hänen... Toivottavasti ei kauheen mustasukkaseks tule :)
 
Meillä esikoinen syntynyt 10/2009. Sen jälkeen yritetty ja yritetty...ikäeroa tulee 5v 4kk. Paljon enemmän kuin toivoin, mutta kaikkeen tässä elämässä ei vaan pysty vaikuttamaan.

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Knyttet, joo ei todellakaan kaikki mene aina niinkuin on suunnitellut:/ Saiko tämä toinen kuitenkin lopulta alkunsa ihan luomusti?
 
Femi, ensimmäinen tuli aivan luomusti ja toisen kerran olen myös tullut luomusti mutta se meni kesken. Tämä nykyinen yritys tosiaan ivf hoitojen tuotosta.

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Samsam, koska ajattelitte kertoa tälle tulevalle "lapsenhoitajalle" että pikkusisarus on tulossa?

Mua niin polttelee kertoa...Voiskohan jo kertoa?? 8-vuotias kuitenkin ymmärtää jo niin pirun paljon....
 
Ninanu: Muakin kyllä kuumottaisi kertoa, mutta me ei kuitenkaan aiota paljastaa asiaa ennen kuin 12 viikkoa alkaa olla täynnä ja Nt-ultra on käyty, niin että tiedetään kaiken olevan (ainakin toivottavasti) kunnossa. Sitä ennen ei haluta kertoa, kun tässä alkuvaiheessa on vielä niin paljon epävarmuutta ja mitä tahansa voi tapahtua. En myöskään tiedä, mitä tehtäisiin, jos seulonnoissa paljastusi kromosomipoikkeama enkä missään nimessä halua joutua miettimään, mitä siinä tilanteesaa kertoa esikoiselle, joka jo innokkaana odottaa pikku sisarusta.
 
Miten te ootte selvinny lastenhoidosta hirveen oksetuksen keskellä? Mulla mies päivät koulussa, 2v tytöl kesäloma hoidosta nii oon sen kaa sit päivät pitkät kotona eikä oo ollu helppoo ku oon ollu sohvan vankina jäätävän pahoinvoinnin takii :sad001
 
Meille myös pikkukakkonen tulossa. :) Esikoinen täyttää sitten huhtikuussa 3. Meillä poika paljasti jo isovanhemmille uuden tulokkaan kyselemällä, onko heilläkin vauvat mahassa. :D Haluaisin myös liittyä fb-ryhmään, mutta en jostain syystä onnistunut laittamaan viestiä. :)
 
Takaisin
Top