Pikkujoulut pääkaupunkiseudulla 25.11 klo 12 lähtien

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lennu_G
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taatu: Täällä Kuivannolla ei liiku bussit.. [:'(] Pitäis ensin kävellä reilut 8 kilometriä et pääsis bussilla Lahteen [&:]

Moi!

Me tullaan Jennan kanssa pikkujouluihin, niinkuin oli Lennun kanssa jo jumpassa puhetta [:)]
Onkohan menussa vielä puutteita?

En minäkään kyllä mitään nuhaa pelkää.
Oon jotenkin aina ajatellut, että ei saa liian ylisuojeleva olla noiden "pöpöjen" kanssa. Nuha ei ketään tapa [:D] Toki ei se kivaa ole näin pienelle...

LauraElina: Meinasin kans ehdottaa, että tuu Lahdesta Z-junalla tuohon Haarajoen asemalle. Olisin siitä voinut noukkia teidät kyytiin ku asutaan tässä ihan sen aseman lähellä...

Komppaan. Kerhoissa, jumpissa ja uinnissakin on aina joku vilustunut lapsi. Ei siis haittaa mua nuhaisuus. Ja tervetuloa Tubsu myös mukaan! Vieläkö meidän pikkujoulupöydästä puuttuu jotain??? Joulusoseita vauvoille? [;)] Hih!

No jos kukaan ei vedä hernettä nenään siitä että ollaan vähän räkäisiä niin sitten tullaan mukaan [:D] Lennu olisiko mahdollista saada vaikka yksärin kautta sun puh.numeroo että jos me pahasti eksytään bussin kanssa niin voin soittaa apuja [8|][:D]

Hmph.. Meidän pitäis lähtee liikkeelle jo ennen aamu seiskaa kun Jarkon on oltava töissä puol kasi. Sit vaunujen lisäks mukaan täytyis raahata myös kaukalo, jos joku tulee autolla hakemaan. Hankalaks menee.. Voinhan tietty kysästä et pärjäiskö se ilman autoa jos veisin sen töihin ja tulisin sit hakemaan kun pääsee.. Mut meilläkin ollaan me molemmat tytöt kaiken lisäks kipeenä. Nuhaa täälläkin [:'(]

Mä olin kans tänne tulos kirjottaa ettei päästä, kun poika vähän nuhanen... Näköjää liikkeel enemmänki [:D]
Mut nytku luin noi teijä muitte, ni eihä me ketää tartutettas jos kaikki muutki on jo kipeit [:D]
Ei siis oo muuta kun kirkast limaa ja aivastelee. Muuten ei kyl mitenkää kipee, naureskelee tos äitille. Lähinnä olin aatellu et epäkohteliast sit muille tulla nuhasena.
Toine ongelma on tosin toi keli, en oo ajanu autol ku n. kerta viikkoo, pimees en ollenkaa [&:] Toi tuiskuava lumi on kaikkein pahin pimeel ajaas ku pitkät vaa pahentaa näkyvyyttä.. Tääl ei kyl enää ees sada lunta, mites siel pkseudul?
Ehin jo olla niin harmissaa ettei päästä. Pitää nyt viel vähä miettii.

Täällä aamulla oli ihan hirveä keli. Nyt ei enää sada käytännössä ollenkaan.
Älkää nyt peruko, kun mulla on jääkaapissa yli 2 kiloa joulukinkkua... [:)]
Ja mun numero on 050-371 96 26.
Huomiseen!!! [:D]

No mä aattelinkii et sit hätätapaukses jos on ihan kauhee keli ni suuntaan helsinkii ja ajan vast seuraavaan päivään kotii.
Jos pojan vointi on yhtä hyvä ku tänää ja ihan ok ajokeli ni tullaa kyl. Oon niin oottanu tot tapaamist ja aina siirty ja siirty [:D]
Periaatteessa oisin jopa voinu koukkaa Lauran kyytii koska ajan periaattees orimattilan ohi, riippuen kumpaa tietä lähtee tulee. Mutta mutta... tää meijän tulemiin ku on nyt vähän epävarma, ja sit just toi keli... Oon aina ollu tosi varma kuski enkä oo naarmuuka tehny autoo (parkkipaikkaahan ei siis lasketa [;)][:D][:D]), mut nyt pojan syntymän jälkee on tullu "jostaa kumman syystä" pien pelko takaraivoo, lähinnä muit kuiskei kohtaa ja kelin suhteen. Varsinki ku ajaa pääkaupunkiseudulle isoo tietä ni siel on aina jotaa ihme k...... liikentees eikä aattele yhtää miten ajelee. Ni sit et ois viel jonkuu toisen vauva kyydis [:o]
Mut ku laitoit nyt ton numeron ni ilmotan vaik viimestää huome et ollaanko tulossa vai ei niin ainakin tiedätte :)

Noh, sit me nähään huomenna!! [:)]

Pitää viel käydä ostamas ne salaattivermeet et on tuoretta! [:)]

Täälläkin menee kyllä ihme säätämiseks [:D] Omalla autolla en lähde tällä kelillä, kun siinä on niin paskat renkaat (veronpalautuksia odotellessa) joten joudun ensin junalla menemään mutsille, ja hakemaan siltä auton lainaan. ON tämä kyllä kanssa, mutta tulossa ollaan mekin [:D] Mitä mä voisin tuoda?????????

Toivotaan ettei keli ole kauhea enää huomenna niin nähdään isolla porukalla [;)]
Ne jotka ei vielä tiedä mitä tuoda vois mun mielestä tuoda kaikenlaisia herkkuja [:D] Karkkia, sipsiä, mitä mieleen tulee!! Dippiä, kurkkua ja porkkanaa viipaloitavaksi, nam!

katusutariina missä päin te asutte? Mä nyt näillä näkymin heitän Jarkon huomen aamulla töihin niin saadaan auto käyttöön. Voitais vaikka koukata sut ja Marika kyytiin..? [:)]

melkosen lenkin joutusit tekemään, kun asutaan täällä Kärkölän keskustassa eli jonkun 40km. Ja toisaalta pitää suht ajoissa poiskin lähteä, kun nuo vanhemmat muksut jää tänne keskenään koulun jälkeen. Ja joutuisin auton kuitenkin viimestään perjantaina hakemaan, joten ei tuo nyt niin kauhee homma ole [:)]

semmonen juttu vaan tuli mieleen, että mähän voisin ottaa mohomahan kyytiin, kun riksun kautta ajan kuitenkin.. Olikohan se tulossa? [8|]

No nyt on ukko heitetty töihin eli me ainakin päästään Jeminan kanssa tulemaan, jos ei teitä pikkunuha haittaa! [:)]
Olikohan meillä tarkotus jotenkin pukeutua pikkujoulu-teeman mukaisesti? Itse nyt en aio vetästä mitään pikkumustaa päälle, mutta Jeminalla olis toi tonttumekko [:D]

Tonttulakin otan mukaan... Mut toi "tonttupuku" on turhan kuuma eikä hengitä ollenkaan. [:D]
Täällä on kans melkein kaikki valmiina lähtöön.
Auto ajastetulla lämmityksellä ja lumet harjattu vekka (IHANA WEBASTO)
Neidin tavarat pakattu ja vaatteet valmiina. Pitäs vielä ittelle kuteet kattoo ja vähä peiliin vilkasta [:D]
Kauhee miettiminen, että otanko vaunut mukaan vai en... No, en nyt ota kun tulee kyytiläisiäkin ja heidän tavarat. Matkasänkynä toimii tuttuun tapaan tuo vaunukoppa.

Takaisin