Pikkujoulut pääkaupunkiseudulla 25.11 klo 12 lähtien

[:@]mä en oo täällä palstalla käynyt aikoihin jotenkas tää tuli mulle kyllä ihan puun takaa. ois ollut tietty kiva tavata ja vielä noinkin lähellä. mutta ei voi mitään. mun auto on miehellä ja toi jenkkirompotti ei käynnisty. [:@] jotenkas jää kyllä teitien pikkujoulut väliin. [:(]
 
Me ollaan sielläpäin varmaan joskus tossa puoli yhden aikoihin mikäli osasin oikein noita busseja katella, ja jos osataan oikeassa kohdassa jäädä pois [:)] Vähän kyllä jo jänskättää, eniten kyllä varmaan toi bussimatka [8|][:D]
 
Mä täällä istun sohvalla ja odotan et poika heräis ja päästäis lähtemään, tosi jännää!![:D]

Harmi Hani, ettet pääse mukaan![&:]
 
Kiitos katusutariina vaan kyyti-tarjouksesta, mutta meni sekin ohi suun [&:] Kertokaahan sitten miten meni ja kuvia, kuvia! Varmasti jollakin kamera on/oli.
 
Kiitos Lennu itselllesi, otit vastaan monta mammaa ja vauvaa, kivaa oli[:D]
Tässä vielä kuva, josta kyllä puuttuu Lennun, ja Katusutariinan vauvat.



Ja vauvojen järjestys...siis äitien nimimerkkien mukaan(jos muistan..oikaskaa jos on väärin)
Tubsu,Petupupu,Gibsoni,Sarian,Taatu,Pulina82,LauraElina,HenniV!!!
 
Iso kiitos Lennu_G ja kiitos myös kaikille muille.

Ihana kun nimimerkit sai kasvot. Kivaa oli!!!!!

Gibsoni ja Netta kiittää!!!!
 
voivoivoi mikä vauvarivi[:D] toivottavasti itekin pääsis joskus tällaseen häppeninkiin messiin[:)]
 
Kaunis kiitos vielä tätäkin kautta ja kivaa oli!! Järkätään taas joskus uusiks tällänen tapaaminen! [:)]
 
Ihana vauva rivi [:)] ja kaukalo parkki. [:D]

Olishan tuollasee tapaamisee kiva joskus osallistua, mut myö asutaa täällä vähä kauempana (pohjos-savossa) nii tuo lähtö täältä asti on vähä erilaista, mutta ei hän siinä toisaalta mitää muuta ku lähtis vaa huristelemaa ku tyttökii tykkää auto kyydistä.. Ehkä seuraavan kerran mekin päästäisiin "pitoihin" mukaan... [:)]
 
Kiitoksia vielä kaikille, oli mukavaa nähdä minkälaista porukkaa täällä on [:D] Pulinalle iso kiitos kyydistä [:)]
 
Ja en halua viilata pilkkua mutta mun nimimerkki on Petupapu ei pupu [;)][:D] Vaikka tuo pupukin sopii aika hyvin kun niitä meiltä löytyy 2 kappaletta [:D][:D]
 
Taisi olla meidän neidillekkin rankka reissu kun nukkui sikeästi koko kotimatkan [:)]
 
Harmittaa tosi paljo ku ei päästy :( Toivottavast saadaa järkättyy viel uus miittinki jossaa kohtaa.
Toivoinkii et teil ois tosi mukavaa niin et haluutte ehdottomasti järjestää uuden miittingin [:D][:D]
Suututtaa vähän siks ku saatii toi räkätauti edellisviikon vierailt, jotka päätti ilmottaa vast peril et ainii olla nuhassa, ei kai haittaa... Ei sil nyt muute mitää välii ois ollu, mut sattu vaa olee huono ajotus. Meil ois viel lauantain valokuvaus uinnis enkä nyt sit tiie päästääkö sinnekä ku tuli itelleki nyt illal kurkku kipeeks ni varmaa tulos tauti nyt itellee.
 
Voih, täällä ihan haikeena katselen noita teidän kuvia... harmittaa kun en päässyt mukaan!!!!

Oon aina viikolla niin kiinni tuossa perhanan eskarissa, ettei ole mitään saumaa päästä mihinkään 9-13 välillä.
Siksipä ehdottaisin, että seuraava miittinki olis viikonloppuna? Sillon olis aikaa mennä ja tulla vaikka mihin kun mies on kotona.

Äkkiä porukka kokoon uudestaan??? [:)]
 
Iik, ihanan näköset vauvarivit [:D] Yritin bongailla ennenku luin nimimerkkejä, ja en ois tunnistanu kun petapapun, gibsonin ja LauraElinan vauvat. Ihmettelenki miksei Henniv:n Jami näyttäny tutulta [8|] Oisko tuon laitimmaisen paikan vikaa [:D] Tai sit vaan täällä silmissä vikaa [:D]
 
kyl oli kivan näköinen vauvarivi ja kaukaloparkki[:)] ja onhan se kiva varmasti nähä kasvot nimimerkeill mitä moni on sanonutkin. [:)]  ja kaikki tais viihtyy. hieno juttu.
 
Takaisin
Top