Pikkujoulut pääkaupunkiseudulla 25.11 klo 12 lähtien

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lennu_G
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi voi, toivottavasti tää meidän nuha ehtii häippästä ajoissa ettei tuoda pöpöjä tuliaisina.. No onneksi on vielä viikko aikaa parannella [X(][:'(][:)]

Joo, mä voin tuoda glögiä ja sit vaikka vielä jotain makuvishyä tai limpparia ruoalle? Onko toiveita? Monta meitä nyt sit on?

Keskustelun perusteella kiinnostuksensa ovat ilmaisseet:

Lennu_G
Petupapu
Taatu
Henniv
Katusutariina
Sarian
Cira
Jensas
Pulina82
Gibsoni

+ LauraElina oli miettinyt tuolla toisessa keskustelussa jos tulis myös

Onpa meitä monta!!! [:D]

Tykkäättekö te graavi- / kylmäsavulohesta? Tai rosollista?
Vai meneekö liian monimutkaiseksi?

Tämän hetken menu on:

Joulukinkku
Laatikot
Salaatti
Glögi
Limu / makuvichy
Joulutortut
Pientä makeaa, esim. keksit

Onko muuten ruoka-aineallergioita? Mulla on laktoosi-intoleranssi.

Allergioista tuli mieleen, että meillä on kaksi kissaa. En usko, että viihtyvät sisällä kun on vieraita, mutta karvoista on mahdotonta päästä kokonaan eroon. Toivottavasti se ei estä kenenkään tuloa.

Graavina tai kylmäsavustettuna, kaikki menee [:D][8D]

Mullakin laktoosi-intoleranssi ja itseasias oon kissoillekin allerginen, mutta selviän siitä allergialääkkeellä [:)]

Toisko joku siis kalaa? Vai onko kaikki jo tuomassa jotakin? Viikon päästä nähdään!!! [:D]

Minäkin kun nyt sitten päätin osallistua niin voisin tuoda jotakin tullessani! [:)]

Miten olis joululimppu?

Jee, kalaa! Ja joululimppua!!! [:D]
Pitääkin ruveta siivoamaan, että ehtii torstaiksi...
Laitoin Laurallekin osoitteen yksityisellä viestillä.
Pian nähdään!!! [:)]

Täällä alkoi Ronilla to iltana vuotamaan nenä, eilen sit hain friidan ja merisuolaliuos-suihketta, nyt jo hiukan parempi mut pitänee toivoa että ehdittäis parantumaan!!

Mä joudunkin passaamaan, tuli keskiviikolle isomman pojan lääkärireissu ja en kahta päivää peräkkäin jaksa herättää komppaniaa kukonlaulunaikaan että kerkeää viedä mies töihin et saisin auton[8|]
Toivottavasti toisella kertaa!!

En oo avannu konetta yli viikkoon niin eipä oo täälläkään tullu siis käytyä...
Pitää viel varmistaa et saan auton käyttöö millä tulla, mut eiköhän se järjesty. Niin oisko viel jotain mitä puuttuu mitä vois tuoda? Ehottakaa jotain :)

Yyyyyyh [:(] Mun on nyt pakko tulla ilmoittamaan etten pääse torstaina tulemaan... Ei saada meidän kakkosautoa huollosta kun vasta perjantaina ja mies tarvii auton töihin silloin torstaina! Perskeleen, perskele...! [:'(]

En osaa vielä yhtään sanoa että päästäänkö tulemaan, toi tyttö on vieläkin aika räkäinen enkä tiiä kehtaako sinne sitten tulla jos tarttuu muihin.. [:(][&:]

Mä joudun komppaamaan Petupapua,

täälläkin vielä vähän räkäinen meininki.. Toki paljon parempi jo, kuin esim viime viikolla, ei rohise -ainoastaan kirkasta räkää välillä valuttaa, mutta se on nyt teistä muista kiinni, että kehdataanko/ saadaanko liittyä seuraan? Ei kumminkaan tartuttaa haluta [&:][:'(][&o]

Mielipiteitä?

Ja LauraElina, etkäs julkisilla pääsis johonkin, mistä joku vois ottaa kyytiin/ hakea? [:)]

Mun mielestä kirkkaan rään valuminen ei haittaa, vaikuttais et flunssa on jo menossa parampaan päin, tuskin enää tartuttaa [8|]
Päästäisittekö omia lapsia "yhtä flunssaisten" kanssa tekemisiin? Jos vaikka joku kaveri haluais tulla kyläilemään nuhaisen muksun kanssa?? Eihän sitä tietysti kukaan halua ehdoin tahdoin sairastuttaa lastaan, mut pöpöjä on aina liikkeellä ja taudin voi saada vaik ostoskeskuksesta?

Mitäs muut on mieltä?

Takaisin