Pikkujoulut pääkaupunkiseudulla 25.11 klo 12 lähtien

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lennu_G
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jos Lennu_G laittas vaikka s-postiin tiedot jokaselle tulijalle,nii ei tarvii tässä osotetitojaan levittää?![:)][:D]
Miten olis nyyttäri meininki,jokanen tois mukanaan jotain syömistä jne?[:)][:)]

Laitan Henniv:lle, Ciralle, Taatulle, Gibsonille, Katusutariinalle ja Petupapulle osoitteen yksityisviestillä. Sarian osaakin jo tulla meille [;)]

Ja nyyttärikestit kuulostaa hyvältä! Pitääkin kysäistä mun mieheltä, saisiko se järjestettyä meille joulukinkkua [:D] 
Ja jos haluatte, niin voidaan lämmittää saunan. Sais kerrankin käydä rauhassa kun ei-saunovat katsoisivat lasten perään [:)]

klo 12.23: Yritin laittaa yksityiset viestit teille kaikille mukaan ilmoittautuneille, mutta en ole varma onnistuinko... Kuittaisiko joku, jos viesti meni perille? Thanks.

Täällähän on tapahtunu kun viikon on ollu poissa!! Lahden reissu on sit peruttu mutta uutta tapaamista valmistellaan..Hyvä hyvä!Me ilmottaudutaan pojan kanssa mukaan, sopii 25.11 myös meille ja yritän auton saada käyttöön niin päästään paremmin liikkumaan [:D] Mullekin vois sit laittaaa niitä yhteystietoja.

Nyyttärit sopii hyvin, en oo kovin haka leipomispuuhissa mut voisin tuoda juomia [:)]

Perille tuli, pitää tutkia noita bussiaikatauluja/reittejä, jos vaikka osaisi tulla.. Pääseekös noihin pidemmän matkan busseihin ihan rattaiden kanssa?? Ei mitään hajua kun aina vaan liikkunut noilla pk-seudun busseilla, nekin nykyään melkein kaikki matalalattioita.. Tietääkö kukaan paljonko toi matka maksaa kun en löytänyt mitään tietoa tuolta netistä (tai sit en vaan osannut ettiä..) [:)]

niin ja jos petupapu helsingistä tulee niin eikö tuo kannattais katsoa suoraan korsisaaren sivuilta niitä aikatauluja ja hintoja ..ei se muistaakseni hirmusesti maksa ja ne vaunut saa laitettua sinne bussin ala osaan..[:)]
niin ja tosiaan,kuka tuopi ja mitä mukanaan? onko jollain jo ehdotuksia tai ajatuksia[:)]

Henniv Ok kiitti, tuolta löytyikin aika hyvin tietoa [:)] Saas nähdä minne päädytään kun lähdetään seikkailee [:D][:D]

Muakin kiinnostais että mihin aikaan olis tarkoitus kokoontua..??

Hyvä Lennu_G olet saanu järjestettyä asiaa eteenpäin[:D] Mä asun täällä Lennun lähellä, joten jos joku tulee bussilla Klaukkalaan, niin voin hakea kyytiin siitä!!!!

Mä hoidan joulukinkun! [:D]
Mulle käy mikä aika vaan. Mies on töissä klo 9-21.
Että ihan miten teille sopii.

Heitetäänpä sitten ilmaan tällainen aika ku 12-13? vai jo aikasemmin?

Kerran siellä kinnu on niin toisinko mä esim laatikot? Ihan kyllä sellaiset kaupasta ostetut, koska mä en oo myöskään mikään kokki/leipoja..

mullekin sopii mikä aika vaan[:)]Ei mitään väliä!
mä voin keskittyä sit vaikkapa jälkkäri puoleen,et jos leiposin vaikkapa joulutorttuja meille? [:)]

Mullekkin mikä vaan aika sopii, tyttö nukkuu yleensä pisimpään siinä aamupäivästä joten se olis ihan hyvää aikaa seikkailla bussilla [:D]

Mää voisin leipoa jotain pientä makeaa, keksejä tms.?!

Siin puolen päivän aikaan vois olla aika bueno!? [:)]

Ja tekisinkö mä vaikka ihan tavis salaatin? Vai mitä teidän joulupöydissä on ollu tapana syödä laatikoiden ja kinkkujen kanssa? [:)]

Ei pikkujouluissa tarvitse koko joulu kattausta olla [:D]
Salaatti kuulostaa hyvältä, samoin keksit ja tortut (miten niin herkkusuu [:D])

Toisko pulina82 sitte ainaki glögiä?

Takaisin