Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Olin tauolla ajatuksista. Menkat loppuvat tänään. Yön jäljiltä ei juurikaan vuotoa tamponissa.

Yritän miehen kanssa puhua koska hän ei oo mitenkään innostunut näistä vauva jutuista. Muutaman kerran on tullu hänelle fiilis et haluis yrittää mut ei kuitenkaan. Niinku nytkin. Heti kun tuli plussan tapainen testiin niin iski paniikki hänelle. Tuskin siis yritetään tässä kierrossa. Hänellä hyvin ailahteleva vauva mieli, ärgh. Onhan se toki jännittävää jos sais hänelle ekan mut en vaan itse jaksa tätä soutamista ja huopaamista et yritän ei sittenkään jne.

Noh saa nähdä tuleeko meille vauvaa koskaan....
 
Naksutiililla siellä hyvää pohdintaa. Itselle tuli muuttujat mukaan tälle päivälle ja muutamalle seuraavalle. En siis millään ehdi käymään verikokeessa. Ja minua kiusaa edelleen raskaustestissä todella olematon jokin tapaus siinä kontrolliviivan vieressä. Joko hormoonia erittyy hitaasti tai testit ovat ilkeitä!!:finger::wtf:
 
Osaako joku kertoa miltä tuntuu munasarja kysta? Mulla on ovulaatiosta lähtien kuumottanut tohon vasemmalle puolelle Välillä enemmän välillä vähemmän. Iltaisin tuntuu voimakkaammin. Toissa yönä alkoi siis vuoto täällä, omituisena. Tuntui eka ettei lähde käyntiin kunnolla. Nyt tänään ollut suht normaalia jo.
 
Täällä jännien äärellä ollaan nyt menossa 13dpo ja kuukautisten pitäisi alkaa lauantai-ens viikon torstai akselilla.8-10dpo kohdalla on ollut vatsan nipistelyä ja muita vatsaan liittyviä oireita ja unettomuutta myös ruoka haluttomuutta ja pupuilu halut kaikkoneet.Nyt tullut takas unettomuus,ruoka haluttomuus ja vatsa oireet. Eilen tuli ruskeaa limaista vuotoa housuun asti ei tule. Seksin jälkeen huomasin alkoi valumaan lakanalle:sad001 ennen ei ole tullut tuollaista ruskeaa limaista vuotoa tämän neljän vuoden yrittämisen aikana.
 
No täällä ei vuoda ainakaan vielä. Eikä aikaa mennä sinne verikokeeseen. Eli odotusta.

Herukka:Kystista en tiedä, mutta kohtutulehdus aiheutti tuntemuksia siellä täällä ja oli ikävä olo. Minulla ei kuumetta ,eikä tulehdusarvot koholla, mutta sen diagnoosin sain kk sitten.
 
Vitsi, miten voi aika madella! Vasta dpo 9. Maanantaista lähtien on tuntunut, et vois olla raskausoireita, mut toisaalta ne voi johtua kaikki ympäristöstä tai hormonimuutoksista ennen menkkoja. Jos sunnuntaina tai maanantaina alkaa menkat, tutkimukset odottaa... kamalaa piinaa :/
 
Ajattelin liittyä keskusteluun ja piinailuun. Vastikään vasta päätetty miehen kanssa että bebe saa tulla. Ollaan molemmat 29.

Nyt menossa dpo10 ja tuntuu että oireita on kaikkeen lähtöön. Hullua väsymystä, lämmönnousua, rinnat arat ja vatsaa pistelee. Mutta kuvittelenko kaiken? Mulla on usein ennen menkkoja rinnat kipeät mutta nyt kuvittelen että ne on jotenkin kipeemmät. Ihmismieli on selkeästi aika ketku. En uskalla toivoa parasta.
 
NannaRii_,Tervetuloa
Omaa:Oon miettinyt pitäisikö testailla pe-la aikoihin vai jättää alku viikkoon?Viikonlopun aikaan pitäisi kuukautisten alkaa.Oireita jotain on:Sydämmen tykytystä,finnejä naamassa finnit ollut jo 6dpo lähtien,vatsa ongelmia erilaisia ja nipistelyä vatsassa.Tänään 14dpo ja eilen 13dpo kohdalla hieman rinnat kipeät plus nuo muut oireet.Viime raskaudessa oli alkuraskaudessa juuri työtä sydämmen tykytystä ja syke oli koko ajan korkealla mieskin tietää tästä alkuraskaus tykytyksestä ja nyt tykytyksestä.Mies sitä mieltä että testaan kun hän tietää että pian vuoto pitäisi alkaa.Tietään näiden oireiden takia ja kun lauantaina päivän kestävä matka niin oli kerrottava.
 
Täällä testattu nega ja oireet eivät viittaa kyllä kuukautisiin.Yleensä kuukautiset alkaa aamulla ja paperiin tarttuu jo tuhrua.Nyt menossa siis 15dpo 29kp.Kierto yleensä 28-33kp.Katellaan tämä viikonloppu mitä tuo tullessaan ja alkaako vuoto.
 
Ovistestit jo kironneena, toivoisin että nyt olisi edes yksi testi kaapissa :hilarious: on melkoisen kosteat olot ja tuntuu että koko ajan holahtaisi jotain housuun(ei kuitenkaan näin käy?). Ovis vasta tulossa? Tai sitten(ei ehkä uskalla ees toivoa) olisi tärpännyt:nailbiting: Viime negakierto oli melko kuivaa, ja muistelen että esikoisesta alkoi tosi kosteat olot jo alussa.. voihan kääk, miksi aina oireilen kaikkea mikä saa uskomaan raskauteen :D
Vaiana, yk2, kp23/?(31), mahdollisesti dpo5 tai jotain sinne päin :D
 
Puuh olin kärsimätön ja tein r-testin, oli negatiivinen. Syy miksi tein sen oli tää olo, ihan kamalan etova, kuumeilua ja rinnat kipeät. En ole varma dposta, sillä tämä kierto on ilmeisesti stressin takia hieman viivästynyt ja lämmön suhteen Flo-app laski ovulaation niin että tänään olisi dpo12 ja kp29/29-33.

Onko mulla vatsatauti vai olisinko jookosjookos raskaana? :/
 
Ensimmäistä kertaa foorumilla! Kai se on tunnustauduttava kärsimättömäksi piinaviikkolaiseksi.
Taustaa: Ei mulle pitänyt koskaan tulla vauvakuumetta, yhtäkkiä ehkä sellaisen sittenkin sain. Olemme päättäneet jättää ehkäisyn pois ja tietty hetimullekaikkinyt. Kierto 21-28, viime kierto 28, en tunnista ovista, en tikutellut, laskureilla laskettuna sen olisi pitänyt olla jossain viime viikonlopun ja alkuviikon aikana jos olisi ok.

Mutta toki mä olen omasta mielestäni raskaana (ollut toki jo monena kiertona aiemminkin, vaikka ei niin ole ollut yritystäkään)
Olen kuvitellut mm. Seuraavat oireet, vatsa nippailut, menkkaoireet, kuvotus, hajuherkkyys, palelu, jopa eilen yökkäilin ja sain pikku oksunkin aikaan hajujen takia.

Ja jep. Kolme testiä tällä viikolla. Kaikki negoja. Eihän se missään järellä mitattavissa ajatuksissa voisi edes olla mitenkään mahdollista edes vielä plussata (tai saada tuollaisia oireita) niin miksi, oi miksi on pitänyt kiusata itseään testeillä.. Ja miten mä tässä nyt vielä muka voisin reilun viikon odottaa?
 
Toivotaan NannaRii_ että olisi tärppi käynyt! :)

Täällä holahtelee valkovuotoa.. viime kierto oli todella kuivaa ja tietysti nega. Lupailisipa tämä kyytiläistä:nailbiting::smiley-angelic001 nyt siis kp25/31(tai jtn, kierto vielä sekaisin imetyksestä) ehkä dpo7, oloihin perustuen.
 
Pikkutiik, tervetuloa ja tsemppiä piinailuun! Toi malttamattomuus on kyllä kauhean vaikeaa :D mä taidan olla taitava myös kuvittelemaan oireita.. Mutta toivotaan hei kovasti että sulla on tärpännyt :wink meillä esikoinen aikoinaan tärppäsi heti ekasta kierrosta, nyt koitetaan toista saada yk2.
 
Täällä dpo 7 flow-sovelluksen mukaan, saa nähdä kauanko pysyy testeistä erossa ja lähteekö testaaminen ihan lapasesta :D Ens kiertoon ois tarkotus alottaa letrot, ois niin ihana kun tärppäiski nyt :) Tsemppiä piinailuun !
 
Pipsu täällä myös dpo 7 :) menkkojen pitäis alkaa tasan viikon päästä. Toiseen ketjuun mainitsinkin jo että nyt ei oo ihan niiiin kova takaisku jos tässä kierrossa ei tärppää sillä marraskuun puolessa välissä ois työpaikan illanvietto johon ois kiva osallistua ihan alkon voimin. Mut ois se juhannusvauva kyllä ihan jees...saattaa olla että testaan jo keskiviikkona dpo 10 ja tuhlaan tommosen paskan onestepin liuskatestin. Nega sieltä kuitenki niin varhaisessa vaiheessa jokatapauksessa tulee mut testaan kuitenkin koska se on vaan niin kivaa! :'D

Nimim. Pissitikkuaddikti
 
Pipsu täällä myös dpo 7 :) menkkojen pitäis alkaa tasan viikon päästä. Toiseen ketjuun mainitsinkin jo että nyt ei oo ihan niiiin kova takaisku jos tässä kierrossa ei tärppää sillä marraskuun puolessa välissä ois työpaikan illanvietto johon ois kiva osallistua ihan alkon voimin. Mut ois se juhannusvauva kyllä ihan jees...saattaa olla että testaan jo keskiviikkona dpo 10 ja tuhlaan tommosen paskan onestepin liuskatestin. Nega sieltä kuitenki niin varhaisessa vaiheessa jokatapauksessa tulee mut testaan kuitenkin koska se on vaan niin kivaa! :'D

Nimim. Pissitikkuaddikti

Hih, no mä testaan sit kans keskiviikkona :D Mä ostin jo valmiiksi 4 pregcheck-testiliuskaa ja tavoite ois nyt pärjätä niillä :)
 
Hei Mullakin dpo7 (en saanut tikkuun, mutta olojen mukaan) onpas meitä monta piinaanassa samoilla päivillä :)
Aikomus myös testata keskiviikkona ekan kerran! Jospa saataisiin kaikki plussat pärähtämään:grin
 
Takaisin
Top