Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Löysin ja ostin sen typerän puikkotestin (kiitos vaan vinkistä, Prismassa niitä oli), joka sekin antaa vaan niin haaleen hailuran ja käytännössä värittömän, että ei sitä voi pitää minään. Mulla tulee kaikkiin testeihin pelkkiä ns. viivanpaikkoja. Miksi!? Alkaa pää hajota, mihinkään ei voi keskittyä, kun vaan odottaa huomista, että alkaako ne perkeleen menkat vai ei, ja jos ei ala, niin miksi ei ala, jos testit ei kuitenkaan näytä selkeää positiivista millään tai edes kunnon haamua..... ja jos ne alkaa, niin sekin ottaa päähän suunnattomasti, joskin alan siihen vaihtoehtoon taas vaihteeksi alistua. Raivo. :banghead: :smiley-angry016

Kp 26/26-28

Samat fiilikset täällä. Innostuin jo muutamasta vahvemmasta haamuplussasta mut nyt ei oo enää vahvistunut. Lauantaina testasin ekan haamuplussalta tai no aika selkee se oli. Nyt kuitenkin keskiviikko. Mietin että testaanko väärään aikaan vai oonko mä just niitä naisia joilla tuplaantuu hcg 3. Pvä välein... Ääh. Mulla kuitenkin kierto jo tosi pitkä vai oviksesta ei oo ku se 13pvä vissii
 
Samat fiilikset täällä. Innostuin jo muutamasta vahvemmasta haamuplussasta mut nyt ei oo enää vahvistunut.- -
Tekisi mieli pissiä tikkuun joka kerta, kun käy vessassa. Raivostuttavaa. :banghead: Nyt olen aivan jäässä (lämpö oli 35,2), jonkin verran juilinut alavatsassa (pari hassua kertaa siis) ja kauhulla venaan et alkaako vai ei vai mitä. Sinänsä positiivista et viimeks kemiallisesta/kesken menneestä tässä vaiheessa tuli jo tuhruvuotoa, nyt ei mitään sellasta. Tissit ehkä vähän arat, mutta en nyt viittis itseäni koko ajan puristella, sitä hommaa kun ei oo kukaan muukaan suorittamassa. :bored:

Meinasin jo ostaa kaikki mahdolliset eri testit, jotka saan käsiini, mutta joku raja sentään, pakko jaksaa ootella. Itsellä tilanne, että mulla on toisen jutun takia lähete magneettikuvaan, ja senkin takia ois kiva saada tietää, onko raskaana vai ei - vaikuttaa tämän toisen asian hoitoon merkittävästi. En tiiä, miten niihin verikokeisiin sitten pääsee, jos ei menkat ala, mutta testi ei näytä selkeää plussaa. Viimeksi kun soitin ja kysyin verikokeista, niin naureskelivat vaan, että ei niitä turhanpäitte tehdä, että senkus oottelet vaan.:confused004
 
Muokattu viimeksi:
Jaahas. Täällä olikin sit verikoe tylysti taas nega. Mitähän hittoa noi plussat oli ja missä mun menkat??? Noi hemmetin haamut oli niin vahvoja ja punasiakin. En jumankauta tajua. Noi vahvimmat oli edelleen testissä plussia! Sata varmana lähetän se rfsu:lle ja kysyn et miten voi olla positiivinen jos verikoe nega. Vitun vittu.
 
Oi oi kun monella jännät paikat :p

Täällä tuli tänään hetkellisesti tuossa kohdun kohdalla sellaista vihlomista:woot: Muuta oiretta ei edelleenkään ole...
 
Kumpia nää nyt on olevinaan? Viivanpaikkoja vai haamuja? Vihreä testi pitäisi olla herkkä, ja näyttää jopa 6 pv ennen menkkoja. No nyt ollaan jo torstain puolella eli kp 27/26-28. Menkkojen pitäisi alkaa päivällä jos alkavat. Ed.kerran tässä vaiheessa viiva oli jo paljon selkeämpi, nyt jouduin tummentamaan paria kuvaa että näkyy jotain ja siltikin luulen, että kuvittelen vain. Kai mä huomenna (to päivällä) taas tulen tänne kitisemään alkaneista menkoista/mistä lie. En tiedä. Jos irrotuspiikki oli 11.9 ja inssi 12.9. ni onko mahdollista, että hedelmöittyminen oisi tapahtunut vasta joitain päiviä tuon jälkeen? Tai että kiinnittymisessä ois mennyt tolkuttoman kauan...? Sit mä ymmärtäisin nämä tulokset.Tai no, "tulokset". Näkeekö kukaan noissa mitään?

Eikun taas aamulla testaamaan.

Kahvikuppineuroosin sijaan mulla on pissatikkuneuroosi. Valitettavasti.
 

Liitteet

  • kuva1.jpg
    kuva1.jpg
    102 KB · Katsottu: 208
  • kuva2.jpg
    kuva2.jpg
    158.5 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
Kyllähän noissa RanaRidibunda jotain näkyy. Eri asia taas onko vain viivan paikkojao_O
Toivotaan, että sieltä tummenisi kunnon viiva :)
 
RanaRidibunda, minä taas valitettavasti en näe niissä mitään. Mutta ehkä mulle ei ole vielä kehittynyt viivalaseja
 
Mie en näe nuissa mithän mutta minun silmät ei olekkaan harjaantunut viivojen tutkija vielä. Nyt on kp 24 ja Flo:n mukaan ovulaatio oli viime viikolla ja sen mukaan nyt dpo 9. Pari päivää oletetun ovulaation jälkeen ollut rinnat todella arat ja turvonneet sekä alavatsalla jomotusta. Jomotus on voinu olla kyllä suolisto peräistäkin mutta eilen illalla ihan hirveät kivut, jomotukset ja vihlaukset etten saanut nukuttua. Kaikki tämä on tavallisesta poikkeavaa, ehkä, muistaakseni... :nailbiting:
Ihana nähdä teidän plussia ja olen iloinen teidän puolesta mutta jotenkin en halua nähdä kaveriani jonka raskaus on puolessa välissä kun heillä tärppäsi heti ja tämä oli täysin itsestään selvää. Meillä on kylläkin vasta toinen yrityskierros menossa. En jotenkin uskalla puhua asiasta muualla etteivät pitäisi minua ihan hirveänä ihmisenä.
 
RanaRibinbunda, mä näen toisessa kuvassa siinä oikeella ylhäällä olevassa avatussa tikussa viivan...väriä en kyllä oikeen tiedä onko :sorry:
 
No, aamulla oli tällainen viiva. Nyt sitten päivällä alkoikin rusehtava vuoto, että liekö ollut kemiallinen tai mitä lienee. Erilainen kuin viimeksi, kun vuoto rysäytti kerralla pihalle runsaiden kipujen kera. Nyt on ns. normaalien menkkojen oloiset. Ehkä mä vielä katson huomenna, onko tuokin viivantapainen häipynyt, jos on, niin sitten tulee kyllä tämä seuraava kierto taukoa. :angry6

Edit: oli häipynyt, tai näkyi enää viivanpaikka ihan harmaana. Buu.
 

Liitteet

  • aamun kuvat.jpg
    aamun kuvat.jpg
    58.4 KB · Katsottu: 197
Muokattu viimeksi:
Kovasti tärppäystä kaikille. Itse en ole vielä testiä tehnyt, mutta tänään menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Oireet on kova jomotus..
Täytyy varmaan tehdä testi viikonloppuna jos ei vuotoa.
 
No höh, Hilla :sad001

En ole ite seuraillut lämpöjä. Kiinnostaisi kyllä, mutta katsotaan nyt.
Ehkä ensi kierrossa, jos ei nyt tärppää. Toisaalta ensi kierrossa aion kyllä jättää sitten ovistikutkin tilaamatta, niin ehkä voisi olla ilman mitään tarkkailuja.. jos vähentäisi stressiä :)
 
Täällä uusi piinailija! Hauska lukea näitä kun niiin moni samassa junassa!! Mulla menkat aina olleet suhteellisen säännölliset (28-33) eikä ole koskaan ennen jääneet välistä.. No nyt on KP55!! eikä vuodoista tai raskaudesta tietoakaan!? Tässä sitä odotellaan varmaan vielä seuraavat mahdolliset vuotojen alkupäivät ja jossei kuulu niin olen neuvoton.. Testejä olen tehnyt silloin tällöin negoja kaikki ja viimeksi maanantaina iltapäivällä.. En varmaan siis raskaanakaan voi olla vaikka pienessä mielessä kaikkis oireita ja tuntemuksia onkin :D oviksista ei hajuakaan milloin on ollut kun en näitä ole seurannut.. Täällä foorumeilla kaikki kuulostaa niin ammattilaisille jo :)
 
Tervetuloa TTE ! :)
Jos tuntuu, että kierto vaan jatkuu ja jatkuu, eikä näy plussaakaan niin kannattaa ehdottomasti varata gynelle aika!
Kyllähän sitä välillä lukee näistä jotka testaavat plussan vasta myöhään :) Siitä mieleenkin: Ootko ajatellut et soittaisit Tk-aikaa, että pääsisit verikokeeseen tsekkaa raskauden? Jos jostain syystä ei erity pissaan asti sulla hcg-hormoni, niin verikokeessa kyllä näkyy. :)
 
Kiitos Vaiana! :) Miksi asia tuntuu heti helpommalle kun joku latelee hyvät ideat "ääneen"?! Mietinkin, että pitäisikö sitten ekaks mennä ihan TKlle ja verikokeeseen, vai neuvolaan vai gynelle tms.. Josko odotan vielä viikon niin tietää onko jäänyt vaan yhdet välistä tai jatkuuko kierto vaan edelleen.

Onkohan se miten yleistä, että plussaisi myöhään tai ei näkyisi kotitesteillä!? En jotenkaan ole näitä ajatuksia tajunnutkaan kun mietin vain, etten voi olla raskaana kun on niin pitkällä kierto jo eikä testit näytä mitään.. Epäuskoinen :)
 
Takaisin
Top