Naksutiili
Asioista perillä oleva
Löysin ja ostin sen typerän puikkotestin (kiitos vaan vinkistä, Prismassa niitä oli), joka sekin antaa vaan niin haaleen hailuran ja käytännössä värittömän, että ei sitä voi pitää minään. Mulla tulee kaikkiin testeihin pelkkiä ns. viivanpaikkoja. Miksi!? Alkaa pää hajota, mihinkään ei voi keskittyä, kun vaan odottaa huomista, että alkaako ne perkeleen menkat vai ei, ja jos ei ala, niin miksi ei ala, jos testit ei kuitenkaan näytä selkeää positiivista millään tai edes kunnon haamua..... ja jos ne alkaa, niin sekin ottaa päähän suunnattomasti, joskin alan siihen vaihtoehtoon taas vaihteeksi alistua. Raivo. :banghead:
Kp 26/26-28
Samat fiilikset täällä. Innostuin jo muutamasta vahvemmasta haamuplussasta mut nyt ei oo enää vahvistunut. Lauantaina testasin ekan haamuplussalta tai no aika selkee se oli. Nyt kuitenkin keskiviikko. Mietin että testaanko väärään aikaan vai oonko mä just niitä naisia joilla tuplaantuu hcg 3. Pvä välein... Ääh. Mulla kuitenkin kierto jo tosi pitkä vai oviksesta ei oo ku se 13pvä vissii