Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niinhän se tietty menee! Kiitos!Jos hymynaama testissä lauantaina, sun pitää aloittaa luget keskiviikkona. Hymynaama (=ovisplussa) tulee päivää ennen ovista, joten hymynaama lauantaina tarkoittaa ovista sunnuntaina.
Edit: itse siis käytin lugeja juuri näin tässä viime kierrossa ja plussa tuli:)
Mulla oli 7-8 päivää oviksesta sellasta että pyyhkiessä tuli rusehtavaa, kuivuneen näköstä verta. Kesti noin pari päivää ja sitten loppui.No nyt pääsen piinailemaan minäkin! Tänään kp 20, dpo 5-6. Kierto epäsäännöllinen vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Tallettelut osui kohdilleen.
Viime yönä vessassa käydessä tuli verta paperiin pyyhkiessä. Sen kummempia ajattelematta pistin kuukupin, kun eka ajatus oli tietenkin että menkat alkaa. Aamulla kun tyhjensin, verta oli jotain puoli t-lusikallista, ihan tippanen vaan. Ei menkkatuntemuksia. Pistin kupin takaisin kuitenkin varmuudeksi, jos vaikka alkaakin. En ole vielä käynyt kurkkaamassa olisko vuotoa kuitenkin tullut enemmän.
Te keillä on ollut kiinnittymisvuotoa, niin minkälaista se on ollut?
No nyt pääsen piinailemaan minäkin! Tänään kp 20, dpo 5-6. Kierto epäsäännöllinen vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Tallettelut osui kohdilleen.
Viime yönä vessassa käydessä tuli verta paperiin pyyhkiessä. Sen kummempia ajattelematta pistin kuukupin, kun eka ajatus oli tietenkin että menkat alkaa. Aamulla kun tyhjensin, verta oli jotain puoli t-lusikallista, ihan tippanen vaan. Ei menkkatuntemuksia. Pistin kupin takaisin kuitenkin varmuudeksi, jos vaikka alkaakin. En ole vielä käynyt kurkkaamassa olisko vuotoa kuitenkin tullut enemmän.
Te keillä on ollut kiinnittymisvuotoa, niin minkälaista se on ollut?
Aamulla testissä räikeä viivanpaikka, miltei katosi kuivuttuaan lukuajan jälkeen. Epätietoisuutta, onko nyt kp4 vai 24? Testaan toisella merkillä huomenna. Napukka korkealla ja kova.
Täällä oletettu dpo 5. Kuumetta edelleen, terveydenhoitaja lähinnä nauroi kun kyselin hylkimisreaktiosta ja selitin et viimeks oli ihan sama just hedelmöityksen-kiinnittymisen välillä. Tulehdusarvot oli nytkin nousussa mut ei mitään minkä takia vois tehdä muuta kun seurata. Onko kenelläkään kokemusta munasolun hylkimisreaktiosta, mitä oireita? Tai miten kovat flunssaoireet oli alkuraskaudessa ja missä vaiheessa sitä? Tein tänään jo testin yllättäen nega.Haluisin nyt vaan edes häivähdyksen jos menee taas kemialliseksi..
Kolme kertaa? Oliko peräkkäisiä kiertoja? Mä olen nyt raskaana ja tänään varmaan 6+0. Mulla oli tässä tärppikierrossa joskus ihan pari päivää oviksen jälkeen flunssaa, mutta en ehkä usko, että olisi liittynyt kiinnittymiseen.Nyt dpo 6. Eilen nous kuume. Tänään jo aamusta 38 astetta. Mä haluaisin kyllä edelleen lisätietoa tuosta hylkimisestä. On tää ny hitto ku kolmannen kerran samoilla dpo päivillä. Kaksi edellistä kertaa johtivat sairaalaan antibioottitippaan, syytä kohonneille tulehdusarvoille ei keksitty kummallakaan kerralla. :banghead::arghh: