Pienokaisen nimi?

Mullakin olis nyt vihdoin yks omasta mielestä hyvä nimiehdotus, mutta nyt vaan pitäis jollain ihmekonstilla saada mieskin lämpenemään sille. Miten se voikin olla niin vaikeeta?

Ei ehkä joo :D Ihan Suomalainen nimi ja jossain määrin melko kansainvälinenki? Mut ilmeisesti melko harvinainen nimi, kun en oo kuullu hirveest tuota nimeä :P

Mä tykkään tuosta Iivo nimestä. Bongasin sen jo pari vuotta sitten, kun serkkuni antoi koiralleen nimen Iivo ja ajattelin, että siinäpä kiva pojan nimi. Olisihan tietysti erikoista, että serkun koiralla olisi sama nimi, mutta tosi monilla koirilla on ihmisten nimiä. Tyttö tulossa, joten Iivo saa nyt jäädä!

Miulle tulee Iivosta mielee R-vikainen Iiro :P Aika erikoinen nimi kyllä sekin :)

Meidän pojalla on ystävän edesmenneen hamsterin nimi:p, mitäs nimeää eläimiään turhan hienosti..

o_O noooh... Mannaryyni :

Lars
Steffen
Alexander
Jonas
Henrik
Daniel
Ole-Kristian / Kristian
Morten
Anders
Robin
Kristian
Mads
Marius
Sondre
Ken
Mathis
Mats
Niklas
Martin
Per
Patrick
Mats ???

Tummennetulla vahvimmat ehdokkaat!?? Tässä on siis Norjan jääkiekkojoukkue mikä pelasi Suomea vastaan perjantaina milloin kerroit keksineesi tämän nimen...

Spiraali älä unohda että sen piti olla ihan suomalainen mutta kuitenkin kansainvälinen nimi! Eihän se välttämättä oo urheilija ollenkaan! Onhan siellä valmentajia, toimittajia, asijantuntijoita yms... :D vaikee tehtävä!

Älä nyt lannista mua :p No Jonas on suomalainen (ainakin melkein) ja kansainvälinen. Ja Niklas. Mutta se on mun mielestä aika yleinen mitä mannaryyni sanoi, että ei ole... :confused:

Takaisin