Pienokaisen nimi?

Noista valkkaisin Jonaksen. Patrickista tulee mieleen yks yksinkertaisempi tyyppi...

Suomen olympiajoukkueessa olis ainakin harvinaisempia nimiä Samu, Petja, Mikke, Jori ja Leo muuten noi urheilijat on aika tavallisen nimisiä kaikki...

:laughing002 Ei oo mikää noista ja joo on se suomalainen nimi ihan, en oo varma onko sitä muissa maissa hirveesti nimenä. Mut epäilisin et on joissakin maissa ja mies sano kans et on. Tosin en muista oliko se tyyppi edes suomalainen kenestä äkättiin se nimi :dance008Mut kuitenki idea lähti olympialaisista, osallistuja listasta :happy090

Hihii :) voin lopettaa arvailun jos muita ärsyttää :D en kyllä keksi enää yhtään kansainvälistä suomen urheilijoista vaikka kuinka selaan listaa ;)

ei mua ainakaan haittaa, mihis joukkueeseen ajattelit seuraavaks siirtyä kun suomen urheilijoista ei löydy?

edit perjantaina oli ainakin ruotsi - sveitsi jääkiekkopeli ohjelmassa, mitäs muuta? :D

Ei oo. Ettekä saa tietää. :p Kyllä se nimi löytyy iha suomen kalenterista. Ei meille ulkolaista nimeä tule. Samal kaavalla mennää kuin Anna nimen kaa= Perinteinen suomalainen nimi, mutta kansainvälinen, mut tää ei oo NIIN kansainvälinen ko Anna on joka maassa.

Me keksittiin miehen siskon kaa hyvä nimi päivystyksessä odotellessa:) en aio jatkaa suvun nimiä,mutta tulis samat nimikirjaimet kun miehellä :) tietty hänen sukunimensä! :)

En laittanu tota kommentia siis sillä et mua haittais toi arvailu, go spiraali ;)

Joo en halua paljastaa kellekään ennen syntymää. Mut ei oo oikeesti osunu ykskään arvaus oikeesee :P

Mä voin kyllä sit paljastaa heti kunhan keksitään jotain :/ Ärsyttää kun ei mee mielipiteet yksiin...

Piipahdin heinäkuisista lueskelemaan tänne ja en voinut olla huomaamatta kun joku oli aiemmin maininnut tuosta että oli kastettu Raparperi! Luettiin se juttu lehdestä ystäväni kanssa ja Se oli niin herja et otettiin Raparperi meillä "masunimeksi" ! Ei siis todellakaan olla antamassa sitä oikeaksi nimeksi! :grin Meillä on nimiasiat hyvin hallussa kun mulla oli valmiina niin tytölle kuin pojallekkin nimi jo ennen kuin ees pamahdin paksuksi! Ilmoitin ne sit vaan miehelle ja hyvin kelpas, tosin eipä sillä olisi paljon sanavaltaa siihen asiaan edes ollut kun olin asian päättänyt jo aikaa sitten.. :wink

Raparperi :p Olen kuullu myös kaksosista nimeltään Sirkkuli ja Orkkuli ja valitettavasti Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu ton Orkkuli nimen tunnistaa... Saattasin olla hieman katkera.

Yks päivä luin kastettuja lehdesä ja listassa oli tyttö Helli Katariina (en muista mikä toinen nimi oli mut kuitenkin), sukunimi oli Rintanen... Helli Rintanen!!! Voi hyvää päivää! Ihan yhtä paha olis ollu kyllä Hellänäkin...

Ei käy kyllä tasan elämänlahjat, jos nimeksi annetaan Orkkuli (mitvit?!!!???) tai Helli Rintanen :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tai Jedi Ritari. Vaikka ei Jedi nyt mun mielestä ole mitenkään huono etunimenä, mutta sukunimi on ritari niin voi vastaan tulla monta hämmentyjää kun itsensä esittelee.

Täällä joskus jo mainitsinkin netistä bongaamani kymmenlapsisen perheen jossa oli Ruusu Onneli ja Pinkki Pippuriina. Yhdistettynä sukunimeen niin Pinkki Ampuja on kyllä aika persoonallinen yhdistelmä. Sisarussarjan loput lapsoset ovat saaneet nimet Emma, Amadeus, Hubert, Sebastian, Romeo, Kuutti, Fanni ja Oodi.

Eipä silti, mulle tuottaa edelleen tän yhdenkin nimeäminen tuskaa, harmaita hiuksia ja ahdistusta että eikai se ihme ole jos kymmenen kanssa alkaa nimivaihtoehdot olla kortilla.

Takaisin