Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tottakai, jos alakautta tehdään ni voi vaikuttaa.@Wendaliba Mitä tarkoitat? Tarkoitatko että ultra olis vaikutanut vuotoon?
Tarkoitatko, että ärsyttänyt limakalvoja tai kohdunkaulaa tms.? Vai haetaanko tässä jotain muuta, ihan mielenkiinnosta kysyn, kun ultra myös edessäTottakai, jos alakautta tehdään ni voi vaikuttaa.
Vähän samaistun tähän huoleen, meillä esikoinen syntynyt helmikuun lopussa 25 eli aika samanikäinen kun teilläJa vielä lisään tuohon edelliseen, ettei huolestuta vain se vauvan syntymän jälkeinen aika vaan myös tämä raskausaika, kun tiedän etten pysty olemaan 100% läsnä esikoiselle kaiken väsymyksen ja pahoinvoinnin takia. Tuntuu, että menee jotain kallisarvoista aikaa hukkaan. Ensimmäinen kesä, kun hänen kanssa pystyisi oikeasti touhuamaan kaikenlaista, ja jos en sitten jaksakaan mitään![]()
No näinhän se varmasti on, uskon että pieni ikäero palkitsee sitten myöhemmin kun lapset on vähän isompia. Tuo eka vuosi vaan voi olla melkoista koettelemusta itse kullekinVähän samaistun tähän huoleen, meillä esikoinen syntynyt helmikuun lopussa 25 eli aika samanikäinen kun teillänyt jo iltaisin töiden jälkeen oon ihan loppu, lähinnä makoilen lattialla kun hän leikkii ja touhuilee, vaikeinta on että hänellä on nyt semmonen jakso että vaan äiti kelpaa ja pitäisi kantaa koko ajan
Mutta jotenkin oon aina halunnut pientä ikäeroa. Itse olen 1,5v isoveljeä nuorempi ja aina ollaan tehty kaikki yhdessä ja samaan aikaan, yhteisiä kavereita jne. Ehkä se on vaan niin että pienellä ja isolla ikäerolla on omat hyvät ja huonot puolensa![]()
Käsittääkseni se luokitus vaikuttaa ainakin alkion kohtuun kiinnittymiseen ja siihen miten selviytyy pakastuksesta.Luin vasta kantakirjauksia ja tajusin näin jälkikäteen, et tämä alkiohan oli aika heikoksi luokiteltu (BC). Jäi vähän epäselväksi, että mihin asti toi tulee vaikuttamaan raskaudessa, eli onkohan luokitus tässä kohtaa jo merkityksetön. Kiitin kyllä laiskuuttani, en tajunnut piinaviikoilla kuinka heikoilla ollaan![]()
Sen mäkin bongasin, et raskauden alkamisen todennäköisyyteen sillä on vaikutusta.Käsittääkseni se luokitus vaikuttaa ainakin alkion kohtuun kiinnittymiseen ja siihen miten selviytyy pakastuksesta.Mut siitä eteenpäin en kyllä tiedä, onko enää merkitystä.
Oireet on kyllä siinä mielessä kivoja, että tietää, ettei ole vain omia vainoharhojaOlisi mukavaa jos olisi selkeät oireet, niin ei tarvitsisi pohtia missä mennään. Selkeä ero ollut tyttö ja poika raskauksien välillä. Olisiko jälleen siis poika tulossa.